• Mijn ouders zijn zondag 25 jaar getrouwd... Maar wat geef je je ouders nou cadeau als ze 25 jaar getrouwd zijn? :/

    Ik ben enig kind dus graag niet al te duur want zoveel geld heb ik dus ook niet en niemand kan mee betalen...


    dream, dare, fly!

    Een etentje voor 2?


    SLOAN.

    Geen idee, mijn ouders zijn gescheiden.
    Maar veel succes met het vinden van een cadeau!!


    There's power in the words you whisper.

    Als een etentje te duur is om te betalen, waarom ga jij dan niet gewoon zelf voor ze koken!


    Kill them with kindness.

    Badhairday schreef:
    Als een etentje te duur is om te betalen, waarom ga jij dan niet gewoon zelf voor ze koken!


    Ehm dan ken je mijn kookkunsten nog niet *kuch* (A)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 16:05 ]


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Ehm dan ken je mijn kookkunsten nog niet *kuch* (A)

    Vraag aan familie leden of ze willen helpen. Een kookboek is ook een goed idee, daar staat gewoon in wat je precies moet doen (:


    Kill them with kindness.

    Mijne zijn morgen 22 jaar getrouwd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet ook nog iets verzinnen voor hun 20 jarige huwelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Badhairday schreef:
    (...)
    Vraag aan familie leden of ze willen helpen. Een kookboek is ook een goed idee, daar staat gewoon in wat je precies moet doen (:


    Is een optie ja, alleen familieleden gaat niet lukken aangezien die allemaal veel verder weg wonen :')


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Is een optie ja, alleen familieleden gaat niet lukken aangezien die allemaal veel verder weg wonen :')

    Een vriend/Vriendin die kan koken?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Een vriend/Vriendin die kan koken?=)


    Not really haha gosh dit gaat zo lekker x'D


    dream, dare, fly!

    Pff moeilijk een bos bloemen,kaart en gedicht?(a)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:02 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heb je en foto van je twee ouders samen? Maak daar dan een foto van, laat die ontwikkelen en stop hem in een goedkoop lijstje van de action. Dat gaan ze zekker warderen. ceep kan ook leuk zijn xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Roadie schreef:
    (...)

    Not really haha gosh dit gaat zo lekker x'D


    Het gaat toch om hert idee, dat je aan ze gedacht hebt. Mijn moeder zou echt wel gaan huilen als ik voor hun speciaal ging koken (:


    Kill them with kindness.

    Mijn ouders zijn vandaag 22 jaar getrouwd, maar wij vieren het nooit echt (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je hoeft toch niet per se iets te kopen? Het zijn je ouders, dus ze zullen vast geen duur cadeau verwachten. Ze zouden vast ook heel blij zijn met iets dat je zelf hebt gemaakt - denk bijvoorbeeld aan een schilderij, een verhaal of een collage van foto's. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan