• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Trololol lily tegen James X'D

    Sawwy, ben druk met PWW :/ heb ik iets gemist?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |At this very moment zijn James Potter en Lucius Malfoy aan het winnen. (; |


    kindness is never a burden.

    Druella schreef:
    Trololol lily tegen James X'D

    Sawwy, ben druk met PWW :/ heb ik iets gemist?


    |Not much I guess. Weet er zelf het fijne niet van. (; |


    kindness is never a burden.

    IEMAND VOOR MIJN CHARRIES?

    [Ik zet dit er even nog bij vanwege hoofdlettergebruik.]


    help

    |Lily Evans en Lucius Malfoy zijn aan het winnen. (; Ik maak morgen wel bekend wie de afdelingen vertegenwoordigd ;D |


    kindness is never a burden.

    StayGold schreef:
    Laurie Donaro
    Rose leek te twijfelen. 'Dat hoeft niet. Ik kijk wel gewoon naar de wedstrijden.' antwoordde ze. 'Awh, jammer. Ik moet nog mensjes scoren voor het team dit jaar. En hoe meer hoe beter!' ik lachte zacht en stond stil voor de ingang van de Common Room. Met mijn stok tikte ik op het goede ritme op de vaten en de ingang verscheen. Ik liep gelijk naar de comfortabelste bank, maar precies voordat ik er wilde zitten sprong er een groepje eerste jaars op. Ik zuchtte diep, maar besloot er maar niks van te zeggen. Ik wist hoe het was, die eerste avond. Morgen zou ik wel weer voor mijn plek vechten.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Rose Wakefield
    'Awh, jammer. Ik moet nog mensjes scoren voor dit jaar. En hoe meer, hoe beter!' zei ze met een zacht lachje. Ze pakte haar stok en tikte op de vaten zodat de ingang verscheen. 'Ik zal er nog wel over nadenken,' beloofde ik. Toen we de Common room binnen waren, liep Laurie gelijk naar een bank, maar er sprong een groepje eerstejaars op. Ze zuchtte diep, en even leek het alsof ze iets van wou zeggen. Voor haar zouden eerste jaars makkelijk weg te jagen zijn. Ik dacht terug aan vorig jaar, toen ik nog een eerste jaars was. Vaak was ik weggejaagd van de beste plekjes, en soms ook gepest. Ik werd naarmate het jaar steeds stiller en teruggetrokkener. Ik vond het prima zo.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Ollivander schreef:
    |Lily Evans en Lucius Malfoy zijn aan het winnen. (; Ik maak morgen wel bekend wie de afdelingen vertegenwoordigd ;D |

    Yay! 8D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Laurie Donaro
    Ik liep naar de andere kant van de Common Room en nam plaats op een nog vrije stoel. Even overzag ik de drukte van de jonge kinders en dacht toen aan te toespraak van Perkamentus. Het Triwizard Tournament zou starten. Stiekem had ik hier altijd al aan willen meedoen. En nu het mijn laatste jaar hier was, zou ik mijn kans grijpen. Snel krabbelde ik mijn naam op een papiertje en liep de Common Room uit, op weg naar de grote zaal. Met een snelle pas liep ik op de grote beker af en gooide, onder luid applaus van vooral hufflepufs, het papiertje met mijn naam in de beker. Daarna nam ik plaats op een van de banken die aan de zijkant stonden op gesteld en keek naar de leerlingen die net als ik wilden meedoen aan het toernooi.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    |Ik denk dat het beslist is dan. Melrose Evelynn Jones, Laurie Donaro, Lily Evans en Lucius Malfoy zijn de Hogwarts Kampioenen! Morgen spoel ik een aantal dagen door en schrijf ik een post met Dumbledore waarbij hij de namen uit de Goblet of Fire voorleest! (; |


    kindness is never a burden.

    Nu kan Lily hulp gaan vragen aan James -wbw- al gaat hij wel balen dat hij niet mee kan doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    |C'mon RPG! Don't die! )'; |


    kindness is never a burden.

    I'd like to post, maar een rpg ios al genoeg voor een dode gsm.


    help