• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Druella schreef:
    (...)
    *plat*


    If that isn't a Happely ever after.. I don't know what it is :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Druella schreef:
    Lily
    ''Ja, ik denk het wel. Dan is er eindelijk iets leuks te doen.''
    Ik verborg mijn grijns toen mensen zuchtend opkeken.
    Ik keek James aan en glimlachte. ''Wees wel voorzichtig,'' zei ik toen zacht, en pakte een broodje.

    [Ellie, reageer even met Eric in Hogwarts x'D.]


    James Potter
    Ik zag haar bijna grijnzend toen er een paar mensen zuchtend opkijken, ze keek mij aan en glimlachte toen.
    'Wees wel voorzichtig,' Zei ze zacht en ze pakte een broodje, 'Je kent me, ik ben altijd voorzichtig' Zeg ik met een korte grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Bastard schreef:
    |Ik zoek naar een Username die een verband heeft met de Marauders maar vind niks. )': Padfoot is als in gebruikt evenals Marauder en Marauders. )': |


    Gaffel is ook al in gebruik, Sluipvoet ook en Wormstaart vind ik niet echt een aantrekkelijke username. :') Prongs weet ik niet of die al in gebruik is. Waarschijnlijk wel.


    help

    [Is er een Griffoendor die Caspar wilt overhalen om mee te doen aan de TT?]


    help

    Lily
    ''Je kent me, ik ben altijd voorzichtig,'' zei James grijnzend.
    Ik lachte even. ''Ja, vast,'' grinnikte ik, om vervolgens een hap uit mijn broodje te nemen.
    Ik keek even rond in The Great Hall.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rowboats schreef:
    [Is er een Griffoendor die Caspar wilt overhalen om mee te doen aan de TT?]


    |Ik hebbe Peter maar ik denk niet dat hij Caspar kan overhalen aangezien hij zelf niet meedoet °-° |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Ik hebbe Peter maar ik denk niet dat hij Caspar kan overhalen aangezien hij zelf niet meedoet °-° |


    Die smiley is eng.


    help

    James Potter
    'Ja vast' Zei ze grinnikend, ze nam een hap van haar broodje en keer de zaal rond.
    Ook ik nam een hap van de appel maar keek niet rond, ik dacht na over iets om te zeggen. 'Geloof je me niet?' Zeg ik grijnzend.
    'Wat vond je trouwens van de hond en het hert in de grote zaal daarstraks?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Rowboats schreef:
    (...)

    Die smiley is eng.


    °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-° °-°

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:35 ]


    kindness is never a burden.

    [How about Lucy & Cissy? c:]

    Lily
    Hij vroeg wat ik van de hond en het hert vond. Ik grinnikte.
    ''Eng. Het klinkt vast heel raar, maar ze kwamen me bekend voor,'' zei ik met een lachje.
    ''Was jij er net ook? Ik heb je niet gezien,'' zei ik toen, ietwat verbaasd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    [How about Lucy & Cissy? c:]


    |What about them? (; |

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:49 ]


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |What about them? (; |

    Elkaar laten tegenkomen of zo? x'D
    Ik verveel meee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    [How about Lucy & Cissy? c:]

    Lily
    Hij vroeg wat ik van de hond en het hert vond. Ik grinnikte.
    ''Eng. Het klinkt vast heel raar, maar ze kwamen me bekend voor,'' zei ik met een lachje.
    ''Was jij er net ook? Ik heb je niet gezien,'' zei ik toen, ietwat verbaasd.


    James
    Ze grinnikte en gaf vervolgens antwoord, 'Eng, Het klinkt vast heel raar, maar ze kwamen me bekend voor,' zegt ze met een lachje, 'Op wat voor manier kwamen ze je bekent voor?' Vroeg ik haar. 'Was jij er net ook? Ik heb je niet gezien,' Zegt ze vervolgens en ik schud mijn hooft, ik was met Sirius naar de leerlingenkamer aangezien hij misselijk was van het snoep in de trein' Antwoord ik. Het was hetzelfde als we tegen Anderling hadden gezegt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Op wat voor manier kwamen ze je bekent voor?'' vroeg James. Ik haalde mijn schouders op.
    ''Weet ik niet. Hun ogen, of zo,'' mompelde ik, en at mijn broodje op.
    ''ik was met Sirius naar de leerlingenkamer aangezien hij misselijk was van het snoep in de trein.'' Ik keek hem aan en grinnikte. ''Hij leert het nooit, of wel?'' zei ik met een kleine grijns.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James Potter
    'Weet ik niet. Hun ogen, of zo' Mompelde ze en at het laatste stuk van haar broodje op.
    'Hij leert het nooit, of wel?' Zei Lily met een kleine grijns toen ik vertelde dat ik met sirius naar de Leerlingenkamer was gegaan omdat hij misselijk was van het eten van het snoep in de trein. 'Sirius en leren?' vraag ik met een lach. Het was het zelfde als je het over mij had, ik hielt niet van leren. Ik was dan best wel een goede leerling, of ik zou het zijn. Als ik wat vaker naar de lessen ging.


    Don't be like the rest of them, darling