• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Laurie Donaro
    'Ja... Ja, is goed. Wacht even,' hakkelde het meisje verbaasd. Ik kon niet ontkennen dat ik niet verbaasd was, maar het maakte niet uit. Dit was een van de reden dat ik toch in Hufflepuf zat. Ik wachtte netjes tot het meisje haar eten op had en stond toen op. 'Ik ben Rose, trouwens,' stelde ze zich glimlachend voor. 'Laurie Donaro. Aanvoerdster van het zwerkbalteam.' lachte ik terug. Met mijn gewaad en haar achter me aan wapperend liep ik naar de uitgang van de zaal. 'We moeten toch allebei de zelfde kant op, en samen lopen is veel gezelliger, vind je niet.' grijnsde ik vriendelijk naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:17 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Rose Wakefield || Hufflepuff
    'Laurie Donaro. Aanvoerdster van het zwerkbal team,' zei ze, vriendelijk naar mij lachend. Even slik ik. Ik zou graag willen zwerkballen, ik durf me niet op te geven. Snel liep ik achter haar aan, de zaal uit. 'We moeten toch allebei dezelfde kant op, en samen lopen is veel gezelliger, vind je niet?' vroeg ze vriendelijk. Ze grijnsde erbij. Ik knikte en even krulden mijn mondhoeken omhoog. Even wist ik niks te zeggen. Toen schoot me iets te binnen. 'Hoe is dat, zwerkballen?' zei ik met zachte stem. Meteen voel ik mijn wangen kleuren. Ze zal me vast uitlachen.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Laurie Donaro
    'Hoe is dat, zwerkballen?' vroeg Rose zacht. Ik dacht even aan de trainingen en de wedstrijden van vorig jaar. Sowieso was vliegen al iets geweldigs. 'Het is... fantastisch. Je zou het moeten proberen! Ben je goed in vliegen? Anders wil ik je best wel eens helpen of zo.' ik keek naar het meisje, dat bloosde. 'Of vind je het een beetje eng, het hele zwerkbal gedoe. Het is ook best wel een ruwe sport soms... Maar meestal is het echt heel leuk.' ratelde ik. Als ik eenmaal begon over zwerkbal was ik vaak ook niet meer echt te stoppen.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Rose Wakefield || Hufflepuff
    Laurie zweeg even, na mijn vraag. 'Het is... fantastisch. Je zou het moeten proberen! Ben je goed in vliegen? Anders wil ik je best wel eens helpen of zo.' zei ze en keek me aan. 'Of vind je het een beetje eng, het hele zwerkbal gedoe. Het is ook best wel een ruwe sport soms... Maar meestal is het heel leuk,' ratelde ze verder. Even dacht ik een soort ondertoontje te bespeuren, alsof ze tegen een kleuter sprak. Ik schudde heel licht mijn hoofd om die gedachte te verdrijven. Ik zal het me vast ingebeeld hebben. 'Ik... ik weet niet of ik wil. Het lijkt me heel gaaf, maar... maar ik durf niet zo goed,' antwoordde ik. Liep ik hier al mijn gedachten uit te wisselen met een vijfde of zesdejaars, alsof ik haar al jaren kende. Ik vond het maar raar, maar op de één of andere manier ook... geruststellend. Er zijn wel mensen die me blijkbaar aardig vonden, of die me in ieder geval niet negeerden of achter mijn rug om over me roddelden.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    WillNotLearn schreef:
    James
    'Nee, je bent mijn vriend. En echte vrienden pakken elkaars hutkoffer uit omdat hun vrienden daar te lui voor zijn' Zeg ik met een grijns, en ik vroeg me af wanneer de quiditch trainingen weer begonnen. Hell was nu de aanvoerder, -eigelijk was ik dat liever geweest- maar mischien maakte ik volgend jaar wel weer een kans.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sirius
    Ik rolde met mijn ogen. "Vraag het dan maar aan Remus of Peter, want ik ben te lui om nog een koffer uit te pakken." Ik haalde mijn toverstok uit mijn zak en liet de posters het plafond op vliegen en zichzelf daar bevestigen. Een vakantie waarin je niet van je kamer kwam was toch wel handig als het ging over het bestuderen van spreuken en het oefenen op transformeren. Ik leunde naar achter terwijl ik keek naar de quiditch helden die over de posters liepen of zwoven.


    Bowties were never Cooler

    Bellatrix Black.
    Een tweede persoon knalde recht tegen Bellatrix aan en deze keer was het een meisje. Wat hadden die mensen toch vandaag? Was Bella onzichtbaar of zo? Voor Bella wat kon zeggen had het meisje haar excuses al mompelend aangeboden waarna ze struikelde over haar eigen voeten en op de grond belande. Bella kon het niet helpen te lachen want het was erg grappig. Het meisje stond op en verontschuldigde zich nogmaals. "Komt ervan als je tegen mij loopt." zei Bella terwijl een sissende lach over haar lippen rolde. Ze negeerde de spijtbetuigingen van het meisje en mompelde, "Vervelende Ravenclawers ook." Want dat was te zien aan de kleuren van het gewaad en het logo.


    kindness is never a burden.

    IS ER IEMAND VOOR EFFIE OF CASSIE?

    Yep, I'm back. :Y)


    help

    Rowboats schreef:
    IS ER IEMAND VOOR EFFIE OF CASSIE?

    Yep, I'm back. :Y)


    |Peter & Lucius, as usual.. (: |

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 20:46 ]


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Peter & Lucius, as usual.. (: |


    Maar Effie heeft in RPGtijd nog maar net met Lucius geruzied. D:


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Maar Effie heeft in RPGtijd nog maar net met Lucius geruzied. D:


    |Hmm. True. Ik wilde enkel helpen... ): |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Hmm. True. Ik wilde enkel helpen... ): |


    I know. D:

    AND KNOW THAT I LOVE YOU! Ik ga Jack verder tekenen.


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    I know. D:

    AND KNOW THAT I LOVE YOU! Ik ga Jack verder tekenen.


    |Nawh... ;D Jack Harries?! Hehe.
    I bet it's Jack Frost.. o.O |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Nawh... ;D Jack Harries?! Hehe.
    I bet it's Jack Frost.. o.O |

    It is. Marie is verslaafd aan hem.

    Ben een beetje over Jack Harries, die ga ik niet meer tekenen, denk ik. Ian Somerhalder wel nog. En Baby Tooth ook, van ROTG. En Kili. En Thorin. En Legolas. En Gimli waarschijnlijk ook. Waar zal ik de tijd vinden?

    MAMA MOET ACHTER NIEUWE POTLODEN VOOR ME.


    help

    Rowboats schreef:
    (...)
    It is. Marie is verslaafd aan hem.

    Ben een beetje over Jack Harries, die ga ik niet meer tekenen, denk ik. Ian Somerhalder wel nog. En Baby Tooth ook, van ROTG. En Kili. En Thorin. En Legolas. En Gimli waarschijnlijk ook. Waar zal ik de tijd vinden?

    MAMA MOET ACHTER NIEUWE POTLODEN VOOR ME.


    |Jack Harries is still awesome ;D Hehe (: Als je Thorin en Kili tekent, wil je ze me dan doorsturen? Jack Frost ook (: |


    kindness is never a burden.