• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [No problem. (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik lachte bij het einde van het liedje. 'Oké, wat nu?' grijnsde ik naar Mackenzie. Nog snel mompelde ik wat over dat Niall maar niet wakker werd wat me verbaasde, omdat hij nooit een maaltijd zou missen. En Olivia was ook niet wakker. Of het lag aan mij, zou natuurlijk heel goed kunnen. Maargoed. Vragend keek ik naar Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Ik zou het echt niet weten.'' zuchtte ik. Ik was echt inspiratieloos met wat we konden doen nu. Ik beet wat op mijn lip en keek schuin naar Liam. ''Ik weet niets.'' mompelde ik en keek naar het scherm. ''We zijn saai bezig. Goh.'' grinnikte ik en keek Liam weer aan. ''Verzin iets!'' zei ik op een kinderlijke toon.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Geen idee' antwoordde ik slim. 'Louis is het meesterbrein achter die spelletjes. Ik vind het al erg genoeg dat ik twee keer een banaan in m'n gezicht heb gehad' pruilde ik. Bij Spin The Harry heb ik niet gewonnen, en twee van de drie keer bij Megamind won ik ook niet. Ik miste die tijd, die tijd dat we nog bij x-Factor zaten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde mijn hoofd. Mijn ideetjes waren op. "Dan gaan we maar afsluiten." Met een pruillip keek ik naar de camera. "Tot ziens! We gaan wel wat regelmatiger een twitcam doen, is gezellig." Lachte ik. Ik sloot af en stond weer op. Ik trok Liam met me mee en grijnsde. "Weet je al wat ik van plan ben?" Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en drukte mijn lippen op de zijne.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Mijn tong zocht vechtend naar een ingang en vond hem uiteindelijk. Ik zette Mackenzie op mijn schoot en hield mijn hand zacht op haar wang. Nu zag Mackenzie er sterk uit, maar dalijk over een paar maanden, ging ze er echt vertederd en breekbaar uit zien. Oh nee, daar had ik niet aan gedacht. Harry was letterlijk dol op kleine kinderen en deed er alles mee. Hij zal waarschijnlijk wel veel langskomen. Niet dat het zo erg was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde en beet wat in zijn onderlip, vervolgens legde ik mijn handen in zijn handen. Mijn tong cirkelde om de zijne heen en kreunde even zacht. Ik trok Liam dichter bij me aan en grijnsde breder. "Liam." Kreunde ik zacht. Ik hield nu al zoveel van hem, onbeschrijflijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Wat is het, Mackenzie?' fluisterde ik plagend in haar oor, waarna ik even speels op haar oorlelletje beet. Mijn lippen drukte zich op haar lippen en mijn lippen volgden zich een weg naar haar nek, waar ik allemaal kusjes drukte. Ondertussen speelde een grijns zich op mijn lippen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik gooide genietend mijn hoofd in mijn nek. "Je maakt me gek, Payne." Mompelde ik met moeite. Ik kreunde weer toen hij kusjes in mijn nek drukte en duwde Liam achterover het bed. "Jammer voor je." Grijnsde ik en mijn handen omklemden de onderkant van zijn shirt. In een seconde deed ik zijn shirt uit en mijn vingertoppen gleden plagend over zijn torso waarna ik mijn lippen weer op die van Liam drukte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Oh, echt waar? Zal ik dan maar ophouden?' Ik hield mijn hoofd ver van die van haar af en grijnsde speels. Nu snapte ik Mackenzie. Haar plagen was en leuk. Een klein lachje verliet mijn mond en ik drukte een klein kusje op haar hoofd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik pruilde mijn lip en keek hem verontwaardigd aan. "Dat is niet leuk." Zeurde ik. Ik keek hem schuin aan en grinnikte. "Je bent soms echt vreemd, Payne." Lachte ik. Ik drukte een klein kusje op zijn mond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dat vat ik dan maar op als een compliment' grijnsde ik. Ik dacht even na en glimlachte. 'Ahw, oké, dan' grinnikte ik en ik drukte weer mijn lippen op die van Mackenzie. Dit keer wachtte ik niet af en glipte mijn tong naar binnen. Ik liet mezelf achterover vallen en trok Mackenzie mee met mijn val. Een zachte grinnik verliet mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Een grote grijns kwam rond mijn lippen toen hij mijn lippen op de mijne drukte. Mijn tong speelde een liefdesspel met die van Liam. Met mijn armen steunde ik zodat ik niet op hem zou vallen. Ik draaide ons om zodat ik onderin lag en Liam bovenop. Mijn grijns werd steeds breder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Weer ging mijn mond naar haar nek, waar ik zacht het bloed omhoog zoog. Daarna drukte ik mijn lippen om die van haar en grinnikte even. 'Wat dacht je te gaan doen?' fluisterde ik tegen haar lippen. Toen pas realiseerde ik me dat we nogsteeds bij Harry en Louis lagen. Dat maakte toch niks uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moet eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."