• hii everyone (:
    Ik heb rollen nodig voor mijn one direction story (: [one direction bestaat niet ;x]
    het gaat over een meisje dat in een kliniek zit om te herstellen van haar verleden.
    Daar komt ze de jongens van one direction tegen. [zelf zitten ze niet in de kliniek, ze komen op bezoek.]
    Ze helpen haar ontsnappen en een leven op te bouwen.
    Helaas gaat het steeds slechter met haar, wanneer de jongens haar aanraden om terug naar de kliniek te gaan loopt ze weg.

    De rollen die ik nodig heb:
    -De hoofdpersoon [meisje]
    -Vriend(in) uit de kliniek
    -Iemand die werkt bij de kliniek
    -Zusje van de hoofdpersoon [tussen de 12 en 17]

    Om in te vullen:
    -Naam
    -Leeftijd
    -Karakter
    -Uiterlijk
    -Extra

    thankyou xo (:


    Het orakel van Delphi.

    Zal ik de hoofdpersoon invullen voor je?

    Bieberen schreef:
    Zal ik de hoofdpersoon invullen voor je?


    Graag (:


    Het orakel van Delphi.

    Zusje van hoofdpersoon:

    Naam: Marylou Rae Oakland.
    Leeftijd: 12
    Karakter: Marylou is een verlegen meisje. Ze praat niet zoveel als ze bij vreemden is, maar bij familie en vrienden kletst ze juist veel te veel. Ze mist haar zus, die in een kliniek zit, enorm. Mensen mogen haar erg graag. Ze is lief, zorgzaam en je zult haar nooit slechte dingen horen zeggen. Wel kan ze erg gemeen zijn naar mensen die haar dierbaren kwetsen.
    Uiterlijk: Tinypic doet het niet bij mij, maar dit is de foto: KLIK. AnnaSophia Robb
    Extra: Marylou heeft een aparte kledingstijl. Ze maakt haar kleding zelf en is daar erg trots op. Het kan haar dan ook niets schelen als mensen haar uitlachen om haar kleren.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 19:58 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Naam: Madison Sophia Oakland.
    Leeftijd: 18, geboren op 6 augustus 1994
    Karakter: Madisons heeft een zwaar verleden gehad, waar ze geen tijd voor kreeg om dit goed te verwerken. Hierdoor gaat het slecht met haar, heel slecht. Zelfs zo slecht dat ze in een kliniek beland. Voordat ze hier belandde, was ze een verlegen meisje die nooit praatte. Ze praatte met niemand, helemaal niemand. Enkel haar zusje en ouders. Door het feit dat ook huishoudelijk geweld een onderdeel is van haar verleden waar zij onder heeft geleden, heeft ze littekens op haar hele lichaam. Striemen op haar rug, striemen op haar armen en noem maar op. Dit probeert ze zoveel te verbergen, niemand die er van mag weten. Vrienden heeft ze niet, doordat ze zo stil was.
    Uiterlijk: Klik!
    Extra: Ze draagt lenzen en heeft een beugel gehad. Ze heeft ook nog een bril (het gaat om de bril, niet het meisje)

    Hopelijk is die goed en voldoet die aan je verhaallijn!

    Dankjulliewel hier kan ik wel wat mee (: x


    Het orakel van Delphi.