• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en beet op mijn lip. "Dat klopt helaas wel. Maar over negen maanden. Hebben we een gezinnetje." Grijnsde ik. "Ik kan het serieus nog niet geloven." Ik beet weer op mijn lip en keek lachend naar Liam. "Jij, jij hebt me zwanger gemaakt." Lachte ik en prikte in zijn wang waarna ik weer in de lach schoot.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Doodserieus keek ik uit mijn ooghoeken naar Mackenzie. 'Is het echt dan zo'n misdaad?' grinnikte ik. Ik tilde Mackenzie op en zette haar op de salontafel. Lachend keek ik omhoog. 'Niks te zeuren, nu ben je groter' lachte ik. 'Dromen komen dus toch uit. 'Mackenzie? Ik wil je hier geen pijn mee doen, en je hoeft niks te zeggen, je mag zeggen dat je er geen antwoord op wil geven, maar met wie zou je liever een kind willen? Mij of Ed?' vroeg ik zacht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Met grote ogen keek ik Liam aan. "M-meen je dat serieus?" Ik slikte en kreeg langzaam tranen in mijn ogen. Snel stapte ik van de salontafel af en knuffelde Liam. "Ik weet het niet. Ik houd echt zielsveel van je en ik zou er alles voor doen om je uit de problemen te redden. Echt. Maar ik kan je geen antwoord geven. Het spijt me." Mompelde ik zacht. "En jij met Danielle of mij?" Ik kreeg een grijns rond mijn lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik snap je. Je hoeft niet te antwoorden' knikte ik begrijpend. 'Wat denk je? Jou, natuurlijk' grinnikte ik. Ik keek Mackenzie medelijdend aan en knikte begrijpend dat ze het er niet meer over wilde hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte waterig naar Liam. "Maar ik krijg nu toch een kind, van jou." Grinnikte ik. Ik veegde mijn tranen weg en ging tegenover Liam staan. "Op sommige dingen kan ik geen antwoord op geven. Het spijt me daarvoor." Zuchtte ik. Ik hoopte dat hij het begreep onder mijn omstandigheden. "Er komt nu toch een droom voor me uit."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Oh God, ik maak mensen aan het huilen. Ik begrijp je volkomen, Mackenzie. Ik zweer dat ik het er nooit meer over zal hebben. Vergeef me' meende ik. 'En echt waar, Mackenzie? Is dat nou zo erg?' Lachte ik. Ik keek Mackenzie diep in haar ogen aan en glimlachte. 'Je weet dat ik van je houd, toch?' Vroeg ik. Ik was zielsgelukkig met dit meisje, en dat zou voor altijd zo blijven. Zelfs al hield ze niet meer van mij.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 0:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Het maakt niet uit." Zuchtte ik. Een glimlach ontstond weer rond mijn lippen en drukte een kusje op Liam's lippen. "Ik hou ook van jou. Mijn liefde zal nooit vergaan. Nooit." Grinnikte ik. "Maak je geen zorgen. Soms is het ook mijn fout dat ik geen antwoord op iets kan geven. Dan weet ik het gewoon niet of is het een te grote dilemma." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Mackenzie, ik had mijn mond gewoon moeten houden, oke?' Zuchtte ik en ik dacht weer even na. 'Na veel denken, ben ik eruit. Ik denk teveel' mompelde ik. 'Hoeveel weken duurt het eigenlijk voordat je een echo moet? Ik heb werkelijk geen idee. Jij bent een vrouw, jij zal het wel weten, niet?' Grinnikte ik. Ik ging met mijn handen door het haar van Mackenzie. Nog negen maanden. Pf, dat werd lang wachten met heel erg veel geduld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik dacht even na en beet op mijn lip. "Nou.. Ik ben geen vrouw. Oh. Wacht ik ben al negentien, oeps. Ik geloof iets van zes weken?" Zei ik met gefronste wenkbrauwen. "Maar ik zou het echt niet weten. Ik heb me er nooit echt in verdiept. Voor mij part moet je het aan Lou vragen of zo." Grinnikte ik. Zes weken, toch? Ikzelf dacht tenminste aan zes, of vier. Ach, ik weet het niet meer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Mh, Lou heeft het druk. Gelukkig bestaat er internet' grinnikte ik. 'Volgensmij was het zes weken, ja. Maar het kunnen er net zo goed vier of acht zijn' knikte ik. Op de tv was een of andere zender op die ik niet kende. Maar mijn aandacht was volldeig op Mackenzie gericht. Bezorgdheid was een van mijn slechte kanten, maar gelijk ook een van mijn goede kanten. Ach ja, het kan geen kwaad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte. "We zijn hier echt klunsen in.." Grinnikte ik. Ja Liam was bezorgd, maar dat vond ik juist een fijne kant van hem eigenlijk. Ik zuchtte en trok Liam dicht tegen me aan. Het voelde veilig aan. "Mhm.. Dit voelt goed." Grinnikte ik en hem even aankeek. Ik verstopte mijn gezicht weer in zijn borst.

    (Hmpf, in slaap gevallen alweer :/ nu op de bank.. Maar nu ga ik weer slapen..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'We leren het wel. En ik ken genoeg mensen die ook kinderen hebben' grinnikte ik. Ik legde mijn handen op Mackenzie's heupen en wiegde zo heen en weer met haar. Het gaf een heel rustig gevoel, wat me kalmeerde. 'Ik weet het' lachte ik zachtjes en ik merkte even niet meer dat Douglas en Penelope in de keuken zaten. Ik was nu geconcentreerd op Mackenzie.

    [Half uur geslapen. Woehoe >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Dat is maar goed ook." Glimlachte ik breed. Ik zuchtte even en keek naar Liam. "Hoe je leven kan veranderen is onbegrijpelijk." Mompelde ik. Zacht drukte ik mijn lippen op de zijne, maar haalde ze er snel weer af. "Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik van je houd." Grinnikte ik.

    (Ben weer wakker^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Realist schreef:
    [Is goed!]

    Douglas Booth

    'Dat was echt fantastisch, maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.' Ik lach hard op en glimlach naar haar. 'Het enige dat Romeo wilt zeggen is dat hij Julia het mooiste vind dat hij ooit gezien heeft. Dat alles en iedereen jaloers op haar schoonheid is en dat hij haar zo graag wilt aanraken. Dat hij er zelfs genoeg mee zou nemen haar hand te zijn, alleen om haar wang aan te kunnen raken.' Zeg ik dan. Ja ik wist redelijk wat van Romeo of Julia.

    Liam James Payne

    'Mmmh, ik weet hoe je leven in één klap kan veranderen. Ik ben een expert erin' grinnikte ik. 'Ik wil niks zeggen, ik houd meer van jou' fluisterde ik en ik boog mijn hoofd, zodat ik beter bij Mackenzie kon. Zacht drukte ik mijn lippen om die van haar en grijnsde. Het liefste zou ik nu naar huis gaan met Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."