• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [In één dag al 5 bladzijdes? Ik durf te wedden dat het in 3 dagen vol is ;p]

    Zayn Malik

    Ik schrok me dood toen ik op de grond belandde. Toen ik omhoog keek, keek ik naar een lachende Liam. Een grinnik verliet mijn mond. 'Wat ben jij toch vrolijk' grinnikte ik en ik stond op. Net zoals Liam had ook ik alleen een joggingbroek aan. 'Vertel. Wat is er zo belangrijk dat je mij wakker maakt?' vroeg ik met één opgetrokken wenkbrauw.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    Ik had eerlijk geen idee wat ik moest zeggen. 'Meekomen' gromde ik en ik trok hem mee naar de gang. 'Mackenzie... is zwanger. Van mij' vertelde ik met een waterig glimlachje. Zayn was het moeilijkste om te raden. Ik had geen idee hoe ie zou reageren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Ik had eerder verwacht dat Louis als eerste vader zou worden. Maar ik ben blij voor je, Liam. Je wordt een goede vader. We zullen dalijk nog even een stop moeten houden voordat we de USA tour kunnen doen' Ik was het al helemaal aan het plannen. Liam moest zich nu met Mackenzie bezig houden. En toch zag ik Liam wel voor een goede vader aan.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    'Bedankt, Zayn. Echt waar' glimlachte ik. Ik keek hem dankbaar aan en trok hem even in een omhelzing, om daarna weer terug naar Mackenzie te lopen. 'Hij wordt niet wakker, he? Pak een glas water' grinnikte ik en ik keek naar de slapende Harry. 'Geloof me. Die heeft meteen een ochtendhumeur. Maar ach, beter een chagrijnige Harry dan een slapende Harry' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Een gil verlaat mijn mond als iemand op mijn wang slaat en direct zit ik rechtop in bed. 'Wie? Wat? Waar?' Verschrikt schud ik mijn hoofd heen en weer totdat mijn oog op Mackenzie valt. 'Jij!' Kwaad gespeeld kijk ik haar aan, maar waarschijnlijk is de grijns niet te onderdrukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Grijnzend keek ik naar het spectacel voor me. 'Goedemorgen,' zei ik tegen iedereen die wakker was, waarna ik een hand door mijn haar haalde en uit bed stapte. Het enige wat ik aan had gehad vanacht was een shortje en mijn bh, maar veel gaf ik er niet om. Ze hadden me gisteren ook al in mijn bikini gezien, toch? Ik stapte op Zayn af en gaf hem een hand. 'Hoi Zayn, ik ben Penelope,' zei ik, waarna ik naar hem glimlachte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    "Ughm. Styles je kan echt niet acteren." Lachte ik en wreef door zijn haar. Ik kwam naast hem zitten in het bed en beet op mijn lip. "Euh.. Hoe zeg ik dat? .. Ik ben zwanger van Liam.." Mompelde ik zacht. Ik glimlachte waterig en wachtte ongeduldig op zijn reactie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wat heb ik gemist?]

    [Mackenzie is zwanger van Liam, ahum hoe kan het ook anders? Liam is gewoon fantastisch, en ze vertellen het nu aan iedereen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [OMG waar is Louis nu? Of zal ik hem nu thuis laten komen?]

    [Louis ligt toch gewoon naast Harry? Of is hij op magische wijze verdwenen? xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Ik kuchte zachtjes. 'Alsof ik dat nog niet wist... Dat is ook de reden waarom ik een zanger ben geworden.' Dat was niet helemaal waar, maar een grapje moest kunnen. Ik maakte een genietend geluidje toen Mackenzie door mijn haar wreef en uiteindelijk naast me kwam zitten. Ik leunde tegen de rand van het bed aan en keek haar aan. 'Je bent wat?! Zwanger?! Oh mijn god.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek hem schuin aan en knikte. "Dat klopt ja. Van Liam." Grijnsde ik. Ik wreef weer door zijn haar en grinnikte, hij genoot er blijkbaar echt van als mensen door zijn haar wreven. Mijn mondhoeken krulden omhoog, het waren echt aardige en lieve jongen. Ik kon er wel mee leven later.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte breed. 'Ah, wat leuk! Gefeliciteerd!' Ik drukte een kus op haar wang en murmelde wat geluidjes toen ik haar hand weer door mijn haar heen voelde. 'Hoe lang weet je al dat je zwanger bent?' Het leek me echt een geweldig idee om hier straks een klein kindje rond te hebben lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Mijn glimlach werd groter. Hij ontving het goed, nog twee te gaan. "Sinds vanochtend. Maar misschien ben ik een dag zwanger. Ik weet het niet precies." Ik bleef met mijn haar door zijn haar wrijven, het was nogal grappig. "Dank je." Glimlachte ik. Ik drukte een kus op zijn wang en glimlachte weer. "Ik vind het echt geweldig.." Zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.