• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    | Happy New Year! Iemand die al voordingen heeft. -forgot the word- ^-^
    Ik wel, afvallen en meer met jongens omgaan. (: |


    kindness is never a burden.

    Hahaha, voornemens. :'D Ik niet, hou mezelf er toch nooit aan. (:
    Jij ook een gelukkig nieuw jaar!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emrys schreef:
    [Beetje laat haha ik was een of ander verslavend spelletje aan het spelen om mijn vaders highscore te verbeteren]
    Remus Lupin
    Het was misschien beter om op een andere plek te gaan zitten. Op dit moment had ik een perfect zicht op het achterwerk van Sirius, en dat was niet bepaald het beste uitzicht wat je kon hebben. Een paar plekken verder was er nog plek, vlak naast iemand die ik ergens vaag nog herkende als Cassie. Waarschijnlijk niet zijn echte naam maar anders zou ik het niet weten. 'Hi, is het erg dat ik hier kom zitten? Ik had een nogal onsmakelijk uitzicht op de achterwerken van die hond en eerlijk gezegd is dat niet geweldig als je aan het eten bent. En er licht daar overal hondenkwijl,'


    HOW COULD I LOOK OVER THIS?

    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor
    "Hi, is het erg dat ik hier kom zitten? Ik had nogal een onsmakelijk uitzicht op het achterwerk van die hond en eerlijk gezegd is dat niet geweldig als je aan het eten bent. En er ligt daar overal hondenkwijl."
    Caspar zat tegen de tafel aangeleund te kijken naar het schouwspel dat zich even verder plaatsvond en schrok op als hij Remus voor zich zag staan.
    "Ja, doe maar," zei hij afwezig. Hij nam een stuk brood van tafel en pulkte er stukjes van die hij daarna op at. Hij had eerlijk gezegd niet veel honger.


    help

    RemusLupin
    'Ja, doe maar.' hij klonk niet echt bijster enthousiast. Ik zakte op de plaats naast hem neer en pakte een van de kippenpootjes die op de schaal naast me stond. Er was vrijwel niks veranderd aan de grote zaal. Alleen een verandering van mensen en twee van mijn beste vrienden stonden de Slytherins te terroriseren. het plafond was voor de verandering eens niet zwart door de wolken die boven het kasteel hingen, het was nu donkerblauw. Niet zo heel veel verandering zou je zeggen maar het scheelde toch. Door het raam achter de leraren kon je net de maan zien, nog maar heel even en het zou een volle maan zijn. Niet mijn favoriet om eerlijk te zijn.
    'Dus, heb je al zin in dit jaar?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Happy new year!]

    Laurie Donaro
    Laurie leunde verveeld met haar ellebogen op de houten afdelings tafel. Ze was later binnen gekomen en had plaats moeten nemen midden in een groep tweede en eerste jaars. Ze zat bijna aan het einde van de tafel. De enige waardoor dat niet het geval was, was een klein meisje wat verlegen oogde. Micki lag te slapen op haar schoot en zo nu en dan aaide Laurie 'm afwezig over zijn kop. De 12 en 11 jarige waren enorm opgewonden en druk en Laurie ergerde zich dood. Alleen het meisje naast haar was best rustig. Opeens begon ze te lachen, waardoor Laurie opschrok uit haar verbitterde gedachten over de stuiterende leerlingen. Ze keek op naar het meisje en voelde zich op een of andere manier aangesproken. Eerst checkte ze haar kleren en toen haalde ze een hand door haar haar maar ze kon niets vreemds vinden waar om gelachen kon worden. 'Waarom lach je?' vroeg ze bits.

    [Zo iets?]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Rose Wakefield || Hufflepuff
    Lachend keek ik naar de hond die nu over de tafel van de leraren heen viel. 'Waarom lach je?' vroeg het meisje naast mij een beetje pissig. Ik keek haar rustig aan. 'Er loopt een hond over de tafel van de leraren en eet hun eten op. Een hert loopt bij de Slytherins. Ik vind het grappig om te zien hoe ze reageren,' zei ik rustig, op een toon alsof het de normaalste zaak van de wereld is. 'Viel het je dan echt niet op dat iedereen ofwel aan het schreeuwen, ofwel aan het lachen was?' vroeg ik toen. Het was raar dat ze dat vroeg, het zou toch wel op moeten vallen, toch? Ik keek nog een keer op. Het leek wel of de hond bewust de borden van Perkamentus en Anderling ontweek. Ach, diegene die dit deed, zou inderdaad wel zo slim zijn om dat te doen.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Emrys schreef:
    RemusLupin
    'Ja, doe maar.' hij klonk niet echt bijster enthousiast. Ik zakte op de plaats naast hem neer en pakte een van de kippenpootjes die op de schaal naast me stond. Er was vrijwel niks veranderd aan de grote zaal. Alleen een verandering van mensen en twee van mijn beste vrienden stonden de Slytherins te terroriseren. het plafond was voor de verandering eens niet zwart door de wolken die boven het kasteel hingen, het was nu donkerblauw. Niet zo heel veel verandering zou je zeggen maar het scheelde toch. Door het raam achter de leraren kon je net de maan zien, nog maar heel even en het zou een volle maan zijn. Niet mijn favoriet om eerlijk te zijn.
    'Dus, heb je al zin in dit jaar?'


    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor
    Remus zakte neer op de plaats naast hem en nam een kippenpootje.
    "Dus, heb je al zin in dit jaar?" vroeg Remus, om een gesprek te starten. Caspar haalde zijn schouders op.
    "Valt wel mee. Het is mijn laatste jaar dus waarschijnlijk overleef ik dat wel."

    Sorry voor de kortheid. I'm busy.


    help

    Laurie Donaro
    'Er loopt een hond over de tafel van de leraren en eet hun eten op. Een hert loopt bij de Slytherins. Ik vind het grappig om te zien hoe ze reageren, Viel het je dan echt niet op dat iedereen ofwel aan het schreeuwen, ofwel aan het lachen was?' antwoordde het meisje en nu pas keek Laurie om zich heen. 'Ik zat me net enorm te ergeren aan die bende... apen.' mompelde ze grimmig en wierp een afkeurende blik op de lachende en schreeuwende leerlingen. 'Wie heeft die beesten hier heen gehaald?' vroeg ze en lachte zachtjes toen een leraar een beker pompoensap over zich heen kreeg.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:54 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    (De rest, behalve the marauders weet toch niet dat ze animati zijn)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:27 ]


    Bowties were never Cooler

    [Nope, ook de leraren niet.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Volgens mij hebben mcgonagall en dumbledore wel een vermoeden, maar voor de rest niet...]]


    Bowties were never Cooler

    Rose Wakefield || Hufflepuff
    'Ik zat me net te ergeren aan die bende... apen,' mompelde ze en keek even afkeurend rond. 'Wie heeft die beesten hierheen gehaald?' vroeg ze toen en begon zachtjes te lachen. Ik volgde haar blik. Een leraar was opgestaan, doorweekt van de pompoensap. Ik grinnikte. 'Ik denk niet dat diegene zichzelf laat zien waar alle leraren bij zijn,' beantwoordde ik haar vraag. Ik pakte mijn vork, en nam een hap van de gebakken aardappeltjes die inmiddels koud werden op mijn bord. Het was een leuk welkomscomité.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    James Potter
    Een soort grijns siert mijn herten gezicht en ik kijk richting Sirius die de leraren aan het pesten is en werp hem een vragende blik toe, meer met de vraag of we al gaan aangezien ik denk dat een aantal van de leraren bijna besluiten er iets aan te doen en er een van al van de tafel opstaat, onder de ponpoensap. Dumbledore daarintegen leek erg geamuseerd, hij wist al dat Lupos een weerwolf was, wist hij ook dat zijn beste vrienden faunaten zijn? Ik had de indruk van wel.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 10:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sirius Black
    Ik schrokte nog twee kippen naar binnen en zag James vragend kijken. Hij wist wat ik aan het doen was, dus dat kon het niet zijn. Toen zag ik een van de leraren, doorweekt van het pompoensap, staan, klaar om hier een einde aan te maken. Ik huilde nog een keer heel luid en doordringend. Toen liep ik rustig richting de grote deuren over de Hufflepuff tafel. Bij de deur wachtte ik op James. Op de jongens wc konden we rustig terugveranderen, toch? Daar was vaak toch niemand. Deze streek kon wel zeker op de lijst van besten ooit. Al die gezichten! Geniaal! We zouden wel problemen krijgen voor het naar binnen laten van wilde dieren, maar nooit dat wij het zelf waren. Dat maakte de straf toch een stuk minder.


    Bowties were never Cooler

    James Potter
    Ik keek toe hoe Sirius nog een keer luid en doordringend huilde en vervolgens rustig naar de deuren liep over de Huffelpuf tafel en bleef staan bij de deuren.
    Aangezien ik het niet kon laten liep ik op een drafje richting de hoofttafel met de leraren en gooide met behulp van mijn gewei bijna al het eten van de tafel -ik vermeed Dumbledore en Anderling verstandig- om vervolgens in alle rust naar sirius te lopen en de deur open te drukken en de zaal uit te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling