• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    jenna laponder
    Een jongen vraagt of we gechrasht zijn. "Ja inderdaad haha, ik meot mijn eigen wond nog behandelen... Hoe heet je? Ik ben Jenna!" Zeg ik en ik geef de jongen een hand.
    Hij ziet er best wel leuk uit, maar ik ken hem niet dus ik let maar niet al te veel op hem. Er is ook nog ene meisje Alice. Ze is ietsje groter dan mij, maar niet veel groter.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Er kwam een meisje naar me toe die iets kleiner was dan dan mij en gaf me een hand. 'Hey ik ben alice, maar noem me maar ally of alice, maakt niet uit' ik gaf haar ook een hand. 'Hey ik ben chloe, en noem me maar gewoon chloe' lachte ik. 'Hoelang zitten jullie eigenlijk wel niet op dit eiland?' vroeg ik aan het meisje en voelde daarna even aan de pleister op mijn hoofd, het zag er vast niet uit, maarja.

    Alice Heather Hills

    Ik begon te rekenen. "Uhh half jaartje zoiets denk ik.", ik keek Chloe aan. "Rustig maar hoor, je ziet er goed uit meid met je pleister.", lachte ik. "Ga je mee terug naar ons kamp?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mark drew grand

    Een jongen zei dat hun ook gecrasht waren met het vliegtuig, daarna kwam er een klein meisje naar me toe lopen en gaf me een hand. 'Ik heet jenna, en jij' Ik trok mijn hand terug. 'Nou ik ben dus mark, maar dat had ik al gezegt' zeg ik geiriteerd en kijk naar het andere meisje, die een pleister op haar hoofd heeft, en ik glimlach.

    jenna laponder
    De jongen, schijnbaar Mark dus zei dat hij al had gezegt dat hij Mark heet en hij reageerde een beetje boos. Nou lekker aardig type dacht ik bij mezelf en ik wreef over mijn arm. Ik kreeg het koud. Ik liep opnieuw naar de koffers toe en pakte uit een aantal kleren van mij een t-shirt. Yay, Chloe heeft mijn lievelings shirt mee. Ik kijk even naar haar en ik zie dat ze door haar pleister alle aandacht heeft, dus ik denk dat ze het wel goed maakt. Ik zoek een afgelegen plekje waar niemand me kan zien en ik verwissel mijn shirtjes even. Dan loop ik terug en ik doe al mijn spullen ik mijn handtasje.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 18:44 ]


    :dp

    [ik moet eten xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    Het meisje die Alice noemde vroeg aan Chloe of ze mee wilde naar hun kamp.Ook had ze verteld dat ze hier al anderhalf jaar zaten.
    "Kamp?" vroeg ik .Oké ik wist wel wat het was,maar ik wilde er ook wel meer over weten en ook hoe ze am die maanden al overleefd hadden.

    (sorry kort :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Het meisjes zei dat ze hier al een halfjaar zaten. 'Damn al een halfjaar, hoe hebben jullie dat in vredesnaam volgehouden' zeg ik verbaasd. Ze vraagt daarna of ik mee wil gaan naar hun kamp. 'Ja natuurlijk ga ik mee, als de rest ook mee gaat' Ik kijk even om naar de rest. 'Jullie kunnen ons mooi even helpen, met de koffers dragen dan' lach ik en kijk naar het jongen en het meisje, jeetje als je een halfjaar samen met zijn tweeen op een onbewoond eiland heb gezeten, moet er toch wel iets gebeurd zijn tussen die twee.

    (moet eten )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Ik hoor dat Chloe en Alex druk in gesprek zijn met Alice en Mark, maar ik kan niet horen wat ze zeggen. Aangezien ik nog een wond op mijn hoofd heb doe ik een poging om die te verzorgen, maar het lukt niet echt. Na het talloze keren geprobeerd te hebben stop ik maar. Ik pak mijn handtas en kijk even of mijn make-up nog goed zit. Omg ik zie er echt niet uit! Ik loop naar het water, plof neer in het zand en ga met mijn handen door het water. Ik ga met mijn handen door mijn gezicht en doe een poging om de make-up ervan af te halen. Beter geen make-up dan een zombie.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik zag dat Jenna probeerde haar eigen wonde te verzorgen,maar het lukte haar niet echt,dus besloot ik naar haar toe te gaan.
    "Hey,hulp nodig met je wonde?"vroeg ik haar dan,het viel me op dat haar Make-up weg was.
    Ik glimlachte eens vriendelijk naar haar,en wachte dan op haar antwoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Alex komt naar me toe gelopen en hij vraagt of ik hulp nodig heb met mijn wondjes. Ik realiseer me dat ik geen make-up op heb en schaam me toch wel een beetje dat Alex me zo meot zien dus ik zeg: "Oh heey Alex! Sorry dat je me zo moet aantreffen! Ik lijk vast een zombie, haha! Maar ja, graag. Als je me wilt helpen zou dat heel erg fijn zijn." En ik geef hem het EHBO koffertje. "Zeg wat vind je eigenlijk van Chloe? Ik vind dat jullie er cute uitzien samen..." Ik weet dat het niet zo aardig was om dit van mij te zeggen, maar dat ze elkaar leuk vonden, spatte er gewoon vanaf.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:03 ]


    :dp

    Dylan James Parker
    Ik keek naar Jenna en Alex een steek van jaloezie was te voelen. Maar waarom voelde ik dat?! Ik wilde het niet. Ik liep naar haar toe. "Je ziet er goed uit hoor.", ik glimlachte even.

    Alice Heather Hills
    "Kooomm.", ik trok Chloe aan haar arm mee richting het kamp. Nouja ons kleine kampje tenminste. "Hoe zit het met jullie groep eigenlijk?", vroeg ik haar.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    "Oh heey Alex! Sorry dat je me zo moet aantreffen! Ik lijk vast een zombie, haha! Maar ja, graag. Als je me wilt helpen zou dat heel erg fijn zijn." zei ze en ik grinnikte licht.
    "Ah zo erg zie je er niet uit."zei ik,meisjes hoefden geen overdosis make up om er mooi uit te zien,vond ik.
    Ze haf me het EHBO koffertje en ik opende het oom de benodigde spullen uit te halen.
    "Zeg wat vind je eigenlijk van Chloe? Ik vind dat jullie er cute uitzien samen..."zei ze dan en ik schrok op en voelde mijn wangen langzaam aan rood worden.
    Daarom ging ik dus niet vaak met meisjes om,ze koppelen je veel te vlug met iemand.
    "Ik ken haar amer,maar ik vind haar wel oké,gewoon als vrienden."mompel ik dan,ik kon haar niet leuk vinden ,aangezien ik haar niet eens ken,behalve dan haar naam.
    Ik schrok op toen ik Dylans hoorde ,ik hoopte dus echt dat hij niet had gehoord wat ik juist zei over Chloe.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:09 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik zag dat alex jenna ging helpen met haar wondje, en zonder te vragen werd ik door alice mee getrokken naar hun kamp. 'Euhm alice, ik wil straks nog wel even graag mijn bagage ophalen' lach ik. Ze vraagt aan mij hoe het nou eigenlijk zit met onze groep. 'Hoe bedoel je?, wij kenden elkaar allemaal niet, maar we zouden naar ibiza gaan, om vakantie te gaan vieren, met onbekende mensen, maar helaas zijn we hier gestrand, ik zou niet weten waar we zijn, het is hier in iedergeval lekker warm' lach ik naar haar. 'En jij en mark zijn dus met zijn tweeen, is er nog niks gebeurt tussen jullie?' grijns ik naar haar.