• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nee, dat is het niet,wij willen gezellig met z'en drieën in een hutje."zei ze dan en ik grinnikte even.
    Daarna zei ze dat ze wel tijd had."Wel het was een verjaardag feestje van mijn vriend en er was een soort spel waarin je om termeest schotjes moet drinken.Ik had er zoveel gedronken dat mijn vrienden me naar huis mochten slepen.En dan werd ik wakker en keek ik naar de sterrehemel en dan dacht ik van.Waar is mijn dak? En blijkbaar hadden ze me in het park gedumt en waren wat verder op zelf inslaap gevallen."zeg ik dan...In mijn hoofd leek het een langer verhaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik begon hard te lachen om zijn verhaal. 'Dus jij bent wel een zuiplap?' Zeg ik plagend tegen hem. 'Had ik nooit verwacht, ik dacht dat jij zulke nette jongen was' dat dacht ik echt, tenminste zo kwam hij op mij over, ik was al verbaasd dat hij me vast greep in de zee. 'ah ik vind het wel zielig voor je dat je vrienden je in het park hadden laten liggen, ik had je gewoon naar huis gesleept hoor'

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik lach even."Ah Af en toe drink ik een pint,maar ik ben nog maar 2 keer dronken geweest."zeg ik dan over haar opmerkingen.
    "En ik wou dat mijn vrienden dat ook hadden gedaan."grinnikte ik en keek haar dan aan.
    Het viel me nu pas op dat ze een prachtige glimlach had "Ben jij dan nog nooit dronken geweest?"vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij zei dat hij af en toe een pintje dronk, en dat hij nog maar 2 keer echt dronken was geweest en vroeg daarna aan mij of ik nog nooit dronken was geweest. 'Tuurlijk wel, niet dat ik echt helemaak de weg kwijt was, ben ik ben wel gauw aangeschoten, en ga dan echt rare dingen doen' hij keek me aan en daar werd ik een beetje verlegen van. 'kijk niet zo naar me'

    Alexander Elias Rodrigues
    Zei zei dat ze wel al eens dronken was ,maar niet zo hard dat ze de weg kwijt was en ze vertelde ook dat ze rap aangeschoten is.
    'Kijk niet zo naar me."zei ze eb werd wat veregen.
    Had ik zitten staren?Ik wende mijn blik af en voelde dat ik lichtjes bloosde."Oh sorry,ik was wat aan het dagdromen'.loog ik gelukkig kan ik goed liegen,maar ik deed het niet zo graag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik zag dat hij bloosde en keek hem even aan, hij zei dat hij wat aan het dagdromen was. 'Was je aan het dromen over mij, je hoeft echt niet verlegen van mij te worden' ik aaide even met mijn hand over zijn rode wangen, en hield hem daarna gelijk weer weg voordat er weer verkeerde dingen gedacht zouden kunnen worden.

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze had door dat ik zat te blozen en ze aaide even mijn rode wangen.
    Ze vroeg dat ik aan het dromen was over haar."N-nee ."mompel ik zacht en voel haar aanrakingen brandplekken geven op mijn wangen.Daarna stopte ze en keek ik haar even kort aan.waarna ik mijn blik weer afwend en me richt op de tent.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij mompelde wat en ontweek mijn blik een beetje. 'Nou aangezien jij een beetje verlegen van me word, ga ik me maar weer even omkleden, lekker mijn string weer aan' zeg ik plagend tegen hem en geef hem een knipoog en liep naar de hut toe. Ik wist echt niet wat er was tussen ons, ik voelde wel een spanning, maaar kon het niet echt goed plaatsen

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nou aangezien jij een beetje verlegen van me word, ga ik me omkleden lekker mijn string weer aan.'zei ze en liep naar het hutje.Ik kijk haar even verbaast aan maar richt mijn blik dan naar de grond.Ik had mischien niet mogen liegen tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    In het hutje trok ik mijn spijkerbroekje en shirtje weer aan, ik liet mijn bikini er gewoon onder aan, dat van die string was gewoon een beetje om alex te stangen. Toen ik me had omgekleed hield ik mijn elastiekje weer uit mijn haar en liep weer naar alex toe. 'Iedereen vind ons hier cute samen' grinnik ik en kijk hem lachend aan. 'best vreemd eigenlijk, aangezien ik totaal niet cute ben'

    Alexander Elias Rodrigues
    Dylan en ik waren klaar met de tent en ik stond juist op om stenen te gaan halen tot Chloe afkwam.
    'Iedereen vind ons hier cute samen.' zei ze grinnikend en keek me dan geamuseerd aan.
    Waarom vonden mensen dat?
    'Best vreemd eigenlijk, aangezien ik totaal niet cute ben'zei ze daarna en ik grinnik licht.
    "Ah soms ben je dat wel,maar waarom vinden ze dat van mij,ons? Ik bedoel we zijn toch gewoon vrienden?" het kwam er zomaar uit,want ik was bbest kwaad aan het worden.Ik hield er niet van als er over mij geroddeld word.Ik beet zacht op mijn lip en keek Chloe dan aan.Ze dacht er toch ook zo over.Toch?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Na mijn bezoekje aan het bos had ik al aardig wat fruit verzamelt en ik gooide het allemaal op één hoop. Toen pakte ik een mes en ik begon maar met de bananen snijden. Ik sneed ongeveer één derde van het fruit in stukjes en ik zocht naar bakjes. Toen ik die niet zag, zag ik dat er al kokusnoten waren. Sommige hadden nog melk en sommige waren al op. Ik pakte eentje die op was en deed het fruit erin. Hmm, staat eigenlijk best wel vrolijk. En ik ging verder met de rest.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij zei dat ik af en toe best cute was, maar dat hij niet snapte dat hij cute was en wij, 'ik bedoel we zijn toch gewoon vrienden' zei hij en beet kort op zijn lip, wat er vrij sexy uit zag. 'Uhm, ja we zijn gewoon vrienden ja, of hoe je dat ook maar wilt noemen' glimlach ik . 'Je dacht toch ook niet dat er meer was tussen ons' zeg ik wat ongemakkelijk en kijk naar de tent die er staat. 'Staat er mooi bij hoor' grijns ik

    mark drew grand

    alice keek op naar mij en ik glimlachte even. 'wedstrijd doen met het surfen' vraag ik grijnzend aan haar en kijk over de oceaan heen.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Uhm, ja we zijn gewoon vrienden ja, of hoe je dat ook maar wilt noemen.' zei ze met een glimlachje.
    'Je dacht toch ook niet dat er meer was tussen ons' zei ze ongemakkelijk en ik frons even.
    "Hoe bedoel je?"vraag ik haar dan en negeer even het tent gedeelte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Als ik klaar ben met het fruit ga ik de rest zoeken. Ze zullen vast wel honger hebben. Ik zie een tentje staan en besluit om daar te gaan kijken. Als ik ernaar toe loop zie ik Chloe en Alex staan. Ze kijken een beetje ongemakkelijk. "Hey! Ik heb eten gemaakt. Of naja, voor zover je het eten kan noemen. Het is gewoon wat fruit in een bakje, maarja." Zeg ik lachend terwijl ik naar hun toe loop.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 13:41 ]


    :dp