• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Lucius Malfoy
    Lucius glimlachte vals,"Je weet wel wat ik bedoel." Narcissa had al een volgende spreuk klaar maar die miste Lucius op een haartje. Lucius grijnsde,"Mis." Daarna wendde ze zich tot de andere kant van Lucius. Toen keek ze naar Lucius zelf en siste,"Crucio."
    Lucius kermde van de pijn toen de spreuk hem vol trof. Het voelde alsof duizenden messen in hem staken maar Lucius beet op zijn tanden en hield zich sterk. Voor zover dat mogelijk was. "Je bent een ware bitch, Narcissa. Weet je dat?"


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Peter zit aan de Gryffindor tafel, Bella staat voor de deur in de grote zaal en Lucius is momenteel nog is gesprek met Narcissa.
    Het feest is nog bezig maar word wat verstoord door Sirius en James. Maar die zijn inmiddels al weg |


    (Ik ga morgen met Melrose naar Bella. (: )

    Saturnus schreef:
    (...)

    (Ik ga morgen met Melrose naar Bella. (: )


    |Is goed (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Lucius Malfoy
    Lucius glimlachte vals,"Je weet wel wat ik bedoel." Narcissa had al een volgende spreuk klaar maar die miste Lucius op een haartje. Lucius grijnsde,"Mis." Daarna wendde ze zich tot de andere kant van Lucius. Toen keek ze naar Lucius zelf en siste,"Crucio."
    Lucius kermde van de pijn toen de spreuk hem vol trof. Het voelde alsof duizenden messen in hem staken maar Lucius beet op zijn tanden en hield zich sterk. Voor zover dat mogelijk was. "Je bent een ware bitch, Narcissa. Weet je dat?"

    Narcissa
    Ik grijnsde breed toen ik hem trof.
    "Je bent een ware bitch, Narcissa. Weet je dat?" zei hij met opeengeklemde kaken, en een spotten lachje rolde over mijn lippen.
    ''Ja. Goed dat jij dat nu ook door hebt, liefje,'' gromde ik.
    Geamuseerd keek ik toe hoe Lucius pijn leed, maar na een tijdje hief ik de spreuk op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lucius Malfoy
    'Ja. Goed dat jij dat nu ook door hebt, liefje,'' antwoordde Narcissa grommend. Lucius wilde daarop reageren maar hij had nogal zeer en besloot dat niet te doen. Narcissa keek nog even geamuseerd toe hoe Lucius door zijn knieën zakte en hief na een tijdje de spreuk op.
    Lucius hapte naar adem. Zijn keel voelde zo rouw aan. Een piepend geluid kwam uit zijn mond terwijl Lucius wankelend opstond. "Wat ga je doen mocht één van de professoren hier lucht van krijgen?" vroeg Lucius en keek even naar de andere Slytherins die nog niet bekomen waren van Narcissa's tovenarij. "The Unforgivable Curses zijn verboden."

    |Niet te geloven dat zij later nog samen gaan zijn.... En trouwen... En een kind krijgen...|


    kindness is never a burden.

    [hihihi ja, eigenlijk kan je het voorlopig even zien als een haat-liefdesverhouding. Wat overigens ook heel leuk kan zijn x'D]

    Narcissa
    Een piepend geluidje kwam uit zijn keel. Ik schoot in de lach; Lucius malfoy, bekomend van de pijn, veroorzaakt door een meisje. Wie zal dat nou denken?
    "Wat ga je doen mocht één van de professoren hier lucht van krijgen?" vroeg hij.
    Ik grijnsde en keek even naar de enkele toeschouwers. ''De persoon die dit vertelt, zal niet zo blij meer zijn. En daarbij...-''
    Ik keek naar Lucius. ''Dan word ik van school gestuurd en dan moet jij me missen,'' zei ik met een glimlachje.
    ''Denk je nou echt dat me dat wat uit maakt, Malfoy?''
    School heeft nooit echt een waarde voor me gehad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |Inderdaad (: Ik had de behoefte weer te schrijven: 'Maar vader zal dit te horen komen.' maar deed het toch niet...|
    Lucius Malfoy
    Narcissa schoot in de lach door Lucius piepend geluid. Op dit moment kon hij haar wel wurgen. Ze grijnsde. Narcissa vond haarzelf gewéldig op dit moment, dat was Lucius zeker. Niemand had hem immers ooit iets durven aandoen, en het feit dat Narcissa ook een meisje was hielp niet echt Lucius' reputatie opkrikken.
    "De persoon die dit vertelt, zal niet zo blij meer zijn. En daarbij... Dan word ik van school gestuurd en dan moet jij me missen." Narcissa zei het met een glimlachje waardoor Lucius knars tandde. ''Denk je nou echt dat me dat wat uit maakt, Malfoy?''
    Daar had ze een punt. Narcissa haatte school, dat was algemeen bekend. Iederéén haat school.
    Lucius antwoordde niet meteen en spuwde dan op de grond voor Narcissa's voeten en zei ijzig,"Ik hoop dat je brand in hel."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:59 ]


    kindness is never a burden.

    Narcissa
    Lucius spuugde voor mijn voeten en ik trok een wenkbrauw op.
    Ongeïnteresseerd bekeek ik mijn perfecte nagels.
    "Ik hoop dat je brand in hel." Zijn stem klonk ijzig.
    Ik grijnsde en keek hem weer aan. ''Komt wel goed,'' zei ik. ''En zie ik je daar, dan?'' zei ik met een speelse knipoog, doelend op de Hel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lucius Malfoy
    Narcissa leek alsof het haar allemaal niet veel kon schelen en Lucius ging geen woorden meer aan haar verspillen. Hij gebaarde naar de andere Slytherins dat ze verder gingen gaan en twee raapte de ene jongen op die volledig verlamd was. Ze liepen de gang uit richting de Slytherin Dungeons terwijl Lucius aan honderd manieren dacht hoe hij Narcissa zou kunnen vermoorden. Levend verbranden, met één of andere spreuk -zoals de Killing Curse- en nog veel andere heel erg pijnlijke manieren. Lucius sprak het wachtwoord uit en de Slytherins betraden de Common Room. Er waren een aantal leerlingen maar niet veel.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    De kamer van hoge nood (Room of Requirement)


    [Thanks]

    Sirius
    Ik sneakte door de kier van de deur heen terwijl die achter James sloot. ik was opgehouden door een groep meisjes die panisch waren gaan gillen zodra ze me hadden gezien. Ook ik veranderde terug en viel toen van de slappe lach op de grond. "Heb je al hun gezichten gezien?!" vroeg ik blaffend van de lach. Dit was echt de beste grap in onze geschiedenis geweest. het zou nog lastig worden deze te overtreffen.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    [Thanks]

    Sirius
    Ik sneakte door de kier van de deur heen terwijl die achter James sloot. ik was opgehouden door een groep meisjes die panisch waren gaan gillen zodra ze me hadden gezien. Ook ik veranderde terug en viel toen van de slappe lach op de grond. "Heb je al hun gezichten gezien?!" vroeg ik blaffend van de lach. Dit was echt de beste grap in onze geschiedenis geweest. het zou nog lastig worden deze te overtreffen.


    James Potter
    Ook sirius veranderde terug en viel toen van de lach op de grond, 'Heb je al hun gezichten gezien?!' vroeg hij nogsteeds in de slappe lach en ik moest ook lachen. 'Ja, dat heb ik. Zelfs Dumbledore leek het erg grappig te vinden' Zeg ik met een lach en liep toen naar hem toe om hem een hand aan te bieden 'Heb je Lucius gezien? Onder de pompoensap?


    Don't be like the rest of them, darling

    Sirius
    Ik greep James's hand en trok mezelf op. "Die was echt niet blij." Ik haalde een hand door mijn shaggy donkere haar. "Zullen we maar naar de slaapzaal gaan? Ik heb geen zin om op te ruimen." Een alibi hebben was wel handig. Ik keek om de hoek van de deur. Er waren te veel mensen om onopgemerkt naar buiten te sneaken. "Het is echt druk in deze gang." zei ik terwijl ok de deur weer sloot. Nu zaten we hier dus vast... Lekker dan.


    Bowties were never Cooler

    James
    'Die was echt niet blij' Zei Sirius om vervolgens voor te stellen om naar de slaapzaal te gaan, één probleem we zouden nooit onopgemerkt buiten komen doordat er te veel mensen op de gangen waren. Ik grijnsde en haalde vervolgens mijn ontzichtbaarheids mantel onder mijn gewaad vandaan, 'Wat goed dat ik die uit mijn hutkoffer heb gehaalt voordat we de trein uit gingen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sirius
    Ik grijnsde toen ik de onzichtbaarheidsmantel zag. Jij denk ook echt altijd aan alles, he, Prongs? Of was je van plan Evans te gaan stalken?" vroeg ik plagerig. Ik gaf hem zacht een elleboog tegen zijn arm. "Laten we gaan voor iedereen al in de leerlingenkamer is, want dan is er echt no way dat we er veilig doorkomen." Ik had echt geen zin in al nablijven voordat de lessen waren begonnen. Het was dan wel de risico van het vak, we hoefde niet altijd dat risico te nemen.


    Bowties were never Cooler

    [Iemand voor Lily?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''