• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas komt naast me zitten en vraagt me of ik van acteren hou. Ik knik en glimlach warm. 'Ja, ik hou echt heel veel van acteren. Ik wil er eigenlijk mijn beroep van maken, als ik meer uitgenodigd wordt om auditie te komen doen.' Mijn ogen gleden even over zijn gezicht. Hij was echt heel knap, dat was me nooit echt opgevallen. 'Want weetje.. Er zijn nog rollen vrij. En ik kan je best helpen om als figurant of B-acteur mee te doen?' Ging hij verder. Verbaast staarde ik hem aan. 'Meen je dat nou? Het zou echt fantastisch zijn als ik auditie zou mogen komen doen!' Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Ik wil je best helpen hoor, met je script.' met mijn elleboog hing ik op tafel, waar ik met mijn hoofd op mijn hand steunde en hem aankeek.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 21:22 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas

    'Ik wil je best helpen hoor, met je script.' Ik kijk haar dankbaar aan. 'Graag zelfs.' zeg ik. Ik pak dan mijn telefoon. 'Daniel?' Vraag ik. 'Je zei gister dat jullie nog acteurs zochten toch?' Ik knik als hij praat. 'Ik heb hier Penelope Stone en ik vind haar persoonlijk erg geschickt voor onze film.'

    Penelope Charlotte Stone.
    Met open mond staarde ik hem aan toen hij iemand opbelde om een auditie voor me te regelen. Wat deed hij nou? Ik kende hem amper een dag en hij deed al zoveel voor me! Zodra hij de telefoon opgehangen had keek ik hem met grote ogen aan. 'Heb je nou net een auditie geregeld voor me?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas

    "Heb je nou net een auditie geregeld voor me?' Ik lach om haar verbaaste gezicht. 'Ja' Antwoord ik nuchter en sta op om een kopje koffie te zetten. Ik kon haar maar beter nog niet vertellen dat als ze door de voorrondes kwam ze in aanmerking kwam voor Julia. Ik ga zitten als ik mijn koffie heb en pak het script weer over.

    Liam James Payne

    'Mackenzie? Ik besef nu pas hoeveel geluk ik nu heb. Ik ben blij dat Danielle het heeft uitgemaakt. Anders had ik jou nu niet' glimlachte ik en ik stond op. Daarna drukte ik een kus op Mackenzie's mond en gebaarde dat ik naar beneden ging. Ik liep naar beneden en keek naar de keuken. Ik zwaaide even vrolijk naar Penelope en Douglas, en besefte dat hun het nieuws nog niet gehoord hadden. Achja, daar kwamen ze wel achter. Toen ik de tv aanzette, hoorde je het al. Was het nou zo belangrijk? 'Mackenzie Arretez zwanger van Liam Payne' hoorde je meteen. Was te verwachten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 21:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja,' antwoorde hij nuchter, waarna hij opstond om een kop koffie te pakken. Ik geloofde mijn oren niet. 'Oh mijn god,' stamelde ik zacht en zodra hij weer zat en ik zijn koffie niet om zou stoten, vloog ik hem om zijn nek. 'Dank je, dank je, dank je!' Bedankte ik hem, waarna ik hem vlug los liet. Een enorme glimlach sierde mijn gezicht. Ik was zo blij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik liep naar beneden en zuchtte en keek naar Liam. "En wat nu?" Mompelde ik. Ik ging naast hem staan waarna ik een arm om zijn nek heen sloeg. Het was moeilijk omdat ik veel kleiner ben dan hem, maar ik had net mijn hakken aangedaan waardoor ik tien centimeter groter was, godzijdank. Ik drukte een kleine kus op zijn mond en grijnsde. "Dat ging echt snel." Grinnikte ik. "Ik ben ook blij met jou."

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 21:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn

    Ze vliegt om mijn hals en bedankt me. 'Dank je, dank je, dank je!' Ik lach en aai kort over haar rug. 'Graag gedaan. Ik zou het heel leuk vinden als je daadwerkelijk een rol zou krijgen.' Glimlach ik en blader door naar de scene waar ik gebleven ben.

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik glimlachte vrolijk naar hem, waarna ik keek hoe hij door zijn script bladerde. 'Bij welke scene ben je gebleven?' Nieuwsgierig boog ik naar hem toe.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Dank je, dank je, dank je!' Ik schraap mijn keel en ga met de tekst in mijn hand staan. Ik kijk naar haar voor ik begin te praten. 'Maar stil, welk licht breekt door dat venster ginds? Het is het oosten en Julia is de zon. Kom, zonnestraal, dood de jaloerse maan, al bleek en ziek van afgunst omdat jij, haar meisje, zoveel mooier bent dan zij. ' Ik glimlach als ik de volgende zin zie. Hoe toepasselijk nu ze met haar wang op haar hand steund. 'Hoe zij haar wang doet rusten op haar hand. O, was ik toch de zijde aan haar hand, dat ik haar wang mocht raken.'

    Liam James Payne

    'Geen idee. Ik ben de jongste, ik heb niks meegemaakt' lachte ik en ik ging op de bank zitten, waar ik Mackenzie weer op mijn schoot zette. Ik begon een onbekend liedje te neuriën en keek naar het nieuws op tv. 'Daar hoeven we ons geen zorgen om te maken. Dat regelt Paul waarschijnlijk wel allemaal. Iedereen lijkt het goed op te vatten' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb geen verstand van Romeo en Julia, dus heb geen idee wat ik nu moet zeggen >.<]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Snap ik. Ik wel haha]

    [Zou je wat zinnen kunnen geven die ik zou kunnen gebruiken?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Gedaan]