• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik slaakte een geluidje. 'Hm, dat valt nog mee. Ik dacht even dat jullie het serieus al weken voor hadd- oh wacht, zo lang zitten we hier niet...' Ik grinnikte en sloeg een hand tegen mijn voorhoofd aan. Mackenzie bleef doorgaan met het strelen van mijn krullen en even had ik het gevoel dat ik zo weer in slaap zou vallen. Ik glimlachte naar haar en knikte. 'Het lijkt me ook super om een kindje te hebben.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte bij de opmerking van Harry. "Hetzelfde denk ik dus. Een kind hebben. Een nakomeling van jezelf." Glimlachte ik. "Moet je mij voorstellen, met een mega-buik." Grinnikte ik. "We zitten hier een half jaar.. En euh.. Een zwangerschap duurt rond de negen maanden.. Dan hebben we wel tijd." Glimlachte ik. Ik begon al van alles te plannen in mijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Ik hield mijn hoofd schuin en keek haar aan. 'Ja en als dat kindje dat helemaal op jezelf lijkt. Awh, het lijkt me echt leuk...' Dromerig begon ik al te fantaseren over een kindje. Hopelijk met Louis. Ik schudde mijn hoofd en knipperde even met mijn ogen. 'Ik kan het me wel voorstellen, ja...' Ik tuitte mijn lippen en stelde Mackenzie met een grote buik voor, dat lukte aardig. 'Waarom zit je we hier maar een half jaar, dan?' Ik trok een pruillipje. 'Ik wil het allemaal meemaken.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Lachend had ik het hele gesprek gevolgd tussen Harry en Mackenzie. Ik kon er wel uren naar kijken. Stil hield ik me op de achtergrond en wilde het gesprek niet verstoren. Lachend schudde ik mijn hoofd. Ik had eerlijk gezegd geen idee waarom ze elkaars haar steeds door de war deden, maar dat maakte het juist nog grappiger.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Omdat het programma maar een half jaar duurt. Niet goed de uitnodiging gelezen?" Grinnikte ik. Ik keek hem verward aan. "Ben je mij serieus aan het voorstellen met een kind in mijn buik?" Mompelde ik droog. Ik lachte zachtjes en keek hem weer aan. "Als je kind op jezelf lijkt.. Nawh.. Dat lijkt wel een droom." Giechelde ik.
    Ik zag Liam naar ons kijken en ik glimlachte terug. "Ik kom zo wel terug." Zei ik en liep naar Liam toe. "Ze vangen het allemaal goed op." Lachte ik. Ik trok Liam dicht tegen me aan en legde mijn armen in zijn nek. "Ik houd zoveel van je." Fluisterde ik zacht.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Aangepast. (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik glimlachte en legde mijn handen op Mackenzie's heupen. 'Ik ook van jou' fluisterde ik, waarna ik mijn lippen op die van haar drukte. Langzaam liet ik mijn tong over haar lippen glijden, smekend om toestemming. Dit zou geweldig worden. Mackenzie en ik, die een gezinnetje stichtten. Ik hield echt zoveel van haar. Een mooiere toekomst kon je niet hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik kom zo weer. Zoniet, dan ben ik in slaap gevallen ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde en opende mijn mond. Mijn tong zocht ongeduldig naar de zijne en uiteindelijk vond ik hem. Ik cirkelde om zijn tong heen en grijnsde. Mijn grijns werd groter om de gedachte dat ik gewoon een kind kreeg, van Liam nog wel. Een gezin. Fantastisch gewoon. Ik moest op mijn tenen staan, anders kon ik niet goed bij zijn lippen. God, nu voel ik me klein. Het zou echt moeilijk worden met One Direction en de plannen en zo, maar we gingen het wel redden..

    (Hetzelfde bij mij.. Dan word ik weer om 4u wakker en post ik iets xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk vertederd naar Liam en Mackanzie. 'ik denk dat dit kind nog erger verwend gaat worden dan Baby Lux.' grijns ik naar Harry

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 9:07 ]

    Harry Styles.
    'Ik heb het wel gelezen, maar ik wil dan wel alles meemaken. En niet alleen zes maanden.' Ik trok een pruillipje. 'Ja, kan dat niet dan?' Lachend keek ik haar aan. 'Inderdaad, allemaal veels te mooi om waar te zijn eigenlijk...' Ik knikte toen Mackenzie op stond en wegliep en ging weer tegen Louis aanliggen. Die nu inmiddels ook wakker geworden was. Ik knikte. 'Hm, je hebt gelijk. Wat lijkt het me mooi om een kindje te hebben...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Om het gemakkelijker te maken tilde ik Mackenzie op. Een grinnik ontsnapte uit mijn mond. Louis had gelijk, dit kind ging ook erger verwend worden. Mijn grootste nieuwsgierigheid was of het nou een jongen of een meisje werd. Het maakte mij niks uit, ik was met allebei blij. Maar er was nog een probleem. Ik wist zeker dat als dit rond zou gaan, de fans dachten dat ik zou stoppen met One Direction.

    [Ben net twee minuten wakker. EINDELIJK, GODZIJDANK HEB IK EENS GOED UIT KUNNEN SLAPEN ZONDER DAT DIE IRRITANTE MORMELS ME WAKKER MAAKTE]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even toen hij me optilde en haalde mijn lippen van de zijne af. ''Nu alleen de fans nog.'' zuchtte ik en legde mijn hoofd in zijn nek. Ik hoopte echt dat ze het goed zouden ontvangen, het hing af van Liam's carrière en ik wilde hem niet in de weg staan alleen door een kind. Ik mompelde nog wat dat ze het wel goed zouden ontvangen en zuchtte weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Daar kunnen we maar op één manier achter komen' glimlachte ik en ik zette Mackenzie naast Harry en Louis neer. 'Blijf' beviel ik haar en ik liep naar de muziekkamer, om vervolgens mijn laptop open te klappen en op Twitter in te loggen. 'Dat dacht ik al' mompelde ik toen ik naar de wereldwijde trends keek. Ik liep met mijn laptop terug naar de slaapkamer en liet het zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en keek naar de jongens achter me om vervolgens te glimlachen. ''Olah.'' grijnsde ik. Liam kwam terug met zijn laptop in zijn handen en ik keek hem nieuwsgierig aan en beet wat op mijn lip. ''En, is het erg? Zeg me alsjeblieft dat het niet erg is..'' mompelde ik. Ik verborg mijn gezicht in mijn handen omdat ik nog niet wilde kijken of het erg of niet was. ''Vertel het me!'' zeurde ik. ''En nee, ik wil niet zelf kijken.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.