• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    xkimx124 schreef:
    (...)

    (euhm, alex en chloe hebben het er een beetje over gehad, dat ze gewoon vrienden zijn, mark heeft aan alice gevraagd of ze een surf wedstrijd wil doen, Jenna gaat volgens mij eten maken, en het begint al een beetje donker te worden)


    [haha ik had het eten al gemaakt toen liep ik naar chloe en alex toe ;D]


    :dp

    Jenna Laponder
    Dylan kwam naar me toe en vroeg wat ik had gemaakt. ik zei:"Euhm niks speciaals. Ik heb gewoon fruit in een bakje gedaan." En toen gaf ik het aan hem. "Maar ik was net bezig met warmere kleren aantrekken... dus als je me alleen zou willen laten?" Zei ik en ik zocht mijn kleren uit.


    :dp

    mark drew grand

    Alice ging al bijna op haar surfplank staan. 'Zullen we het anders morgen doen, het word al aardig donker, en het is nu gewoon te gevaarlijk in het donker, ik zou niet willen dat je iets overkwam' zei ik tegen haar en peddelde weer naar het strand toe.

    Dylan James Parker
    "Dus zou je me alleen willen laten..", ik zuchte even. Echt heel blij klonk het niet. Ik pakte mijn pakje sigaretten uit mijn zak en telde ze na. "Nog maar 5.", zei ik hardop. Ik haatte het als dat gebeurde

    Alice Heather Hills
    "Ik zou niet willen dat je iets overkomt..", ik bloosde even. Hij maakte zich werkelijk zorgen om me! En ik peddelde met hem terug en liep met hem richting het kamp.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:46 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alexander Elias Rodrigues
    'Maar Alex, dat maakt iedereen wel een keer mee, ik heb al zo vaak liefdesverdriet van jongens gehad, en ik zit hier toch ook nog steeds, tuurlijk ben je dat even verdrietig, maar de wereld vergaat dan niet.' zei ze en ik keek weer naar haar.
    'En je moet maar zo zien, als een meisje een andere jongen leuker vind, dan is ze jou toch ook niet waard'zei ze dan en ik grinnik even.
    "Ja ,mischien wel.Maar dan moet ik eerst wel weten wat liefde is voor ik iemand vind."zeg ik en zucht even.
    "Ik vind het vrijgezellen leven eigenlijk veel te leuk om verliefd te worden."zeg ik dan lachend en begin wat te tekenen in het zand,wat cirketjes en krulletjes en andere nutteloze dingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chloe jolie eberson

    "Ja ,mischien wel.Maar dan moet ik eerst wel weten wat liefde is voor ik iemand vind."zegt hij en zucht even. 'Als je iemand echt leuk vind, dat voel je van zelf wel wat liefde is'
    "Ik vind het vrijgezellen leven eigenlijk veel te leuk om verliefd te worden." zegt hij lachend en begint wat te tekenen in het zand. 'Maar dat komt omdat jij nog nooit een relatie hebt gehad, maar als je een relatie hebt gehad, dat weet je dat het heel fijn is om iemand te hebben om van te houden, dan voel je je tenminste niet meer zo alleen' Ik stond op en klopte mijn kont af. 'Kom anders heeft jenna helemaal voor niks, dat fruitschaaltje gemaakt voor ons'

    Jenna Laponder
    Dylan zuchtte en liep weg. Ach naja hij kon niet verwachten dat ik me bij hém ging omkleden dus hij had pech. Ik zoch een broek en een sweater en toen ik ze had gevonden keek ik even naar buiten of niemand me kon zien en toen trok ik ze aan.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:52 ]


    :dp

    mark drew grand

    Ik liep samen met alice terug naar het kamp en droogde me even af en keek dan alice even kort aan, en zag daarna dat jenna allemaal fruit in bakjes had gedaan. 'Normaal eten wij hier s'avonds altijd iets van rijst, maar lief dat je het hebt gedaan' Ik ging op een boomstronk zitten en keek naar de lucht terwijl ik wat fruit nam. 'Ik heb zo'n gevoel dat het vanavond gaat regenen, het begint ook al veel kouder te worden'

    Alexander Elias Rodrigues
    'Als je iemand echt leuk vind, dat voel je van zelf wel wat liefde is'zei ze en ik glimlachte even,ik ging die persoon wel ooit vinden.
    'Maar dat komt omdat jij nog nooit een relatie hebt gehad, maar als je een relatie hebt gehad, dat weet je dat het heel fijn is om iemand te hebben om van te houden, dan voel je je tenminste niet meer zo alleen' zei ze dan over mijn vrijgezellen leven.Daarna stond ze op en klopte haar kont af.
    'Kom anders heeft jenna helemaal voor niks, dat fruitschaaltje gemaakt voor ons' zei ze en ik grinnik even,waarna ik ook opsta en met Chloe meeloop terug naar het kamp.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Mark zei:'Normaal eten wij hier s'avonds altijd iets van rijst, maar lief dat je het hebt gedaan' Ik keek hem aan en trok 1 wenkbrouw op. Hij had een bozere stem dus ik kon niet merken of hij het echt lief vond, maar ik zei toch:" Graag gedaan en ik wist neit waar al die spullen lagen dus ja." IK ging ook op een boomstronk zitten en toen Mark zei dat hij het gevoel had dat het ging regenen en dat het kouder begon te worden zei ik: "Ja inderdaad. De lucht is erg donker. Ik heb me net ook al omgekleed. Is het 's avonds hier heel erg koud?" Vroeg ik toen aan hem.


    :dp

    Alice Heather Hills
    Ik zag dat iedereen terug bij het kamp was. "Okeee wie doet er mee met truth or dareee.", schreeuwde ik en ik glimlachte even.

    Dylan James Parker
    Ik ging bij het kampvuur zitten. "Ey man.", ik begon maar een gesprek met Mark.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Chloe jolie eberson

    Ik liep samen met alex terug naar het kamp, en zag iedereen met wat fruit zitten, ik pakte ook een bakje en ging op een boomstronk zitten. Jenna en mark hadden het erover dat het waarschijnlijk zou gaan regenen. 'Ah nee, dat meen je niet, dan gaan we het echt kei koud krijgen vanacht' Ik nam een hap van mijn eten en wreef even over mijn armen en benen. 'Ik ga zo ook maar even iets warmers aantrekken.

    mark drew grand

    Jenna zei dat je al wat warmers aan had getrokken en vroeg of het hier s'avonds erg koud kon zijn. 'Ja heel erg koud, alice en ik liggen meestal gewoon met warme truien aan, je mag blij zijn als er een keer een warme nacht bij is. Ik moest lachen toen chloe jammerde dat we het heel koud zouden gaan krijgen. 'Tja zo is dat hier chloe, wen er maar aan, dat word dicht tegen elkaar aankruipen vanacht' grijns ik. Ik hoorde dat dylan tegen me zei ey man. 'Hoi' zei ik en keek toen naar alice die vroeg of we truth or dare zouden kunnen doen. 'Ja laten we dat maar doen' ik hoorde aan het dak dat we op ons hutje hadden gemaakt dat het begon te regenen

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:05 ]

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik zette me bij de anderen en at wat van het fruit,ze waren aan het zeggen dat het waarschijnelijk ging regenen.
    Ik kijk even naar de lucht,waar verschillende donkere wolken boven ons zweefden.Ik rilde even,straks ging ik wel een sweater aandoen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Heather Hills
    Ik ging in een kring zitten met iedereen keek de kring rond. "Okee wie wilt er beginnen?", ik keek opnieuw rond.

    Dylan James Parker
    Ik stak mijn hand op. "Ik wil wel.", Alice gaf even een knikje. "Okee truth or dare aan... Jenna.", ik keek haar aan.

    [ik kan niks meer uitgebreids schrijven zo brak ben ik haha]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jenna Laponder
    Mark zei dat het erg koud kon worden dus dat werd dicht tegen elkaar aankruipen en Alice vroeg wie er mee deed met truth or dare.
    "Ofcourse! I'm in!" Zei ik en ik glimlachte. Dit kon nog eens leuk gaan worden.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:28 ]


    :dp