• Hallo,

    Ik ga volgende week naar enkele open dagen van enkele scholen. Dus wie zit / kent de Groenhorst in Barneveld of het AOC Terra in Meppel?

    Graag wat informatie over de scholen en waarom deze scholen goed zijn haha. klinkt beetje raar, maar gelieve ga ik niet naar Barneveld, omdat ik dan volgens mijn moeder op kamers moet. Waar ik op het moment niet zo heel veel zin in heb als 16 jarige. Dus wie gunt mij wat informatie. :D? Positief maar ook graag Negatief - als dat er is -. Wees eerlijk haha, D:

    Oh trouwens, weet iemand bij welke bushalte ik uit moet stappen als ik bij de groenhorst moet zijn? want ik reis via Station Barneveld Centrum en verder géén idee.

    dankjewell xx

    De scholen ken ik niet aangezien ik daar niet woon.
    Voor je reisinformatie kan je het beste kijken op deze site

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 18:56 ]

    Dankjewel voor je reactie!

    Oef ik heb echt geen idee. Kun je niet op google wat informatie zoeken? Die scholen hebben vast wel een officiële site.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij heeft mijn broer op AOC Terra gezeten. Goede maar ook negatieve verhalen, maar dat heeft in mijn ogen vele scholen. Kun je geen meeloopdag regelen?
    En de informatie over die scholen zul je krijgen op de open dagen ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Jaa, ik heb de site's al door gelezen enz. Maar daar heb je niet echt reacties van leerlingen, wat zij er van vinden. En ik ga inderdaad naar de opendagen en daarna kijk ik wel verder! Dankjewell.

    Mmm ik ken wel het Groenhorst in Velp. Dat is een hele goede school alsdus mijn oude vriendin.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oke dankjewel.

    Ga gewoon naar zwolle man D: Maar voor de bushalte kan je wel op 9292.nl kijken staat dan ook bij hoever je evt nog moet lopen.
    Verder weet ik niks over die scholen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik zou als ik jou was, de dichtstbijzijnde doen. Want als 16-jarige MBO'ers worden we niet gefinancieerd door de overheid (6) Indien mogelijk is fietsen vanaf station ook stukken goedkoper dan met de bus.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hahhaa Kim, De school waar ik nu op zit, dus waar ook die opleiding is. Is zoooo verschrikkelijk slecht haha. Maar als die twee scholen me niet aan spreken, dan blijf ik wel op mn huidige school. En Girolski, qua de bus van station naar school is alleen in verband met de opendag. Omdat we daar op het moment geen fiets hebben staan haha.

    Nope, sorry. Ik ken ze niet. Succes ermee nog verder!


    Bad decisions make good stories.

    Dankjewel!

    Ik ken het AOC Terra wel en ken mensen die er opzitten maar heb er verder nooit echt wat over gehoord, en hier heb jij dus niet zo veel aan:Y)


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Ik woon in België, dus ik heb geen idee. Sorry.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha, toch bedankt!