• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Yeey." Grinnikte ik. Met mijn hakken tik-takte ik op de vloer en keek naar de tv. "Mackenzie en Liam blablabla." Mompelde ik. Ik grinnikte even en drukte een kus op Liam's lippen. "Gelukkig maar. Ik kan dus echt niet leven tussen alle haat en zo. We krijgen gewoon een kind.." Zuchtte ik dromerig. "Een droom die uitkomt." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Dromerig keek ik naar hem. Het was alsof de echte Romeo voor me stond, zo goed bracht hij de woorden. Veel verstand van Romeo en Julia hadik niet, dus ik moest me er nog maar eens in gaan verdiepen. Hoe moest ik hier ook alweer op reageren? Wat schaapachtig keek ik naar hem. 'Dat was echt fantastisch, maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.' Mijn wangen kleurden alweer rood toen ik het gezegd had en mijn ogen gleden naar mijn handen, die ik op mijn schoot gelegd had.

    [Dank je! Ik zal me er eens in gaan verdiepen! Maar nu ga ik LOL kijken, dus kan niet meer reageren, want ik heb geen wifi op de hotelkamer, sorry! Morgen vroeg reageer ik weer (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Is goed!]

    Douglas Booth

    'Dat was echt fantastisch, maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.' Ik lach hard op en glimlach naar haar. 'Het enige dat Romeo wilt zeggen is dat hij Julia het mooiste vind dat hij ooit gezien heeft. Dat alles en iedereen jaloers op haar schoonheid is en dat hij haar zo graag wilt aanraken. Dat hij er zelfs genoeg mee zou nemen haar hand te zijn, alleen om haar wang aan te kunnen raken.' Zeg ik dan. Ja ik wist redelijk wat van Romeo of Julia.

    Liam James Payne

    'Maar als je naar die tv-progamma's op MTV kijkt, Teen mom.. Daar zie je allemaal koppels die uit elkaar gaan, of die het niet aan kunnen' mompelde ik. 'Maar ik weet zeker dat wij bij elkaar blijven. Anders dwing je me gewoon, dan komt het allemaal goed' grijnsde ik. 'Ik verveel me' zuchtte ik en ik keek met een glimlach naar Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Woew, om elf uur begint een concert van 1D op Teennick]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op. "Ik denk dat ik jou niet hoef te dwingen. Ik vertrouw je." Zei ik oprecht. Oké, ik hoopte dat dat ging gebeuren. Anders stond ik er alleen voor en dat kon ik niet aan. "Ik kan niet zelf een kind opvoeden." Mompelde ik opeens. Ik werd rood en wendde mijn blik af. "Ik verveel me dus ook." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Purrfect schreef:
    [Woew, om elf uur begint een concert van 1D op Teennick]


    I knoww.. Het hele concert ook nog^^ 1.5 uur yeah.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Serieus? Ik maar denken dat ie één uur duurde. OHYES 1D ICARLY OOK NOG. Het wordt maar beter en beter]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Ik zal je nooit alleen laten' glimlachte ik. Ik negeerde de tv en luisterde mee naar Douglas en Penelope. Ik herkende Romeo en Julia eruit. Ik zette een zender op en keek vaag naar de beelden, maar lette meer op Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek naar Liam en onze blikken kruisten. "Wat kijk je naar me?" Grijnsde ik. Mijn mondhoeken krulden omhoog en grinnikte. Ik drukte zacht mijn lippen op de zijne en beet in zijn lip waarna ik grijnsde. "Dat is maar goed ook. Anders krijg je met mijn ouders te maken." Grinnikte ik tegen zijn lippen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik kijk naar je omdat je prachtig bent' murmelde ik tegen haar lippen aan en ik grinnikte toen ze het over haar ouders zei. 'Wat wil je doen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb geen inspiratie voor het nummer en ik maak me zorgen om Niall' zuchtte ik, toe ik recht ging zitten. 'Een paar dagen en ik heb de neiging om de deur uit te stormen met jou en weg van dit huis te gaan' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het namelijk ook niet." Zuchtte ik. Ik keek naar mijn hakken en grijnsde. "Nu ben ik tien centimeter groter dan normaal, maar nog steeds kleiner dan jou." Pruilde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Kabouter' lachte ik. 'Had je al een kinderwens, dan?' vroeg ik en ik keek vragend Mackenzie aan. Zelfs ik hoopte al dat ik vader werd. Als je al die familie's zag maakte het niks meer uit of je nou 19 of 29 was. Het enige wat je wilde was dat je kind gelukkig was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. "Ik ben een kabouter. Nou en?" Grinnikend sloeg ik mijn armen over elkaar. Nogmaals knikte ik. "Eigenlijk wel ja. En het maakte me ook niet echt oud ik was. Tenminste ouder dan achttien was. En met mijn ware liefde ben." Verklaarde ik glimlachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hm. Helaas moet die ware maar iemand anders zoeken, om jij bent van mij' grinnikte ik. 'Weetje, Harry heeft gelijk. Ik kan je wel voorstellen met een dikke buik. Niet gemeen bedoeld, maar het kan wel' grijnsde ik. 'Ik heb het ook niet echt erg gevonden als ik jonger dan twintig vader zou worden. Maar het jammere is als je het pas echt gelooft, als je, je kind in je armen hebt' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."