• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Jenna kwam naar me toe, en vroeg of het wel goed ging, omdat er weer bloed uit de snee kwam. Gelukkig vermeldde alex dat hij wel een ehbo koffertje mee had, en jenna maakt mijn wond schoon. 'Auw, damn dat doet echt pijn' daarna deed ze er een pleister op, en liep ze naar dylan en michael die iets hadden zien bewegen, en weer een sigaret hadden opgestoken. Kunnen ze nou niks zinnigers gaan doen, dan een sigaret op te steken. 'Nou bedankt jenna, en alex waarom heb je eigenlijk een ehbo koffer in je tas zitten' lach ik.

    mark andrew grand

    Ik lag rustig te slapen, toen melany ineens riep dat ze had gehoord dat er weer nieuwe mensen waren gecrasht, zei en alice gingen snel kijken, dus liep ik er ook maar achter aan. 'Hopelijk zijn dat wel jongens, wat ik heb wel weer genoeg van die meiden praat van jullie' zei ik tegen melany en alice.

    Alice Heather Hills
    Ik begon te lachen. "Nou zeg Markie, zo praat je niet over ons.", ik giechelde even snel. Mijn blik veranderde weer op de jongens. Ze waren knap metname die zwartharige. "Zullen we hallo gaan zeggen?", stelde ik voor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nou bedankt Jenna, en Alex waarom heb je eigenlijk een ehbo koffer in je tas zitten'lachte ze.
    "Ik heb een overbezorgde moeder,die allemaal dingen in mijn tas propt zonder mijn toestemming,maar het komt nu wel erg van pas."grinnik ik.
    "Gaat het wat met je wond nu?"vroeg ik haar dan bezorgd,omdat hij wel erg diep was. Gelukkig had Jenna het nu verzorgd.
    Ik keek even naar de hun.Wat hadden ze daar gezien?"Wil je mee gaan kijken of blijf je liever hier?"vroeg ik dan aan Chloe aangezien ik ook best nieuwsgierig was,maar ook Chloe niet alleen wil laten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    Ik keek alice aan. '1: noem me niet markie, en 2: ik bepaal zelf wel of ik zo tegen jullie mag praten' ik kwam wat dichter bij zodat ik ook goed door de struiken heen kon kijken naar de rest. 'Jep er zijn 2 jongens'

    chloe jolie eberson

    "Ik heb een overbezorgde moeder,die allemaal dingen in mijn tas propt zonder mijn toestemming,maar het komt nu wel erg van pas."grinnikt hij.
    "Gaat het wat met je wond nu?"vroeg hij me dan bezorgd. 'Het doet wel heel erg pijn, maar ach ik ben niet van suiker'
    hij keek naar de rest ''Wil je mee gaan kijken of blijf je liever hier?" vroeg hij aan me. Ik keek even om naar de rest. 'Ik wil best even ook gaan kijken, als jij me even overreind helpt' grijns ik.

    Alexander Elias Rodrigues
    "Ik wil best even ook gaan kijken, als jij me even overreind helpt' grijnst ze en ik glimlach even waarna ik haar hand neem en haar overreind help.
    Ik liet haar hand los en liep naar de anderen.
    "Is er daar iets?"vraag ik hun dan.De nieuwsgierigheid brand hier zowat,hopelijk was het niet gewoon de wind.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    ALex en Chloe komen eraan gelopen en ALex vraagt wat er is. "Dat vroeg ik dus ook al! Maar ik kreeg geen antwoord. Ik heb het gevoel dat we niet alleen zijn hier want de bosjes bewegen telkens." Antwoord ik.
    Ik loop voorzcihtig dichterbij de stuiken maar ik blijf onderweg staan want ik durf niet.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:55 ]


    :dp

    Alice Heather Hills
    "ik ga wel kijken!", zei ik en ik stond op en liep richting de mensen. "Hay ik ben Alice, welkom op het eiland.", ik glimlachte even lief naar de zwartharige jongen. "En wie ben jij?", ik keek hem aan.

    Dylan James Parker
    "Ik zei het er zijn andere!", ik keek het kleine meisje aan. "Zijn er nog andere?", het meisje haalde speels haar schouders op. Ik zuchtte even en rookte mijn sigaret op.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [effe eten tot zo]


    :dp

    mark drew grand

    Ik liep achter alice aan, de bosjes uit en zag ineens 5 mensen voor me staan. 'Oh hoi, allemaal ik ben mark' ik bekeek de rest even goed, 3 jongens dus en 2 meisjes, ik zag dat beide meisjes een beetje gewond waren. 'Zijn jullie dus ook gecrasht?' vroeg ik aan de mensen

    chloe jolie eberson

    Alex had me overreind geholpen, dus ik liep samen met hem naar de groep toe waar, een jongen en een meisje uit de bosjes kwamen. Ze stelden zich voor als mark en alice, ze bleken nogal vrolijk te zijn, wat ik totaal niet snap als je op een onbewoond eiland zit. Ondertussen stond ik me weer te ergeren aan dylan met zijn sigaret

    Alexander Elias Rodrigues
    Een meisje kwam uit de bosjes en niet veel later kwam er nog een jongen.
    Ze stelden zich voor als Alice en Mark.
    'Zijn jullie dus ook gecrasht?' vroeg de jongen ,Mark dus aan ons.
    "Jullie ook dan?"vroeg ik hun ,want ja als je een vliegtuig ziet neerstorten kun je dat weel zo noemen ja.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    .

    Alice Heather Hills
    Ik bekeek een blond meisje en huppelde naar haar toe. "Hooi, ik ben Alice maar noem me maar Ally of Alice maakt niet uit.", het meisje was langer dan ik maar dat was ik gewend. Ik was gewend om klein te zijn. Een klein meisje vol pit dat was ik.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 18:12 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Lachen dit, zelfs een 2e topic en nieuwe mensen erbij. Ik dacht dat jullie niet meer door gingen?

    Stiekem missen ze ons zo dat ze ons willen vergeten, toch Merel?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bieberen schreef:
    Lachen dit, zelfs een 2e topic en nieuwe mensen erbij. Ik dacht dat jullie niet meer door gingen?


    [waarom reageer je nog? wil je terugkomen ofzo? en tuurlijk gaan we door zonder jullie 2 kunnen we doorgaan hoor.]


    :dp

    AHAHAHAHAHAHAHA. Raap me op, ik lach weer eens veels te hard.