• Hey, ik zit nog niet zo lang op quizlet en mijn abo lijst is vrij leeg... Dussss ben ik op zoek naar nog wat leuke verhalen!
    Ik ben eigenlijk vrij makkelijk maar hier een lijstje met wat ik lees:

    -Fantasie
    -Thriller
    -Drama
    -Alleen OP dus geen fanfic (sorry c;)

    Denk je dat je verhaal wat voor me is, dump hem hier! Ik beloof bij iedere story een kijkje te nemen.


    Als je tijd hebt neem je dan ook een kijkje bij mijn nieuwe verhaal?:
    The dreamcatcher

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud.
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart.

    Maar hij vond iets met meer kracht.
    Angst.
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden.
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld.

    -Fantasie
    -Onbekende personen
    Als het je wat lijkt... C: ----> http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/

    Oeh, ik neem wel even een kijkje bij jouw verhaal!




    MIND

    FLAWS

    CRAZY

    IMAGINARIUM

    HECTICITY





    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.


    ________________________________________





    The story of a murderer who uses the ten commandments as weapon.



    Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien
    .”

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 15:23 ]


    The odds are néver in our favor.

    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    i put the fun in funeral

    Quizletstory: Hoe je een ruzie kan oplossen

    Gemaakt door: Lexonice




    Hoe je een ruzie kunt oplossen
    Hoe je ervoor kunt zorgen


    De 14-jarige Roos is een lief en aardig meisje, maar toch wordt ze zonder reden gepest op school om hoe ze is, ze draagt andere kleren dan haar klasgenoten en dan heeft ze nog die belachelijke sproetjes die ze er altijd probeert uit te knijpen, maar niet lukt. Op een normale en droge dag in de zomervakantie stuurde Nerissa, haar beste vriendin, haar een e-mail met een fantastische website erin. Natuurlijk ging Roos er meteen heen; je kan er polls, gedichten, quizzen en stories aanmaken en die van anderen bekijken. Ze vond het heel leuk, tot ze op een dag in de Albert Heijn een briefje kreeg van een of andere Richard..


    > Link in plaatje.
    > Mede Mogelijk Gemaakt Door Quizlet.
    > Story speelt zich half af in Quizlet.
    > Voor alle leeftijden.
    > Ik waarschuw niet, gelieve een abo te nemen.
    > Als je nog zo een story ziet, bij mij melden.
    > Veel leesplezier.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb misschien nog wel wat voor je :)

    --



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat enkele martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 20:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een fantasystory met Onbekende Personen:

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Don't let me go!



    De 24-jarige Cathryn Blackwell wordt dood aangetroffen in het park, na 24 uur vermist te zijn geweest. De politie denkt dat ze is gevallen en ze gaan ervan uit dat haar dood geen misdrijf is.
    Cathryn's begrafenis wordt geregeld en van top tot teen prachtig gemaakt als laatste eerbied aan de jong gestorven vrouw. Haar familieleden laten haar gaan, maar er is 1 iemand die dat niet kan. David Anderson Stevens, de beste vriend van Cathryn sinds groep 3. Een paar dagen voor de begrafenis blijft hij haar zien. Hij ziet haar niet zo maar. David kan Cathryn alleen zien en horen als hij in de spiegel kijkt. Cathryn lijdt aan geheugenverlies en weet niet wat er gebeurd is. 1 ding wist ze zeker: Ze was dood en willt rust. Cathryn smeekt David om haar los te raken, maar hij laat haar echt niet gaan.
    Op de dag van de begrafenis verandert Cathryn van gedachten. Ze wilt weten wat er gebeurd is, zodat zijzelf, haar familie en beste vriend pas echt rust kunnen vinden.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:42 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn profiel staat beschikbaar voor en ik verzeker je al de verhalen zijn OP en Fantasy (:

    zoals:

    Sunset
    Angel Warrior

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:45 ]


    Hell is empty..al the devils are here



    Het mes brandde in mijn achterzak, ik kon het voelen en het voelde niet goed. Ik trilde. Ik moest hem vermoorden en ik kon het ook; ik had wapens en de redenen, maar iets binnenin me zorgde ervoor dat ik het niet deed.
    Hij liep om me heen en ik kon hem zien glimlachen, zijn ogen deden niet mee met zijn mond. Hij maakte me bang.
    "Wat wil je van me?"


    Vanessa Cantalupa zag eruit als een doodnormale vrouw van vierentwintig jaar: goede, vaste baan, op zoek naar liefde, in de weekenden uitgaan en ze woonde op zichzelf in een appartement. Het enige verschil is dat ze al twee keer aan de dood is ontsnapt, niet één keer maar twee keer. Bij haar geboorte had ze moeten sterven; ze stierf niet. Op negentien-jarige leeftijd had ze moeten sterven; ze stierf niet. Ze begint haast te geloven dat ze een engel heeft die op haar let. Ze had het bij het rechte eind.
    Maar dingen beginnen te veranderen rondom haar en ze is bang dat er iets goed mis is. En het is goed mis en zeker ook gevaarlijk.
    Engelen vechten met demonen, Lucifer tegenover Michael, goed tegenover kwaad. Maar allemaal stamt het af van dezelfde persoon; God. Hij kan het enkel stoppen, alleen hij laat die taak over aan een weerloos meisje.


    - Foto is link naar de story
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Drama


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    De 17-jarige Apollo is een romanschrijver. Hij lijdt aan schrijversblok. Op de bruiloft van zijn zus Angie gebeurt er een heleboel wat de rest van zijn leven zal beïnvloeden. Zo is er Kathlynn, het meisje waar hij al zo lang verliefd op is, en Hannah die aan hem kleeft als superlijm. Ook is er zijn broertje Isaac die eigenlijk de enige onschuldige in het verhaal is. Het mysterie van zijn moeders verdwijning hangt als een schaduw over zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/103581/apollo/

    dit is geen verhaal van mijzelf, maar hij verdient gewoon meer abo's als 1.

    Stukje uit het verhaal:

    Meneer Libro's intrek bracht veel veranderingen teweeg. Ook al vroeg niemand zich af wat hij nou precies kwam doen, het werd me al gauw duidelijk. Nu de zaak door hem werd overgenomen en pap overuren moest werken, was hij het vaakst bij ons. Pap vertrok met zonsopgang en kwam ver na zonsondergang pas thuis. In de tussentijd zaten wij opgescheept met een gezwollen trol. Stipt om zes uur 's ochtends moesten we in de houding staan in de gang voor onze slaapkamers, dan ging hij ons een voor een af, speurend naar vlekken, vieze handen of een stinkende adem. Als er iets niet klopte bonste hij zijn wandelstok op de grond. Het was net een tiran die met zijn scepter zwaaide om zijn volk onder bedwang te houden. Gelukkig waren er altijd nog de verzetsstrijders. Een ander probleem was de ruimte. Nu we met zes mensen onder één dak leefden werd onze bewegingsruimte nogal krap. Vooral omdat meneer Libro telde voor drie. Er waren geen slaapkamers meer vrij, en niemand bood aan om zijn kamer te delen, dus sliep meneer Libro op zolder. Ik had pech. Mijn kamer lag precies onder die van hem en wanneer meneer Libro met zijn stok heen en weer liep, viel er zaagsel op mijn hoofd door het plafond.

    Ons huis is altijd al bijzonder geweest. Op de een of andere manier had ik het constante gevoel dat de muren iets verborgen hielden voor wie niet zocht en dat het huis opgelucht ademhaalde als ik 's ochtends de gordijnen opende en al het licht naar binnen kroop. Het huis vond haar nieuwe inwoner duidelijk niks; de planken en treden kreunden bij iedere stap die meneer Libro zette. Ik nam niet eens meer de moeite om het zaagsel uit mijn nek te plukken.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Predators


    How far would you go to protect your brother? Far enough. How deep would you dive to save him from himself? Deep enough. How high would you climb to hold him from the edge? High enough. How hard would you train to be strong enough to keep him alive? Hard enough. How many people would you let go to get him a little tighter? Everyone. How much would you sacrifice to give him what he want? Everything.

    ‘I'd do everything for him,’ I whispered hard enough to be heard.
    ‘Why?’
    I was quiet, for a moment - didn't they knew about looking after someone?
    ‘Because he is my brother, that's why.’ I answered, a bit confused. To me it was the most clear thing I had done the past, few years.


    Based on the novel Divergent
    • © Claver


    Requiem for a dream



    Abandoned and forgotten
    Lonely and lost
    In an unknown desert
    Looking for my way back home


    Kangaroos and Loneliness
    × Onbekende personen
    × ABN geschreven


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hugo, a never ending twist.

    Trailer:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    How Can I trust you?


    What if you don't feel safe?
    What if you want to hide yourself always?
    What if you feel that life isn't worthed?
    http://www.quizlet.nl/stories/106171/how-can-i-trust-you-op/




    Deze jonge vrouw was alles wat ik niet verwachten, alles wat ik niet in een vrouw zocht. Ze was wilder, ontembaar, vulgaire, alles behalve onschuldig.
    Ze had wilde lichtblonde lange haren. Haar lippen waren vol en extreem rood gekleurd. Haar borsten trots vooruit en duidelijk zichtbaar door de grote V-hals en haar lange perfecte benen waren bloot zodat iedereen ze kon bewonderen, niet eens over het fijt gesproken dat haar poezelige voetjes geperst waren in schoenen met de hoogste hakken die ik ooit had gezien.
    Ik had altijd gedacht dat ik zou afkeren van iemand als haar, maar nu was alles anders. Ze was het enige wat ik nog wilde. Dit meisje had mijn leven overhoop gehaald en had mijn hart in haar bezit. Dit meisje.. Dit meisje van plezier.


    Wanneer Thomas een jonge vrouw ontmoet staat zijn simpele goede leven in één keer op zijn kop. Lees hier hoe zijn leven verloopt: Het meisje van plezier.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.