• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Bellatrix Black.
    Caspar rolde met zijn ogen en zuchtte. "Bellatrix Black. Jammer genoeg blijk je dus nog steeds je arrogante zelf te zijn," zei Caspar. "Ik dacht dat Lucius je eindelijk in toom hield, te oordelen naar jouw gedrag op zijn bevelen, daarnet."
    Bellatrix trok een wenkbrauw op. Dus dat had hij gehoord. "Ik volg Lucius' bevelen niet op." Ze hield haar hoofd een tikkeltje schuin. "Hij is rijk en machtig, dat kan altijd van toepassing komen." zei ze vervolgens. "Ik heb redenen hem te volgen. Redenen waarvan jij geen weet hebt."


    kindness is never a burden.

    Sylvesti schreef:
    Sirius
    Ik volgde James. Maar sprong direct op de Gryffindor tafel. Ik hoorde verbazing, gepiep, gegil, paniek en gelach. Met een paar sprongen stond ik voor Remus en Peter. Ik schonk ze mijn kwajongens glimlach. Voor ik verder ging snaaide ik een kippepoot voorPeter's hand weg en werkte die binnen no time weg. Toen sprong ik via de Hufflepuff en Ravenclaw tafels, die ongeveer hetzelfde reageerden als onze eigen tafel, naar de Slytherin tafel. Daar begon ik random eten uit mensen hun handen te snaaien en op te eten. Mijn staart sloeg anderen in hun gezicht en ik was ook vrij zeker dat ik een aantal in hun ledenmaten had getrapt of gebeten tijdens mijn onbehouden ramptocht over the Slytherin tafel.


    James Potter
    Er verscheen een grijns op mijn gezicht voor zover dat zichtbaar was en liep met Sirius langs de tafels en vervolgens naar die van Slytherin.
    Waar ik aan een van de zijkanten ging staan en eerst mijn voorpoten op de tafel zette en vervolgens mijn achterpoten en liep vervolgens over de tafel net als Sirus deed, veel van de Slytherins gingen snel achteruit of stonden op toen ik over de tafel paradeerde en ik zag Sirius een aantal mensen bijten of in hun ledematen trappen. Wat jammer dat Secretus er nu niet was. Tijdens mijn reisje over de tafel pakte ik hier en daar wat eten uit de schalen of van borden of jaagde mensen bij hun borden weg en at vervolgens hun eten op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rose Wakefield || Hufflepuff
    Rustig liep ik de trappen op, naar de Grote zaal. Snel ging ik aan de tafel van Hufflepuff zitten. De sorteerceremonie leek langer te duren dan vorig jaar. Aan de toespraak van Perkamentus leek geen einde te komen. Ongeduldig zat ik te wachten tot het eten zou verschijnen. Eindelijk vulden de borden en schalen met al het lekkers waar ik al zo lang op wachtte. Meteen schepte ik mijn bord vol met gebakken aardappeltjes, vlees en salade. Snel at ik alles op. Toen ik ongeveer halverwege was, begonnen er mensen te gillen. Ik draaide me om, en zag een grote, zwarte hond en een hert binnen komen. Ze pakten van verschillende borden allemaal eten en liepen door naar de tafel van Slytherin. Een lach verscheen op mijn gezicht. Dit was echt een supergoede grap. Lucius Malfoy kreeg de staart van de hond in zijn gezicht en er een beker pompoensap over hem heen. Woedend sprong hij overeind. Ik moest er nog harder om lachen. Professor Anderling stond op en riep dat ze moesten stoppen, maar Perkamentus leek het allemaal wel leuk te vinden en liet ze gewoon doorgaan. Ik moest nog steeds om ze lachen. Wie dit ook bedacht had, ze waren echt goed.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Bastard schreef:
    Bellatrix Black.
    Caspar rolde met zijn ogen en zuchtte. "Bellatrix Black. Jammer genoeg blijk je dus nog steeds je arrogante zelf te zijn," zei Caspar. "Ik dacht dat Lucius je eindelijk in toom hield, te oordelen naar jouw gedrag op zijn bevelen, daarnet."
    Bellatrix trok een wenkbrauw op. Dus dat had hij gehoord. "Ik volg Lucius' bevelen niet op." Ze hield haar hoofd een tikkeltje schuin. "Hij is rijk en machtig, dat kan altijd van toepassing komen." zei ze vervolgens. "Ik heb redenen hem te volgen. Redenen waarvan jij geen weet hebt."


    [Sorry dat ik zo lang weg bleef, ik moest eten. En ik ga zo aan mijn proloog beginnen. :Y)

    Weet jij trouwens nog een gast voor het uiterlijk van mijn male charrie in Narnia?]

    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor

    "Ik volg Lucius' bevelen niet op," zei Bella. Ze trok een wenkbrauw op en hield haar hoofd schuin. "Hij is rijk en machtig, dat kan altijd van toepassing komen," zei ze vervolgens. Ik heb redenen hem te volgen, redenen waarvan jij geen weet hebt." Caspar grinnikte en schudde zijn hoofd. Hij geloofde niet echt wat ze zei, maar het was moeilijk om haar te peilen, niet zoals vele anderen die hij kende.
    "Doe wat je wilt, Bels. Val me gewoon niet lastig van het minste dat ik doe," zei Caspar toen hij weer serieus werd. Ze stonden een paar meter verwijderd van de Grote Zaal.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 12:37 ]


    help

    NEEEEEE. LENEEEE! JE MAG NIET OFFLINE ZIJN! D:


    help

    Rowboats schreef:
    NEEEEEE. LENEEEE! JE MAG NIET OFFLINE ZIJN! D:


    |Ik was boterbier recepten gaan zoeken. (= |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Ik was boterbier recepten gaan zoeken. (= |


    IK DACHT DAT JE DOOD WAS! *hug*


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    IK DACHT DAT JE DOOD WAS! *hug*


    Je bent nog niet van me af. (:


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Ik was boterbier recepten gaan zoeken. (= |



    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)



    |Ik heb er al gevonden Ellie. But thanks (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Ik heb er al gevonden Ellie. But thanks (: |


    Hmm.. To bad. Your welcome ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    |Douglas Booth? Erm... Kit Harington -he's so sexy. My bastard- erm... erm... erm. Ya know, dit zou je aan Ellie moeten vragen. (: |

    Bellatrix Black | Slytherin.
    "Doe wat je wilt, Bels. Val me gewoon niet lastig van het minste dat ik doe," antwoordde Caspar en Bellatrix siste,"Jij valt míj lastig. Ik zou me nooit bekommeren om Gryffindors," ze spuwde de afdeling uit. "Waarom zou ik ook."
    Bellatrix wierp haar haar over haar schouder en draaide zich toen om naar de Grote Zaal toen daar een hoop kabaal vandaan kwam. Ze zette een paar stappen in die richting en zag dat over de Slytherin tafel een grote hond en een hert liepen. Natuurlijk, dat kon er ook nog bij. Bella kon het niet laten te lachen bij het aanzicht van Lucius onder de pompoensoep.

    |Bring it on. |


    kindness is never a burden.

    {Lol, wat voor jonge wil je? Toevallig een voorkeur? x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellielsel? Weet jij jongens?]

    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor

    "Jij valt mij lastig! Ik zou me nooit bekommeren om Griffoendors!" Bellatrix spuwde de afdeling uit. "Waarom zou ik ook."
    "Hé, ik kan er niet aan doen dat jij twee linkervoeten hebt en daarom per se vóór mijn voeten moest gaan lopen," zei Caspar, met een gekrenkt eergevoel. Hij hield al snel zijn mond wanneer hij een nogal vreemd tafereel zich zag plaatsvinden. "Wat in...?" mompelde hij, maar hij schoot in de lach wanneer hij de angstige gezichten van de Zwadderaars zag. Ze zaten allemaal onder het eten. Hij liep langzaam, achteruit naar zijn eigen tafel en ging neerzitten naast een meisje met rood haar, maar hij lette niet echt op wie het was.


    help

    MadEyeMoody schreef:
    {Lol, wat voor jonge wil je? Toevallig een voorkeur? x'D}


    Rond de zestien jaar. xd


    help