• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Het is erg' mompelde ik. Ik grinnikte om Mackenzie en tikte haar op haar arm. 'Kijk zelf maar naar de trends. Dit moeten we echt veranderen' mompelde ik. Wat erin stond, was nog niet echt erg. Het was eerder leuk, maar ook een heleboel tweets van fans die zeiden dat ik niet uit One Direction mocht gaan. En ik wilde niet dat ze me zouden haten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam ernstig aan. ''Wat?!'' Ik nam zijn laptop over en keek naar de trends. Niet heel erg, maar veel waren bang dat Liam uit One Direction ging. Dat zou hij nooit durven, dat wist ik gewoon. Ik logde even in op mijn eigen twitter en keek naar mijn mentions. Zestig procent leuke berichtjes, veertig procent haat. Leuk. Ik beet op mijn lip en tweette wat
    Mackenzie_LArretez : Liam won't stop with 1D, he never will. Believe me (: x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grijnsde en drukte een kus op Mackenzie's hoofd. Ik ging naast haar zitten en keek naar de berichten die binnen kwamen. Het was half-half. Half dat ze het geloofden, half dat ze het niet geloofden. Dan werd het maar eens tijd dat ze het geloofden. Ik logde in op mijn eigen Twitter en tweette wat. @Real_Liam_Payne: Why don't you believe Mackenzie? I will never let you go, guys! En toen ik op verzenden drukte, kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. Allemaal tweets terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde even bij de tweets die hij terugkreeg. ''Ik ga een twitcam doen. Jij gaat mee.'' grinnikte ik. Met Liam's account tikte ik 'twitcam.com' in bij de adresbalk en logde in. Ondertussen wist ik hoe we het moesten doen, gelukkige. Ik glimlachte toen we live waren. ''Haay!'' grinnikte ik. ''Het is me gelukt! Eindelijk!'' lachte ik. ''Let the questions come'' Grinnikte ik. ''Mackenzie, klopt het dat je zwanger bent van Liam?'' las ik voor. Ik knikte. ''Jup. Dat klopt honderd procent.'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Het is een wonder dat je het weet' lachte ik. Een glimlach sierde zich rond mijn mond toen Mackenzie het toegaf. 'Hoe gaat het kind heten?''Is het een jongen of een meisje?''Hoe lang ben je al zwanger?' las ik voor. 'Oh kom op. We weten het nog geen uur' grijnsde ik. Ik trok Mackenzie dicht tegen me aan en keek om. 'Hazza, Lou, kom er eens bij' mompelde ik met een grijns.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek even bij de vragen rond en bleef hangen bij eentje. ''Wat is je hele naam?'' las ik voor. ''Mackenzie Lou Arretez.'' glimlachte ik. ''Gaan jullie ooit trouwen?'' vroeg er eentje. ''Ahum. We kennen elkaar pas een week of zo. Maar we houden zielsveel van elkaar...'' grinnikte ik. Hoe komen ze in hemelsnaam aan die vragen? Haast hilarisch zou ik zeggen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik word echt heel bang van jullie' zei ik, met mijn blik gericht naar het scherm. Ik moest lachen toen iemand vroeg of we gingen trouwen. 'Mackenzie heeft gelijk. Plus ik word al jong vader, trouwen mag nog even wachten' grinnikte ik. Ik kreeg ineens een idee en maakte een gebaar dat ik zo terug kwam. Ik liep naar beneden, pakte het broodje met kaas die nog op de tafel lag en liep weer naar boven. 'Sorry, had honger' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en knikte. ''Dat klopt.'' grinnikte ik. Liam ging weer weg en kwam terug met een broodje in zijn handen. Ik nam er een hap van en glimlachte charmant. ''Nog meer vragen?'' mompelde ik. ''Ik heb gehoord dat je kon zingen, Mackenzie. Zing eens een keer!'' las ik voor. ''Umh.. Nee dank je.'' grinnikte ik en nam nog een hap van Liam's broodje. ''Heb honger.'' mompelde ik er nog achterna.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hé' mompelde ik. 'Je hebt Henk vermoordt' zuchtte ik. 'Ja, ze kan goed zingen' knikte ik. Ik keek met spleetoogjes naar Mackenzie. 'Zing' zei ik. 'Zing' smeekte ik nog een keer. Gefronst schudde ik mijn hoofd. 'Dan moet je wat eten. Hier, houdt Henk maar. Ik eet dalijk wel' Ik gaf het broodje aan Mackenzie en keek weer naar het scherm. 'Arme, arme kijkers. Ze vinden het saai. Ik ben saai, niet waar?' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Ugh, Liam. Mij best. Dan ga ik maar een gitaar pakken.'' grinnikte ik en liep even weg naar de muziekkamer. Ik pakte een gitaar en checkte even of het goed gestemd was. Daarna liep ik weer terug naar de slaapkamer en plofte weer naast Liam. Ik grijnsde even en dacht na over een lied. ''Dan maar 'Drunk' van Ed Sheeran.'' glimlachte ik. Ik speelde de eerste akkoorden en begon te zingen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grijnsde toen ik Mackenzie's stem hoorde. En mijn grijns werd nog groter toen er allemaal tweets waren dat ze het mooi vonden. Mijn grijns werd een gelukkige glimlach en ik luisterde aandachtig naar Mackenzie's stem. Het was geruststellend, en mooi. Daarom hield ik van haar. Omdat ze prachtig was van de binnen- en buitenkant.

    [7 Januari is het zover. Dan komt de videoclip van Kiss you uit (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh God. Ik kan serieus niet wachten.^^ Ze gaan ook iets met Heart Attack doen geloof ik ^_^ ]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stopte en keek afwachtend naar Liam. ''En?'' Ik keek naar het scherm en een grote grijns ontstond op mijn gezicht. Ze vonden het leuk. Ik zuchtte opgelucht en liet mezelf achterover op het bed vallen. Snel ging ik weer recht zitten en keek even op het scherm. ''Wat is je werk?'' las ik voor. ''Schrijfster en journaliste. Vroeger wilde ik zangeres worden, maar mijn hersens zijn toch beter.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Zitten daar wel hersens in?' Ik prikte tegen Mackenzie's hoofd en zuchtte dramatisch. 'Sorry, je moet toch zangeres worden' schudde ik mijn hoofd. 'Je kan beter zingen dan ik, moet ik toegeven' zei ik eerlijk met een grijns. Ik las de reacties en gooide mijn handen in de lucht. 'Ja, en nu moet ik zingen? Hallelujah' grinnikte ik. Ik keek Mackenzie even aan en haalde mijn schouders op. Toen ik vroeg welk liedje, zag ik gelijk allemaal Kiss you, Little things en Live while we're young. 'Kiss you, dan maar?' vroeg ik en ik moest lachen om de antwoorden. Met een grijns begon ik Kiss you te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde bij Liam's stem en trok hem dicht tegen me aan. Er zitten heus wel hersens in mijn hoofd. Duh. Ik grinnikte om de gedachte en zuchtte. Liam had een goeie carrière en dat mocht ik dus nooit afbreken. Ik glimlachte wat en genoot van zijn stem. Zo geruststellend in mijn oren en grijnsde weer. ''Liam is awesome!'' mimede ik naar de camera.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry, moest honden uitlaten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."