• Hoi Hoi,

    Ik en mijn partner gaan 2 augustus 2013 trouwen.
    De huwelijksreis gaat in 1e instantie naar Spanje, maar wij hebben 2 kittens die een beetje schichtig zijn.
    We kunnen het dan ook niet over ons hart krijgen dat we ze in een pension stoppen.
    Want dan zijn ze :

    1 > gescheiden van ons
    2 > weg uit hun vertrouwde omgeving
    3 > gescheiden van elkaar

    Dus heb ik (Micha) de oplossing om dagjes uit in Nederland te doen.
    Hier een aantal dagjes uit die we kunnen doen in ons eigen land :

    Bioscoop
    Bowlen
    Sea world
    Karten
    Kano varen
    Dolfinarium
    Dierentuin
    Dagje Amsterdam / China-town
    Beverwijk (zwarte markt)
    Zwemmen

    ...

    iemand nog andere leuke ideetjes ??

    (flower)

    >>> mijn ouders/familie doet wel moeilijk erover of ze per dag de kittens willen verzorgen :(

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:13 ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Kan je de kittens niet bij één van jullie ouders onderbrengen? Of bij vrienden?

    Ideeën heb ik niet direct sinds ik in België woon.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gefeliciteerd (:
    Maar kunnen bijvoorbeeld jouw ouders erop passen? Je zou kunnen gaan lasergamen :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ten eerste; gefeliciteerd! Super leuk dat jullie gaan trouwen.

    Alleen is het niet onwijs zonde om een huwelijksreis naar Spanje te laten schieten? Zo'n huwelijksreis is juist hartstikke leuk, lijkt me?

    En als de katjes naar een pension gaan, kun je dan niet vragen of ze bij elkaar mogen blijven? Zo hoeven ze niet gescheiden van elkaar te worden.
    Daarbij kun je (wellicht tegen extra betaling) vragen of ze een apart hokje krijgen voor hun tweetjes?


    Chaos is a ladder.

    Die kittens zou ik mooi onderbrengen bij m'n ouders of m'n schoonzusjes iedere dag even laten langskomen aangezien ze hier toch twee straten verderop wonen :'D Now way dat kittens mijn huwelijksreis dwarsbomen XD
    M'n zoontje gaat zelfs een weekje uitlogeren zodat ik en m'n vriend onze huwelijksreis naar Egypte kunnen maken om hem daarna nog een weekje mee te nemen naar Spanje, gezellig met ons 3.

    Heb je geen verdere vrienden of een toffe buurvrouw? Het zou echt zonde zijn mocht je je huwelijksreis laten schieten voor twee kittens, hoe graag je ze ook zie. Ze overleven een weekje echt wel.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    :X het is misschien mogelijk dat de boven buurvrouw het wil doen maar dat is nog niet zeker
    (moeten we nog vragen)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Persoonlijk zou ik die katten dan maar in een pension doen XD. Jammer dan, tis nu niet zo dat een huwelijksreis zo alledaags is zeg maar. Of bij een familielid/vriend/whatevvah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben op 2 augustus jarig :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    de boven buurvrouw wil het graag doen (hoera) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    JCS schreef:
    de boven buurvrouw wil het graag doen (hoera) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ah, gelukkig dan maar!


    Chaos is a ladder.

    Slotje op aanvraag user.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.