• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    James Potter
    'Ik ga nog even naar beneden, ik heb honger' Deel ik mee aan Sirius waarna ik opsta en de slaapzaal uitloop en vervolgens de trappen af ren richting de grote zaal. Ik loop daar naar de tafel van Gryffindor net op het moment dat Dumbledore een aankondiging doet en er verschijnt een grijns op mijn gezicht, daar zou ik me zeker voor inschrijven, niet alleen voor de actie en spanning maar mischien dat Lily me dan wel zag staan. Over lily gesproken, ik had zonder te kijken een appel gepakt uit een fruitschaal op tafel en stond nu vlak achter haar. 'Ben je vanplan om mee te doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Ben je vanplan om mee te doen?'' hoorde ik plotseling iemand zeggen, en mijn hart maakte een sprongetje van schrik.
    Ik draaide me om en keek recht in de ogen van James.
    Ik haalde mijn schouders op en glimlachte kleintjes.
    ''Geen idee- ik denk het niet. En jij?'' vroeg ik, terwijl ik een stukje opschoof zodat hij kon zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James Potter
    Lily draaide zich om en keek me vervolgens aan en haalde met een kleine glimlach haar schouders op.
    'Geen idee- ik denk het niet. En jij?' Vroeg ze terwijl ze een stukje opschoof en ik plaats nam naast haar, 'Ja, ik denk het wel. Dan is er eindelijk iets leuks te doen.' Zeg ik, niet dat ik anders niets bedacht.. Zoals net met Sirius terwijl we de hele zaal op zijn kop hadden gezet. Ik zag een paar mensen zuchten en mijn kant op kijken, blijkbaar dachten ze dat ze geen kans maakten als ik meedeed, leuk om te weten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Ja, ik denk het wel. Dan is er eindelijk iets leuks te doen.''
    Ik verborg mijn grijns toen mensen zuchtend opkeken.
    Ik keek James aan en glimlachte. ''Wees wel voorzichtig,'' zei ik toen zacht, en pakte een broodje.

    [Ellie, reageer even met Eric in Hogwarts x'D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |Goed, in de beginpost heb ik iets toegevoegd. Eenieder die een personage wil inschrijven voor het Tournament stuurt mij een bericht op plaats het in dit topic. Op Woensdag 16 Januari word beslist wie zijn of haar afdeling vertegenwoordigd in het Tournament. |

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:10 ]


    kindness is never a burden.

    [Narcissa doet mee ^^.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik twijfel of ik Lily ook ga inschrijven. x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    [Ik twijfel of ik Lily ook ga inschrijven. x'D]


    |Your choice (: |


    kindness is never a burden.

    James Potter wil zich ook inschrijven voor het Tournament.


    Don't be like the rest of them, darling

    Druella schreef:
    [Ik twijfel of ik Lily ook ga inschrijven. x'D]


    Als ze dat doet kan ze James zijn hulp vragen als ze echt meedoet-wbw-

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:14 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Als ze dat doet kan ze James zijn hulp vragen als ze echt meedoet-wbw-

    True shit. :'D

    Lily doet ook mee. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    True shit. :'D

    Lily doet ook mee. :3


    And then the will fall in love, marry, get a kid named Harry and die :')


    Don't be like the rest of them, darling

    |Ik zoek naar een Username die een verband heeft met de Marauders maar vind niks. )': Padfoot is als in gebruikt evenals Marauder en Marauders. )': |


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    And then the will fall in love, marry, get a kid named Harry and die :')

    *plat*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lucius Malfoy
    Lucius liep zelfverzekerd de Hal in waar Vilder, zoals Dumbledore gezegd had, de Goblet of Fire geplaats had. Lucius was zelf niet aanwezig op het moment dat de aankondiging gemaakt werd maar niet veel later praatten de leerlingen in de Common room over niks ander meer. Lucius wist meteen al dat hij ging meedoen. Een aantal studenten zaten op de banken in de Hal en keken naar diegene die hun naam in de beker deden. De hele Common room was met Lucius meegekomen toen hij zei dat hij ging meedoen en ze stonden nu allemaal tegen de muur van de Hal naar Lucius te kijken terwijl die het stukje perkament uit zijn gewaad haalde. Hij grijnsde en ging bij de beker staan. Zijn hand strekt hij naar het vuur en liep het briefje daarin vallen. Een applaus was te horen en ook een hoop gejoel van de Slytherins terwijl Lucius terug bij hen ging staan.


    kindness is never a burden.