• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik sloot genietend mijn ogen en zuchtte. "Ik zou het echt niet weten." Mompelde ik. "Nu heb ik een zuigzoen op mijn nek.." Ik trok een pruillipje en drukte zacht kusjes langs zijn kaaklijn. Grinnikend ging ik verder.

    (Was douchen en moest eten maken ..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik maakte een goedkeurend geluidje. 'Eigen schuld' grinnikte ik. Genietend verliet een zucht mijn mond. Mijn ogen sloot ik en ik drukte onmiddellijk mijn lippen op die van Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Een kleine grinnik verliet mijn mond en mijn tong zocht naar de zijne. Al gauw vond ik zijn tong en speelde ermee. Mijn ogen sloot ik en een zucht verliet mijn mond. "Payne vindt het leuk." Prevelde ik tegen zijn lippen aan en grijnsde. Mijn vingertoppen tikte op zijn gespierde bovenlichaam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Gaan we elkaar nu bij de achternaam noemen, Arretez?' fluisterde ik en ik likte zachtjes over haar tanden. Ineens kreeg ik een sms wat me ergerde. Zuchtend stond ik op, greep ik naar mijn iPhone en fronste. Onbekend nummer. Oh. De eerste opdracht, "Hallo, Liam. Roep heel het huis bij elkaar en vertel de opdracht. De opdracht voor deze week is een andere versie maken, van een liedje. Stuur alle liedjes in, wie wat schrijft. Volgende week woensdag om 12:00 precies, moeten jullie allemaal buiten bij het zwembad zitten. Daar komt een speciale gast die jullie liedjes beoordeelt. Morgen willen we alle liedjes hebben" las ik voor. 'Iedereen wakker maken, dus' merkte ik op. Ik dacht alvast na over welk liedje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik fronste. "Eindelijk. De eerst opdracht." Zuchtte ik. Ook al wilde ik gewoon verdergaan met wat we deden.. Ach ja. Ik beet op mijn lip en dacht na over een liedje. Eigenlijk heb ik wel geluk dat ik vroeger wel wat ervaring had met liedjes schrijven. Ik dacht erover na om een rustig onschuldig lied in een lied te veranderen met een beat eronder. Of een akoestische versie ervan maken.. Dat zou ook leuk zijn. Ik pakte mijn iPhone en scrolde door mijn afspeellijst. "Hum.. Wat dacht je ervan een rock versie van Little Things te maken?" Grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik schoot in de lach. 'Doe je best, met die teksten' lachte ik. 'Dit hebben we ook met Torn gedaan. Pf, ik zou niet weten welk liedje' mompelde ik. Ik ging op de grond zitten en dacht na. 'Ik denk dat ik.... We are young van FUN doe' besloot ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Realist schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik kijk vertederd naar Liam en Mackanzie. 'ik denk dat dit kind nog erger verwend gaat worden dan Baby Lux.' grijns ik naar Harry

    Mackenzie Lou Arretez

    "Nee.. Dat gaat me denk ik niet lukken." Zei ik toen ik naar de tekst luisterde. "Misschien 'I won't give up' van Jason Mraz?" Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. "Dit is moeilijker dan ik dacht." Mompelde ik. Ik rolde met mijn ogen en neuriede de melodie. Het moest toch opzicht werken eigenlijk.. " 'Cause even the stars they burn.." Zong ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Slaapdronken keek ik naar de gesprekken voor me. Bijna niets kreeg ik door, dus ik vond het tijd voor een douche. In mijn ondergoed liep ik naar de badkamer, waar ik een douche nam en mijn ochtendritueel deed. Daarna trok ik een wit met donkerblauwe jumpsuit aan. De broekspijpen waren net zo kort als gewone shortjes, dus ik vond het een leuk ding. Mijn haren stak ik in ren hoge staart voordat ik naar brneden liep. Daar zag ik Liam en Mackenzie zitten. Ik wenste hun een goede morgen en liep door naar de keuken, waar ik een schaaltje yoghurt pakte en aan de tafel plaatsnam. Daar zag ik een paketje papier liggen. Een script. Douglas' naam stond erop en nieuwsgierig schoof ik het naar me toe, om vervolgens de tekst te lezen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 20:43 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    Nadat ik gedouched heb kleed ik me vlug aan. Een simpele witte blouse met een nonchalant los zittende stropdas. Een spijkerbroek en mijn haar netjes gedaan. Ik had al ontbeten en loop naar mijn kamer om mijn script te lezen. Fronzend zoek ik naar dat verdomde ding maar het was verdwenen. Dan weet ik het weer. Ik las het tijdens het ontbijten. Ik loop naar beneden en zie Penelope aan de tafel zitten.. Met mijn script. Ik lach en loop naar haar toe. 'Morning.'

    Penelope Charlotte Stone.
    Geschrokken draaide ik me om, waar ik Douglas zag staan. 'Morning,' zei hij lachend. Mijn wangen kleurden rood. 'Goede morgen,' zei ik, waarna ik het script naar hem toe schoof. 'Sorry dat ik in je script zat te lezen,' verontschuldigde ik me. 'Het klonk zo interessant, en daarbij heb ik nog nooit zo'n script gehad. Ik heb nog nooit een hoofdrol gehad.' Ik had gezien dat hij Romeo speelde. Wat romantisch! Stiekem wilde ik dat de rol van Julia zou vervallen en mijn agent een auditie kon regelen, maar ja. Dat zou toch niet gebeuren. 'Het ziet er echt leuk uit,' zei ik.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik snap best dat jullie onze post's niet lezen, maar je kunt er toch wel uithalen dat ze in de slaapkamer zijn?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Douglas

    'Het ziet er echt leuk uit,' Ik glimlach. 'Hou je van acteren?' Vraag ik en ga naast haar zitten. 'Want weetje.. Er zijn nog rollen vrij. En ik kan je best helpen om als figurant of B-acteur mee te doen?' Stel ik lachend voor.

    Purrfect schreef:
    [Ik snap best dat jullie onze post's niet lezen, maar je kunt er toch wel uithalen dat ze in de slaapkamer zijn?]


    Echt? Oh, Penelope en Douglas zijn beneden in de keuken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wie kijkt er allemaal naar Serious Request? Echt mooi]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."