• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Narcissa
    ''Best,'' mompelde hij, duidelijk geërgerd. Een grijns sierde mijn lippen.
    ''Moet je het zelf weten,'' voegde hij er aan toe en ik knikte.
    ''Doe ik. Altijd, eigenlijk, maar bedankt voor de waarschuwing,'' grijnsde ik.
    ''Ik had overigens wel van jou verwacht dat je jezelf prima kon verdedigen tegen... Gryffindors.'' Ik sprak het uit alsof het vuil was - was het ook, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lucius Malfoy
    Lucius borrelde van woede wilde wat zeggen maar klapte zijn mond toe en keek Narcissa met samengeknepen ogen aan. "Jij bent niet op je mondje gevallen." zei hij. "Ik neem die Gryffindors nog terug, mocht je het afvragen. Op mijn eigen manier." Lucius grijnsde naar Narcissa, drukte nog een kus op haar hand en liep toen richting de Common room van de Slytherins die zich in de kelders bevond. "Veel plezier nog!"


    kindness is never a burden.

    Sirius
    Ik gromde zacht met een grijns op mijn gezicht. De angst op haar gezicht vond ik geweldig. Toen veranderden haar ogen en vloog ik achteruit over de Slytherin tafel. Ik hield halt tegen James' achterpoten. Ik krabbelde weer op en schudde al het eten uit mijn vacht. Ik werd toen misschien iets te brutaal, maar ik sprong op het podium van de docenten en begon daar van leraren hun borden eten te gappen. Alleen van McGonagall en Dumbledore liet ik met rust, tja, die respecteerde ik gewoon te veel.


    Bowties were never Cooler

    Rowboats schreef:
    (...)

    [Somebody for Cassie?]


    help

    Bastard schreef:
    Lucius Malfoy
    Lucius borrelde van woede wilde wat zeggen maar klapte zijn mond toe en keek Narcissa met samengeknepen ogen aan. "Jij bent niet op je mondje gevallen." zei hij. "Ik neem die Gryffindors nog terug, mocht je het afvragen. Op mijn eigen manier." Lucius grijnsde naar Narcissa, drukte nog een kus op haar hand en liep toen richting de Common room van de Slytherins die zich in de kelders bevond. "Veel plezier nog!"

    Narcissa
    "Ik neem die Gryffindors nog terug, mocht je het afvragen. Op mijn eigen manier." Lucius drukte opnieuw een kus op mijn hand.
    Met een luide grom trok ik deze terug. ''Prima, en hou daar godverdomme mee op,'' mompelde ik geërgerd.
    ''Veel plezier nog!'' zei hij, al lopend.
    Ik snoof en stak mijn kin in de lucht. ''Jij ook, met dat pumkin juice van je af te halen.''
    Ik liep in tegengestelde richting verder, nog altijd geïrriteerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik hebb Logan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okay, maar ik zie niet in waarom hij naar de Griffoendor-tafel zou gaan. xd]


    help

    {Hmm.. Ik ook niet x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb Remus nog :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    [Ik heb Remus nog :3]


    SEND 'EM TO CASSIE. :Y)


    help

    [Beetje laat haha ik was een of ander verslavend spelletje aan het spelen om mijn vaders highscore te verbeteren]
    Remus Lupin
    Het was misschien beter om op een andere plek te gaan zitten. Op dit moment had ik een perfect zicht op het achterwerk van Sirius, en dat was niet bepaald het beste uitzicht wat je kon hebben. Een paar plekken verder was er nog plek, vlak naast iemand die ik ergens vaag nog herkende als Cassie. Waarschijnlijk niet zijn echte naam maar anders zou ik het niet weten. 'Hi, is het erg dat ik hier kom zitten? Ik had een nogal onsmakelijk uitzicht op de achterwerken van die hond en eerlijk gezegd is dat niet geweldig als je aan het eten bent. En er licht daar overal hondenkwijl,'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MadEyeMoody --> WillNotLearn.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Sorry voor afwezigheid, kerst enzo... Iemand voor Laurie of Meria?]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [Ik heb Rose voor je, maar ik weet niet of die helemaal geschikt is voor een interessant gesprek (; ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    [Vind ik niet erg, ik moet gewoon even actief worden (:]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.