• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    iSlytherin schreef:
    (...)

    [ gedaaan]


    [nicee!]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Jenna en Chloe zagen het er meest van iedereen toegetakeld uit.
    Normaal had mijn moeder een Ehbo zakje in mijn koffer gepropt dus riste ik mijn tas open en begon het te zoeken.
    Na een tijdje vind ik het en open ik het.
    Er zat 1 verband in veel pleisters en dan nog 2 giga plijsters ook zat er ontsmetting in en 2 doekjes voor de ontsmetting op te doen.
    "Hier dit zal beter zijn dan een sjaaltje."zeg ik en heef hun het kistje.
    Op dit moment was ik blij dat ik een overberzorgde moeder had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ mensjes!! we hebben iedereen yay :D wiehoew]


    :dp

    jenna laponder
    Alex kwam naar Chloe en mij gelopen en hij had ene EHBO kistje.
    Hij zij dat je dit beter kon gebruiken dan een sjaaltje dus ik nam het van hem aan.
    Ik keek wat er allemaal in zat en besloot om eerst te wond van Chloe te gana ontsmetten. "Dit kan even pijn doen Chloe." Zei ik en ik ontsmette het. Toen plakte ik er een aantal pleisters op tot de wond mooi bedekt was.


    :dp

    [ hotss, ik kan vanaaf ws de hele avond aangezien mijn vriend me weer laat zitten omdat hij "moe is" ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    [ hotss, ik kan vanaaf ws de hele avond aangezien mijn vriend me weer laat zitten omdat hij "moe is" ]


    [Awwh ;( jongens zijn triest xD haha niks persoonlijks voor de jongens..xD maar wel nice dat je de hele avond kan]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:20 ]


    :dp

    [ ach ik ben het onderhand wel gewent beetje jammer alleen ik had wel weer een avond alleen met hem wille zijn maar ach ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Melany 'Mel' O'Connor
    "Ik heb gehoord dat er nieuwe mensen zijn aangespoeld" zei ik tegen mijn moeder.
    "Al weer?" vroeg ze.
    "Jep en ik ga kijken!" zei ik vrolijk.
    "Let goed op jezelf" antwoordde ze.
    Ik stond op en sprintte richting het strand. Daar hield ik me verborgen in de bosjes. Bijna was ik betrapt doordat de bladeren mijn positie verraadden door hun geritsel.

    Michael Jonathan Grey

    Ik hoorde wat geritsel en stond moeizaam op. Het ging immers niet makkelijk met zo'n zere enkel.
    "Hoorden jullie dat ook?" vroeg ik wantrouwend in het algemeen. Ik strompelde richting de bosjes en keek even. Ik kon zo snel niet iemand vinden. Ik zuchtte even zacht. Misschien had ik het me verbeeld.


    26 - 02 - '16

    [ @ alle nieuwe mensjes. We mogen hun nu denk ik wel vinden, want nu is iedereen er klaar voor ;D]


    :dp

    Dylan James Parker

    "Ik vroeg het net aan jou Mike.", lachte ik zacht. Er zat echt iemand. Ikzelf stak nog een sigaret op en gaf Michael ook.

    Alice Heather Hills
    Ik zag Melany weggaan en volgde haar. "Heee Mels, wat ga je doen?", ik ging naast haar zitten. En keek met haar naar twee jongens.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Eluveitie schreef:
    Melany 'Mel' O'Connor
    "Ik heb gehoord dat er nieuwe mensen zijn aangespoeld" zei ik tegen mijn moeder.
    "Al weer?" vroeg ze.
    "Jep en ik ga kijken!" zei ik vrolijk.
    "Let goed op jezelf" antwoordde ze.
    Ik stond op en sprintte richting het strand. Daar hield ik me verborgen in de bosjes. Bijna was ik betrapt doordat de bladeren mijn positie verraadden door hun geritsel.

    Michael Jonathan Grey

    Ik hoorde wat geritsel en stond moeizaam op. Het ging immers niet makkelijk met zo'n zere enkel.
    "Hoorden jullie dat ook?" vroeg ik wantrouwend in het algemeen. Ik strompelde richting de bosjes en keek even. Ik kon zo snel niet iemand vinden. Ik zuchtte even zacht. Misschien had ik het me verbeeld.


    ( Ik snap het even niet meer, we deden toch dat die nieuwe 3, met zijn 3en ook waren gecrasht?)

    [ ze waren heel kort sorry ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jenna laponder
    Terwijl ik Chloe verzorg en met een spiegel naar mijn eigen wond kijk, kijk ik stiekem naar Dylan.
    Hij kijkt samen met Michael naar bosjes. Zullen ze soms iets gezien hebben? "Chloe ik ga even bij Dylan en Michael kijken." Omdat ik al klaar ben met Chloe neem ik het EHBO kistje mee naar MIchael. Als ik bij dylan en Michael ben vraag ik wat er is.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:30 ]


    :dp

    [@kim yeah that's true dus mensen er kunnen geen andere mensen zijn behalve wij 8]


    :dp

    iSlytherin schreef:
    [ ze waren heel kort sorry ]


    [maakt niet uit, soms kan je niet zo veel typen]


    :dp