• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •

Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

• Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

- Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

• Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

- Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

• Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

• Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold

• Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

|| Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

|| Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

|| Hufflepuff
    - Captain:
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

• Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

©Ollivander

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]

kindness is never a burden.

{Geen bekende, maar heb wel best veel plaatjes dus ik wil wel voor je zoeken?}

Don't be like the rest of them, darling

[Nah, nevermind. xd Bedankt dat je wilde helpen, alleszins, maar ik ga die jongen laten vallen. xd]

help

{Nooooo.. Pff, i'm still gonna let you show some of the guys I got you.

Don't like the last one but still.}

Don't be like the rest of them, darling

help

Bastard schreef:
    (...)

|Je weet wie ik heb. (= |

hehehehe YESH gimme Lucy

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Rowboats schreef:
    [Ellielsel? Weet jij jongens?]

Caspar Raphael Castellan || Griffoendor

"Jij valt mij lastig! Ik zou me nooit bekommeren om Griffoendors!" Bellatrix spuwde de afdeling uit. "Waarom zou ik ook."
    "Hé, ik kan er niet aan doen dat jij twee linkervoeten hebt en daarom per se vóór mijn voeten moest gaan lopen," zei Caspar, met een gekrenkt eergevoel. Hij hield al snel zijn mond wanneer hij een nogal vreemd tafereel zich zag plaatsvinden. "Wat in...?" mompelde hij, maar hij schoot in de lach wanneer hij de angstige gezichten van de Zwadderaars zag. Ze zaten allemaal onder het eten. Hij liep langzaam, achteruit naar zijn eigen tafel en ging neerzitten naast een meisje met rood haar, maar hij lette niet echt op wie het was.

[Somebody for Cassie?]

help

Sirius
    Ik grijnsde even naar James die achter me over de tafel paradeerde. Ik zelf hield halt bij een paar van Secretus zijn doodsdoener vriendjes. Die sprongen al doodsbang achteruit. Gewoon voor de lol liet ik een oorverdovende grom uit mijn borst en keel rollen. Alle kleur verdween uit hun gezichten en een viel er flauw. Dit was goed! Ik sprong verder, een hele kip naar binnen werkend. In mijn ooghoek zag ik Bella staan. Ik keek even naar James en liep toen drijgend en doelbewust richting Bellatrix. Mijn nicht wit laten wegkruipen wilde ik al jaren voor elkaar krijgen. Misschien was dit wel mijn enige kans.

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 15:13 ]

Bowties were never Cooler

|Boterbier is lekker. (: |

|Nicht, Bella is Sirius' nicht. Niet zijn zus (: |
    Bellatrix Black
    "Hé, ik kan er niet aan doen dat jij twee linkervoeten hebt en daarom per se vóór mijn voeten moest gaan lopen," zei Caspar en Bellatrix had de behoefte haar stok uit te trekken en zijn hoofd eraf te knallen maar werd afgeleid door de Grote Zaal. "Wat in...?" hoorde Bella Caspar nog zeggen waarna hij in de lach schoot en bij de Gryffindor tafel ging zitten. Net toen Bellatrix naar hem toe wilde stappen werd ze zich ervan bewust dat de zwarte hond dreigend en met op gekrulde lippen haar richting uitliep. Juist, dat kon ook nog even. Bella moest toegeven dat ze ergens bang was van de hond maar toen ze terug wist dat het enkel een stomme grap was trok ze verveeld haar stok en richtte die op de hond. "Flipendo," siste Bellatrix en grijnsde toen.

Druella schreef:
    (...)
    hehehehe YESH gimme Lucy
    µ

|Okay, where is Cissy? (: |

Bastard schreef:
    (...)µ

|Okay, where is Cissy? (: |

[.... nergens :'D. Haha, verzin maar wat. (:]

Druella schreef:
    (...)
    [.... nergens :'D. Haha, verzin maar wat. (:]

|Okay (: |

Lucius Malfoy
    Lucius stond vloekend op en keek even naar zijn doorweekte kleren. Over zijn hele gewaad was pompoensoep gemorst. Hij wierp de hond en het hert een woedende blik toe. "Wie deze domme grap ook uitgevonden heeft, ik vind je!" siste Lucius kwaad en stampte de zaal uit gevolgd door enkele Slytherins die er ook genoeg van hadden. Net toen Lucius de zaal uitliep botste hij tegen iemand aan. "Kijk uit-" hij zweeg al snel toen hij Narcissa op de grond terugvond en stak zijn hand naar haar uit. "Narcissa. Ik zou daar niet binnengaan, de Gryffindors houden een feestje." vertelde Lucius haar met enige irritatie in zijn stem.

Narcissa
    Ik liep op mijn gemakje door de gangen tot er iets of iemand tegen me opbotste, en ik op de grond viel.
    Een lading scheldwoorden rolde over mijn lippen en toen ik opkeek, zag ik dat het Lucius was. Het zal ook eens niet.
    Hij stak zijn hand uit om me te helpen met opstaan, maar die sloeg ik weg en ik krabbelde zelf overeind.
    ''Narcissa. Ik zou daar niet binnengaan, de Gryffindors houden een feestje.''
    Ik trok een wenkbrauw op. ''Ik kan wel tegen wat Gryffindors op-'' mijn ogen gleden even langs zijn vieze kleding, ''In tegenstelling tot jou.''

Lucius Malfoy
    "Niet netjes, weet je," zei Lucius grijnzend,"zo vloeken." Narcissa sloeg zijn hand weg, wat te verwachten was, en krabbelde zelf overeind. Toen Lucius haar vertelde over wat gaande was in de Grote Zaal trok ze een wenkbrauw op. ''Ik kan wel tegen wat Gryffindors op in tegenstelling tot jou.'' Lucius merkte haar ogen op die langs zijn vieze kledij gleden. "Best," mompelde hij geërgerd door het feit dat zijn kleren inderdaad erg vuil waren. "Moet je het zelf weten."