• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •

Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

• Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

- Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

• Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

- Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

• Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

• Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold

• Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

|| Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

|| Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

|| Hufflepuff
    - Captain:
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

• Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

©Ollivander

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]

kindness is never a burden.

[Oke, is goed. Rose zit in een hoekje aan de afdelingstafel te lachen om James en Sirius]

"Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

Druella schreef:
    (...)
    Narcissa
    "Ik neem die Gryffindors nog terug, mocht je het afvragen. Op mijn eigen manier." Lucius drukte opnieuw een kus op mijn hand.
    Met een luide grom trok ik deze terug. ''Prima, en hou daar godverdomme mee op,'' mompelde ik geërgerd.
    ''Veel plezier nog!'' zei hij, al lopend.
    Ik snoof en stak mijn kin in de lucht. ''Jij ook, met dat pumkin juice van je af te halen.''
    Ik liep in tegengestelde richting verder, nog altijd geïrriteerd.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Lucius Malfoy
    ''Prima, en hou daar godverdomme mee op,'' mompelde Narcissa geërgerd. Lucius grijnsde enkel,"Nu je dat hebt gezegd ga ik het enkel meer doen." Narcissa snoof en stak haar kin in de lucht,''Jij ook, met dat pumkin juice van je af te halen.'' Ze begon in de tegengestelde richting te lopen maar zoals gewoonlijk moest Lucius weer het laatste woord hebben,"Maar je daar maar geen zorgen over, liefje."

Narcissa
    ''Maak je daar maar geen zorgen over, liefje.''
    ....Liefje.
    liefje.
    Ik stond stil, draaide me om en beende naar hem toe. Ik stopte pas toen er enkele centimeters tussen onze gezichten verwijderd waren, en ik vernauwde mijn ogen.
    ''Als je me nog één keer zo noemt, gaat dat grote gevolgen hebben, Malfoy,'' siste ik kwaad. Mijn handen jeukten om hem te slaan, maar ik wist me in te houden. Nóg wel.

Lucius Malfoy
    Lucius draaide zich met opgetrokken wenkbrauw op toen hij snelle passen naar zich toe hoorde. Hij keek recht in Narcissa's grijze ogen toe spleetjes vormden. ''Als je me nog één keer zo noemt, gaat dat grote gevolgen hebben, Malfoy,'' siste Narcissa kwaad maar dat deed Lucius helemaal niks. Hij grijnsde en zei,"Wind je niet zo op, líéfje. Dat is slecht voor je hart."

Narcissa
    "Wind je niet zo op, líéfje. Dat is slecht voor je hart,'' zei hij. Een rilling kroop over mijn rug en inhouden was wel het laatste waar ik op dit moment aan dacht.
    In een rap tempo en met al mijn kracht raakte mijn vuist zijn kaaklijn. Ik meende iets te horen kraken, en ik hoopte dat mijn vermoedens waar waren.
    Ik trok mijn wand en prikte deze tegen zijn borstkas aan.
    ''Ben je daar heel zeker van?'' gromde ik. ''Ik heb geen hart, Malfoy. En je staat op het punt om daar achter te komen.''

[ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 18:52 ]

Lucius Malfoy
    Lucius' hoofd vloog naar links wanneer Narcissa's vuist zijn kaak raakte. Meteen stapten twee Slytherins dreigend naar voren maar Lucius hield die tegen met zijn ene hand en veegde met zijn andere hand een straaltje bloed van zijn lip af terwijl hij zijn gezicht weer op hield. "Die was raak," mompelde Lucius. Narcissa trok haar stok. "Ben je daar heel zeker van?'' gromde ze. ''Ik heb geen hart, Malfoy. En je staat op het punt om daar achter te komen.'' Lucius gaf geen kik toen de stok op zijn borst gezet werd. "Dat maakt ons dan twee."

Narcissa
    Ik snoof, niet onder de indruk van de twee Slytherins.
    ''Dat maakt ons dan twee,'' zei hij, en een grijns kroop over mijn lippen bij het zien van zijn bloed.
    Vreemd genoeg heeft bloed me altijd al een goed gevoel gegeven. Een gevoel van... macht.
    ''Paralitis,'' fluisterde ik grijnzend, nadat ik een beetje afstand had genomen en mijn wand opnieuw op hem had gericht. Ik had liever niet dat de vloek weerkaatste... nee, dat zou mij niet gebeuren.

Lucius Malfoy
    Narcissa had alweer haar stok op Lucius gericht maar die had de zijne ondertussen ook getrokken en net op het moment dat Narcissa,"Paralitis," fluisterde zei Lucius luidop,"Expelliarmus." Narcissa's spreuk mistte zijn werking maar raakte wel een andere Slytherin die door zijn knieën op de grond zakte. Lucius wierp een afkeurende blik op de Slytherin en keek toen terug naar Narcissa. "Pas maar op met die spreuk. Wie weet weerkaatst hij vroeg of laat nog eens terug op jou."

Somebody for Effie?

help

Narcissa
    Ik keek grijnzend naar de instortende Slytherin. Het was niet wie ik gehoopt had, maar het bleef leuk.
    Ik keek op toen Lucius weer begon te praten. "Pas maar op met die spreuk. Wie weet weerkaatst hij vroeg of laat nog eens terug op jou."
    Ik fronste. ''Hoezo?'' mompelde ik, me afvragend of hij soms gedachten kon lezen, of zo.
    ''Detentio,'' mompelde ik. Ik miste Lucius expres op één haartje na, meer als afleiding. ''Petrificus Totalus,'' mikte ik op een ander, aan de andere kant voor Lucius, en nu richtte ik me op Lucius zelf. ''Crucio,'' siste ik, nog altijd grijnzend.

[Alvast een gelukkig nieuw jaar :3]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Jij ook!

HAPPY NEWYEAR!

help

Y'all have a Happy New Year!

Bowties were never Cooler