• Linda komt hierso weer met rollen en dit keer geen TOHO Serie, dont like it? that not my problem.

    Het wordt een serie van Escape the Fate like hun zijn SEXX!

    INTRO: 6 meiden wonen samen in een huis in Duitsland, ze zijn Beste vriendinnen en 4 van de 6 meiden hebben band.

    hun Manager regelt snel een tour door heel Amerika zodat ze doorbreken, ze spelen vaak in voorprogramma's van Bekende artiesten en zo ook van Escape the Fate!, de Meiden zijn Dol Verliefd op de ETFLeden en doen er alles aan om hun Liefde voor zich te winnen, Maar wat als ze niet doorbreken met hun band en weer naar duitsland moeten terwijl ze met de Jongens hebben?

    Rollen:

    Liefje van Ronnie Radke: Renee
    Liefje van Craig Mabbit: Linda

    Liefje van Max Green:Barbara
    liefje van Bryan Money:FISHSTICK
    Liefje van Omar Espinosa:DELETEx3
    Liefje van Robert Ortiz:

    Info die ik wil hebben is:

    Naam:
    Leeftijd:
    Tekst(met alles erin, dus kom niet met Hoi ik ben... en ik ben .. jaar en nu ga ik weer, dan krijg je absoluut geen rol)
    Plaatje: (scene/emo)

    Kus (H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Lief van Max Greene x] Info komt^^

    Naam: Mickey

    Leeftijd: 18

    Tekst(met alles erin, dus kom niet met Hoi ik ben... en ik ben .. jaar en nu ga ik weer, dan krijg je absoluut geen rol)

    Haaii kikkarrzz^_^
    De naam is dus Mickey en jaah stupids ik ben een meisje! Don't like it? Blame my parents not me alright? Nou whateverzz^_^ Ik leef al zo'n 18 jaartjazz lang en like it. Jaah dit kind heeft ook vrienden maar ook vyanden and most of all heb ik vyanden. Nou, haat mij ofsoo van die shit. Wedden dat jy me dan niet kan interesseren ofdat je jaloers op mij bent? Grotendeels dat laatste zeker. Nevermindz. Zoals je hier op het plaatje ziet heb ik zwarte haren met roze highlights erin and i love it! Alleen waren het vroeger blauwe coontails maar die was ik like zo beu als wat. Achjah. Inde vrije tijd die ik overhoud dan ga ik ofwel weg met vrienden, shoppen etc ofwel lig ik languit met een reep chocolade in de sofa naar de TV te staren. Uhmm nog wat interessant te zeiken? Jaah! Kutkindertjaz die mij niet moeten, zeg dat ofwel recht in mijn face ofwel zwijg je achter mijn rug achterbakse teven! Yes i'm a bitch, just not yours. Verder ben ik ook spontaan&& ik kan erg lief+betouwbaar en gevoelig zijn maar pleaze leg me niets inde weg or i kill yah. Nou monkayfreakz, ik ga maar weer eens want weet niets zinnigs hier meer neer te kladden buiten het feit dat'k ga.

    TouchdownSuckrz!<3

    Plaatje: (scene/emo)
    http://pics2.vampirefreaks.com/X/Xx/XxC/XxClumbsyxXxRazelxX/21028107.jpg


    I'll Destroy All That You Have.

    Lieverd, hoe oud moet jezijn?


    I'll Destroy All That You Have.

    Naam: Barbara
    Leeftijd: 16
    Tekst:
    Hi, you bitch!
    Ja, ik had het tegen jou ja! Jíj, die daar achter dat beeldscherm. moet je dit deel weer lezen? Ja? Nou, dan moet ik me ook maar eens voorstellen; Ik ben Barbara. En ik leef al 16 jaar op deze focking aarde, weer een aap erbij. Misschien denk je nu dat ik een bitch ben ofzo, maar dat ben ik niet hoor (: Nee. alleen als ik je niet mag, kan ik nog al bitchy uit te hoek vallen. Ik vind het leuk om mensen te stalken, en het liefst wil ik weten wat iedereen doet. ik ben dus nieuwschierig. Zoals deskundige dat zeggen. Nu mag ik iets niet zeggen, maar wat ik toch ga zeggen; Ik moet nu snel gaan, want.. Ik moet nog foto's oploaden.
    Plaatje: Comming!
    Liefje van Max Greene <3

    liefje Van Max !!!!:D

    Naam: Carolaa

    Leeftijd:
    18
    Tekst;

    Hello FUCKERS!

    My name is Carolaa

    hell yeah !
    18 jaar oud
    En dol op Music !
    ik houd van Tatoos en Piercings=D
    But My Mom Doesn't like it XD
    but yeah i don't give a shitXD
    Ik heb nog een klein broertje van 7 en hij heet jeremy
    Ik woon bij mijn moeder, En Mijn vader zit in de bak Wegens moord
    Ja je hoort het goed
    I hate him, that bastard
    mrjaa Ik lieft ETF,BFMV, Silverstein en More of that kinda Music :D
    Well That's it!
    See Ya later Bitches !!

    Plaatje: (scene/emo)
    ; http://s3.fotolog.com.ar/photo/l/000/373/373507_3460867731.jpg

    ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Lieverd, hoe oud moet jezijn?


    gwn tussen de 16 en 20 ofso


    Ice-cream Rockt more than you x3

    SRRY Hunny's, maar willen diegene die voor max hebben gekozen niet iemand anders als lief??

    Kus(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Owkeej,, ik ga geen rol neme (Craig en Max zijn al bezet:() maar het was eve om te zegge da ik hem wel zeker ga make want ETF is supercool maar in belgië en nederland zijn ze veel te onbekend naar mijn goesting...duzz, ik vind het egt SUPERTJES!!!


    Live for something or die for nothing

    Owkeej,, ik ga geen rol neme (Craig en Max zijn al bezet:() maar het was eve om te zegge da ik hem wel zeker ga make want ETF is supercool maar in belgië en nederland zijn ze veel te onbekend naar mijn goesting...duzz, ik vind het egt SUPERTJES!!!


    Okee Cuuwl<33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    liefje van Bryan Money! ^^
    INFO KOMT!
    <33


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LIeferr, ik ben KeepMeDown maar op andr account maar doe mij maar Bryan ^_^

    Naam: Eveline
    Leeftijd: 17
    Tekst(met alles erin, dus kom niet met Hoi ik ben... en ik ben .. jaar en nu ga ik weer, dan krijg je absoluut geen rol)
    Hoii Cute People,,^^
    Ik ben Eveline, maar call me maar Eef, en ik ben 17 jaar. Ik ben geboren op 6 januari, dus lekker na nieuwjaar && in de winter. Ik heb zwarte haren, met blonde highlights en lichtbruine ogen. Iedereen die ik ken zegt dat ik koppig, spontaan, nieuwsgierig, eigenwijs, prikkelbaar enzo ben. Ook zeggen ze wel dat ik een ego heb, maar dat is totaal geen waar hoowr. >< Ik woon bij mijn vader en mijn stiefmoeder en nog bij een kleine nieuwe zusje van 2 jaar. Maar volgend jaar, vanaf ik 18 ben, mag ik op mijn eentje gaan wonen in een loft in het centrum van de stad. Ik hou van de winter, van het witte sneeuwdeken, het gezellig in de zetel zitten, kachel aan, chocomelk drinken en tv kijken ^^ Ook hou ik van candy, chips, heb ik een verslaving aan cola en ook wel van mijn make-up ^^. Ik haat spinnen, ècht, ik ben als de dood voor ze ><. Dansen vind ik super en dat doe ik dus al van toen ik klein was. Zingen, schrijven en tekenen doe ik oowk al héél erg lang. Ik hou supervéél van mijn vriendinnen en mijn vriend. Ik doe echt alles voor hen, en omgekeerd echt owk hoor. Trouwens als je me niet moet, dan moet je zeker nie achter mu rug gaan roddelen, want ik vind je echt wel en dan zijt ge dood. Kom je aan mijn vriendinnen, is het van hetzelfde. Dusja, jij een probleem hé. Maar ik moet er nu echt wel van door, gaan dansen wéétje wel ^^ Bye! <33.
    Plaatje: (scene/emo) http://nd.blog.cz/t/the-sun-dies-of-love.blog.cz/obrazky/22111145.jpg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Eveline
    Leeftijd: 17
    Tekst(met alles erin, dus kom niet met Hoi ik ben... en ik ben .. jaar en nu ga ik weer, dan krijg je absoluut geen rol)
    Hoii Cute People,,^^
    Ik ben Eveline, maar call me maar Eef, en ik ben 17 jaar. Ik ben geboren op 6 januari, dus lekker na nieuwjaar && in de winter. Ik heb zwarte haren, met blonde highlights en lichtbruine ogen. Iedereen die ik ken zegt dat ik koppig, spontaan, nieuwsgierig, eigenwijs, prikkelbaar enzo ben. Ook zeggen ze wel dat ik een ego heb, maar dat is totaal geen waar hoowr. >< Ik woon bij mijn vader en mijn stiefmoeder en nog bij een kleine nieuwe zusje van 2 jaar. Maar volgend jaar, vanaf ik 18 ben, mag ik op mijn eentje gaan wonen in een loft in het centrum van de stad. Ik hou van de winter, van het witte sneeuwdeken, het gezellig in de zetel zitten, kachel aan, chocomelk drinken en tv kijken ^^ Ook hou ik van candy, chips, heb ik een verslaving aan cola en ook wel van mijn make-up ^^. Ik haat spinnen, ècht, ik ben als de dood voor ze ><. Dansen vind ik super en dat doe ik dus al van toen ik klein was. Zingen, schrijven en tekenen doe ik oowk al héél erg lang. Ik hou supervéél van mijn vriendinnen en mijn vriend. Ik doe echt alles voor hen, en omgekeerd echt owk hoor. Trouwens als je me niet moet, dan moet je zeker nie achter mu rug gaan roddelen, want ik vind je echt wel en dan zijt ge dood. Kom je aan mijn vriendinnen, is het van hetzelfde. Dusja, jij een probleem hé. Maar ik moet er nu echt wel van door, gaan dansen wéétje wel ^^ Bye! <33.
    Plaatje: (scene/emo) http://nd.blog.cz/t/the-sun-dies-of-love.blog.cz/obrazky/22111145.jpg

    Doe mij maar Omar Espinosa, aléja ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dankje! (K)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil anders wel de laatste als dat nog kan dan vind etf vet goeie band!
    info:
    Naam: Nickita
    Leeftijd:18
    Tekst:
    Yo ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en net bezig met mijn rijbewijs
    Vind het wel lachen rijden in een auto al lukt het voor geen meter xD
    Ik ben een vrolijk meisje en sta altijd klaar voor mijn vrienden
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en Lolly`s en muziek mij zal je daarom ook niet snel de deur uit gaan zonder mp3
    Ik schrijf graag teksten en hou van skaten en graffiti
    Ik woon nu al een tijdje in een huisje met andre meiden dit is ook veel chiller geen gezeur mee van me ouders enzo
    en het is er echt heel gezzelig we hebben altijd de grootste lol :P
    shoppen is niet egt iets wat ik graag doe ofzo maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid
    Maar ik ga nu wand mijn mobiel gaat af mzzl mensje <3
    Plaatje:
    http://discoveringhair.com/blog/emo/emo%20hair_7.jpg


    You can't touch music but music touch you