• Had nooit gedacht dat dit mij ooit zou overkomen, dat dit zoveel pijn kon doen.
    Eerlijk gezegd vond ik meisjes met liefdesverdriet altijd maar overdreven.. maar nu ben ik ook een van die meisjes.

    De jongen waarmee ik al maanden bezig ben, (beetje een raar verhaal) heeft een ander,
    hij geeft niet meer om mij heeft hij laten merken,
    eerlijk gezegd is het ook een beetje mijn eigen schuld omdat ik hem vaak geflipt heb op hem de afgelopen tijd.

    Anyway, nu voel ik me kut. Ik kan niet meer nadenken,
    ik ben boos, verdrietig en teleurgesteld te gelijk.
    Ik kan helemaal niet meer slapen en het liefste wil ik zo hard mogelijk janken.
    ... en ik wilde hem ook niet kwijt.

    Alsjeblieft, wat helpt tegen een gebroken hart?
    Ik heb zo'n gevoel dat ik nooit een ander zou vinden,
    en eigenlijk wilde ik alleen hem.

    En wat is jullie verhaal? Heb je ook al ooit een gebroken hart gehad en hoe ben je erover heen gekomen?


    <3

    Chocola, ijs en huilmuziek zijn de perfecte remedie tegen liefdesverdriet (:
    Succes en sterkte! Je komt er wel weer overheen!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Chocolade :Y) en films kijken ^^
    Ik kijk graag horror als ik boos of verdrietig ben...chicklits zijn ook leuk in zo'n humeur, but it can backfire of you...vooral als het happy endings zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Elke keer dat ik iemand leuk vind, wacht ik te lang om iets te ondernemen, en vinden ze een ander. Is al drie keer gebeurd. Liefde suckt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ketchum schreef:
    Elke keer dat ik iemand leuk vind, wacht ik te lang om iets te ondernemen, en vinden ze een ander. Is al drie keer gebeurd. Liefde suckt.


    dat had ik ook alleen vaker.


    iedereen heeft zijn eigen methodes om liefdesverdreit te verwerken


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ketchum schreef:
    Elke keer dat ik iemand leuk vind, wacht ik te lang om iets te ondernemen, en vinden ze een ander. Is al drie meerdere keer gebeurd. Liefde suckt.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 13:04 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ketchum schreef:
    Elke keer dat ik iemand leuk vind, wacht ik te lang om iets te ondernemen, en vinden ze een ander. Is al drie keer gebeurd. Liefde suckt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ketchum schreef:
    Elke keer dat ik iemand leuk vind, wacht ik te lang om iets te ondernemen, en vinden ze een ander. Is al drie keer gebeurd. Liefde suckt.

    Ja ik ben nu 8 weken geleden gedumpt door de jongen waarvan ik dacht dat hij de ware was. Het is nu al flink gesleten maar het doet nog steeds wel pijn als ik eraan denk. Ik hou nog steeds van hem, helaas, maar hij houdt niet van mij en hij geeft ook niet echt meer om me denk ik.
    Ik weet hoe het voelt om bedrogen te worden, ben ik ook in het verleden.
    Heel veel sterkte. Gooi alles eruit. We hebben een lucht-je-hart-topic op quizlet, daar kun je altijd alles kwijt. Blijf er in ieder geval niet mee zitten ;)


    Life is hard and then we die

    Ketchum schreef:
    Elke keer dat ik iemand leuk vind, wacht ik te lang om iets te ondernemen, en vinden ze een ander. Is al drie keer gebeurd. Liefde suckt.


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    Madonna schreef:
    Chocola, ijs en huilmuziek zijn de perfecte remedie tegen liefdesverdriet (:
    Succes en sterkte! Je komt er wel weer overheen!


    26 - 02 - '16

    Precies. Chocola, ijs, filmpje. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hou je niet in; het eens goed uithuilen is meestal de beste oplossing (: daarna wat ijs en chocolade en het komt vast weer goed. Blijf wel niet alleen, bel een vriendin of vriend en vraag of die langs komt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hij is niet 'the one for you', maar stop niet met zoeken, want er is iemand voor jou. Iemand die niet vreemd gaat. Huil het lekker uit, schrijf het van je af en zoek afleiding. Sterkte!


    You are beautiful, you are love.

    Madonna schreef:
    Chocola, ijs en huilmuziek zijn de perfecte remedie tegen liefdesverdriet (:
    Succes en sterkte! Je komt er wel weer overheen!


    •*• Lululu •*•

    Ohh wat stom voor je! :(
    zo veel mogelijk dingen doen, die je niet aan hem laten denken .
    alles wat je aan hem laat denken, moet je weggooien, vooral niet de hele tijd oude berichtjes kijken, daar werd ik meestal altijd depressief van.
    bv; films kijken en inderdaad IJS & chocolade eten!
    & je vind heus wel een ander, als je eenmaal een andere jongen bent tegengekomen, denk je al niet meer aan die jongen.
    en let wel op met welke jongens. GEEN jongens meer die je kwetsen
    succes!


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.