• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    (weetje wat wel vervelend is, als islytherin offline is, dan kunnen we ook niet meer verder gaan met truth or dare, dus misschien, kan beter iemand anders eerst beginnen?)

    xkimx124 schreef:
    (weetje wat wel vervelend is, als islytherin offline is, dan kunnen we ook niet meer verder gaan met truth or dare, dus misschien, kan beter iemand anders eerst beginnen?)

    [ja indd ik wil wel beginnen?:3]


    :dp

    (oke is goed)

    Jenna Laponder
    Ik zei: "Ik wil wel beginnen hoor! Okay... Let's start with....Mark! Truth or dare?" Mijn mondhoeken krulden zich op en ik keek hem aan. Als hij truth zei, wist ik al helemaal wat ik zou gaan vragen.
    Ja, ik was goed voorbereid. En als hij dare zou zeggen...Tja...Daar had ik nog niet over nagedacht... Ach ik verzon dan wel wat.


    :dp

    Chloe jolie eberson

    We gingen dus truth or dare doen, ik liep nog even snel naar mijn koffer toen en trok een roze sweater over mijn shirtje heen en ging daarna weer naast alex op de boomstronk zitten en glimlachte even naar hem. Jenna had dus gekozen om als eerst wat aan mark te vragen.

    mark drew grand

    Jenna koos mijn naam uit voor truth or dare. 'Euhm even nadenken, ik kies voor truth' ik kon eigenlijk wel gaan verwachten wat voor vraag ik zou gaan krijgen, maarja ik moest toch een keer truth kiezen.

    Jenna Laponder
    Mark koos voor truth en mijn glimlach werd breder. Nu kon je mijn witte tanden zien. "Okay. Deze vraag is vast heel voorspelbaar en je vind hem waarschijnlijk niet leuk, maar ik wil de waarheid weten. Dus: Hebben jij en Alice iets met elkaar, of hebben jullie soms iets met elkaar gehad?" Zei ik.
    Eigenlijk wist ik et antwoord al, maar ik moest de bevestiging hebben. Ik keek Mark aan in zijn ogen, zodat hij gewoon niet meer zou kunnen liegen.


    :dp

    mark drew grand

    Ik slikte even en keek alice aan, we hadden aan elkaar beloofd dat we het tegen niemand zouden zeggen, maar ze zouden er toch wel achter zijn gekomen, en ik mag zowiezo nu niet liegen. 'We hebben wat gehad' zeg ik snel. 'Oke nu ben ik aan de beurt' ik stond even op en keek op mijn horloge, wow het was al acht uur ik pakte een fles waar zelfgemaakt wijn in zat, die hadden alice en ik zelf gemaakt van druiven en liet hem in de groep doorgaan. ' Oke alex truth or dare?' grijns ik.

    Alexander Elias Rodrigues
    We deden blijkbaar truth or dare,Mark had net Janne haar vraag beantwoord.
    Hij en Alice hadden dus ooit iets gehad.
    ' Oke Alex truth or dare?'grijnsde hij."Dare."zeg ik en grijns terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jenna Laponder
    Mark zei snel dat ze iets hebben gehad en ik glimlachte triomfantelijk. Ik wist het! Mark liet de wijnfles rondgaan en ik nam er ene teug van. Precies wat ik nodig had, drank! Ik liet hem verder rondgaan en toen zei Mark dat hij iets aan Alex gaan vragen. Ik had het nog steeds koud en ik wreef over mijn armen. Ik dook een beetje in elkaar en blisf in mijn handen zodat die warmer werden.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:51 ]


    :dp

    mark drew grand

    Oeh hij koos dare, nu wist hij dat het gevaarlijk zou kunnen worden. Grijnzend kijk ik hem aan. 'Zou je chloe durven zoenen' grijns ik. Zowiezo dat hij dat niet ging doen, ik nam een slok van de wijn en keek hem grijnzend aan.

    Alexander Elias Rodrigues
    Grijnzend keek hij me aan.'Zou je Chloe durven zoenen' grijnsde hij.
    Ik beet even op mijn lip en stond dan op en liep richting Chloe.
    Ik boog me voorover en druke een vluchtig kusje op haar wang.Daarna keek ik naar Mark en grijnsde ."Tada,ok nu mijn beurt.Chloe truth or dare?" zei ik en ging terug op mijn plaats zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mark drew grand

    'Dat is natuurlijk niet echt een zoen he alex, maar goed voor deze keer kom je er mee weg' grijns ik

    chloe jolie eberson

    Mark vroeg aan alex of hij mij zou durven zoenen, Ik wist gewoon dat er dit soort dingen zouden gaan komen. Tot mijn grote verbazing stond alex op en gaf me een vluchtig kusje op mijn wang. ik hoorde mark zeggen dat dat natuurlijk niet een echte zoen was. 'Mark denk jij nou echt dat ik en alex hier gaan zitten zoenen, waar iedereen bij is' zeg ik tegen mark en richt me daarna tot alex die aan mij truth or dare vroeg. 'Truth' koos ik

    Alexander Elias Rodrigues
    'Dat is natuurlijk niet echt een zoen he Alex, maar goed voor deze keer kom je er mee weg'grijnsde hij."Hé,je zei niet,waar ik haar moest zoenen."grinnik ik.
    'Mark denk jij nou echt dat ik en Alex hier gaan zitten zoenen, waar iedereen bij is."zei Chloe dan ook en richte zich dan weer op mij.
    'Truth' zei ze en ik dacht even na,ik was echt een ramp in vragen verzinnen."Euhm,hoeveel jongens hab je ooit al in je leven gekust op de mond?."vroeg ik dan maar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Hij vroeg aan me hoeveel jongens ik heb gekust op de mond. 'Bedoel je waar ik echt mee heb gezoend?' vroeg ik aan hem en dacht even na. 'Nou met mijn vriendjes, heb ik natuurlijk wel eens vaker dan 1 keer gezoend, maar als ik gewoon iedereen als 1 keer tel, kom ik denk ik op 8 jongens' zeg ik. 'Oke nou ben ik aan de beurt, jenna truth or dare?'

    Jenna Laponder
    Chloe antwoordde dat ze met 8 jongens had gezoend en toen zei ze mijn naam."OKay...laten we rustig beginnen. Truth!" Zeg ik en ik kijk haar glimlachend aan.
    ik koos niet voor dare. Dan liet ze me zeker met een jongen zoenen. En dat deed ik niet zomaar! Daarvoor had iknog meer wijn nodig. De wijn kwam weer langs en ik nam een slokje. Hmm hij was lekker. "Welke smaak is het? Rode, witte?" Vroeg ik aan Mark.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 19:17 ]


    :dp