• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Sirius Black
    Ik grijnsde toen ik zag dat James nog even de kans greep om de leraren nog bozer te maken. Net als ik liet hij McGonagall en Dumbledore met rust. Ik wachtte rustig tot hij klaar was. Niemand durfde toch bij me in de buurt te komen aangezien ik een vrij grote pikzwarte hond was... Met een schuimrand rond zijn mond. Nee, ik had geen rabies, maar door het eten kreeg ik een schuimkraag. Maar goed, James kwam er al awn en ik een trots drafje opende hij de deur. Ik liep statig achter hem aan. Op de gang liepen een paar verdwaasde leerlingen. Waar nu heen...? Voor Filch ons zou komen vangen.


    Bowties were never Cooler

    James Potter
    Ik wierp een blik op Sirius als teken dat hij me moest volgen voordat een leraar besloot achter ons aan te komen en draafde een paar trappen op richting de kamer van komen en gaan en bleef daar heen en weer lopen tot er een deur verscheen en opende die ook met mijn gewei om vervolgens naar binnen te gaan en weer terug te verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Druella schreef:
    Narcissa
    Ik keek grijnzend naar de instortende Slytherin. Het was niet wie ik gehoopt had, maar het bleef leuk.
    Ik keek op toen Lucius weer begon te praten. "Pas maar op met die spreuk. Wie weet weerkaatst hij vroeg of laat nog eens terug op jou."
    Ik fronste. ''Hoezo?'' mompelde ik, me afvragend of hij soms gedachten kon lezen, of zo.
    ''Detentio,'' mompelde ik. Ik miste Lucius expres op één haartje na, meer als afleiding. ''Petrificus Totalus,'' mikte ik op een ander, aan de andere kant voor Lucius, en nu richtte ik me op Lucius zelf. ''Crucio,'' siste ik, nog altijd grijnzend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Zou ik nog ergens in kunnen springen of kan ik net zo goed direct stoppen?)

    [Wat is de kamer van komen en gaan? Ik heb alleen de Engelse boeken gelezen]


    Bowties were never Cooler

    Saturnus schreef:
    (Zou ik nog ergens in kunnen springen of kan ik net zo goed direct stoppen?)


    |Natuurlijk kan je inspringen. Ik ben zeker dat er genoeg mensen zijn om tegen je te praten en zo niet heb ik nog steeds Peter, Lucius of Bellatrix voor jou. (: |


    kindness is never a burden.

    [Lucy en Cissy zijn toch bezig? ;o]

    fuckdatklinktfoutIGNORETHIS

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 18:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    [Lucy en Cissy zijn toch bezig? ;o]


    |Jesh. I know that, maar Saturnus is toch nog niet online (: |


    kindness is never a burden.

    Druella schreef:
    [Lucy en Cissy zijn toch bezig? ;o]

    fuckdatklinktfoutIGNORETHIS


    |Klinkt best fout hé XD |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Natuurlijk kan je inspringen. Ik ben zeker dat er genoeg mensen zijn om tegen je te praten en zo niet heb ik nog steeds Peter, Lucius of Bellatrix voor jou. (: |


    (Oh, oké. Waar zijn jouw personages?
    ____

    Is het feest nog bezig, eigenlijk?)

    Bastard schreef:
    (...)

    |Jesh. I know that, maar Saturnus is toch nog niet online (: |

    [Kay :3
    Kan je wel reageren? 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    [Kay :3
    Kan je wel reageren? 8D]


    |Sorry werd afgeleid. (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Sorry werd afgeleid. (: |

    [Hahaha, lol, geeft niet. :'D Ik ken het probleem.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Saturnus schreef:
    (...)

    (Oh, oké. Waar zijn jouw personages?
    ____

    Is het feest nog bezig, eigenlijk?)


    |Peter zit aan de Gryffindor tafel, Bella staat voor de deur in de grote zaal en Lucius is momenteel nog is gesprek met Narcissa.
    Het feest is nog bezig maar word wat verstoord door Sirius en James. Maar die zijn inmiddels al weg |


    kindness is never a burden.

    Sylvesti schreef:
    [Wat is de kamer van komen en gaan? Ik heb alleen de Engelse boeken gelezen]


    De kamer van hoge nood (Room of Requirement)


    Don't be like the rest of them, darling