• Special unit four
    Based on Beyond: Two souls. Je hoeft het spel niet te kennen

    In unit four, Amerika, zitten mensen die in de buitenwereld niet kunnen leven, deze mensen leveren een gevaar voor de buitenwereld en moeten op de basis blijven. Geen van hen kan familie, vrienden, kennissen meer zien. Ze worden onder toezicht gehouden en moeten deelnemen aan tests die laten zien hoe ze zich ontwikkelen. Nu vraag je je natuurlijk af wát voor mensen er in unit four zitten. Er zitten daar mensen met een bepaalde kracht, allen zijn tweelingen maar hun broer of zus is nooit levend geboren geweest, en deze tweelingen zitten via een entiteit[ziel] aan hen vast. Alleen de personen zelf zien hun entiteit en kan hem laten doen wat die persoon zelf wil. Onderzoekers zijn al jaren bezig met het onderzoeken van entiteiten en willen deze de wereld in brengen zodat niemand een overleden persoon meer hoeft te missen. Toch is het een gevaar en de mensen in unit four weten dat de onderzoekers dit willen doen, ze willen de onderzoekers stoppen, maar dat gaat moeilijker dan ze denken. Er zijn genoeg voorzorgsmaatregelen om de mensen en hun entiteiten tegen te houden, maar lukt het ook daadwerkelijk?


    Personages:
    De speciale: (max 4)
    Jonty • jongen •
    Ungoliant • jongen •
    Ephrya • meisje •
    Denys • meisje •

    De onderzoekers:(max 4)





    Invullijst:
    Rol
    Naam
    Leeftijd • Minimale leeftijd is 8 jaar voor de speciale mensen. Minimale leeftijd onderzoekers is vanaf 25 jaar.
    Uiterlijk + foto
    Innerlijk
    Naam entiteit
    Extra's


    Regels
    • Iedereen kent elkaar al
    • Geen perfecte personages
    • Als er veel vraag naar is kan ik altijd nog rollen toevoegen
    • Houd jongens en meiden, mannen en vrouwen gelijk
    • Maximaal 1 personage
    • Alleen meedoen als je het zeker weet
    • OOC tussen haakjes of in praattopic
    • Wees vriendelijk tegen elkaar
    • Speel gevarieerd, ga ook eens naar andere toe

    Omgeving:
    Onderzoeksruimte • In deze ruimte worden alle onderzoeken gedaan naar de hersenactiviteit en de entiteiten.
    Gangen • Vrijwel elke gang is identiek en het is makkelijk te verdwalen, gelukkig hangen overal bordjes die aangeven waar je heen moet.
    Gang naar eigen kamers • Aan deze gang grenzen de kamers van de speciale vast.
    Kamers • Dit is om je een idee te geven van de kamers. Het is zo dat iedere cliënt zijn kamer in mag richten daar eigen keuze. De slaapkamer grenst aan deze kamer vast.
    Eetzaal • In de eetzaal komt iedereen twee keer per dag samen. Via een buffet kan het eten gepakt worden. Het avondeten moeten ze zelf verzorgen in hun appartement (vanaf hun 18e).
    Tuinen • De tuinen zijn voor in de pauzes zodat de cliënten frisse lucht kunnen halen. Er zit een groot hek omheen, zo kunnen ze niet weg van het terrein.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speciaal meisje voor mij? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Speciaal meisje voor mij? ^^


    Sha're! Je staat er bij! ^-^
    Long time ago


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyyllee ^^
    Ik zal zo meteen een beginnetje maken :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Rol
    De speciale
    Naam
    Fannar Riddick
    Leeftijd
    Vijftien jaar jong
    22 november
    Uiterlijk + foto
    Fannar heeft blonde haren en een groene oogkleur. In zijn onderlip heeft hij een piercing. Hij heeft een lengte rond de een meter vijfenzestig. Hij heeft altijd een beanie op zijn hoofd en heeft altijd vesten aan, dit doet hij om zijn dunne lichaam wat te verbergen. Fannar eet erg weinig omdat hij zich totaal niet thuis voelt en heimwee heeft naar huis.
    Innerlijk
    Naam entiteit
    Sylas. Sylas is een wat bescheiden jongen die af en toe eens eigenwijs kan zijn en zijn eigen weg gaat. Toch helpt hij Fannar graag.
    Extra's

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speciaal meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Deze game is asdfghjkl <3


    That is a perfect copy of reality.

    AURORA 'RO' ASHANTIA GRIFFITH. DE SPECIALE.

    • Leeftijd
          Zeventien, O2 Mei.

    • Uiterlijk + foto
          Ondanks ze met haar honderdzestig centimeter absoluut niet de grootste is, valt Aurora erg op door haar permanent roze gekleurde haren. Haar haarkleur is niet het enige ongewone aan haar uiterlijk, haar ogen hebben een lichtgrijze kleur die aan de randen van haar irissen zwart worden. Aurora is van zichzelf erg dun en kan vaak ook gewoon eten wat ze wilt zonder aan te komen, wat voor het meisje een gemak is gezien haar voorliefde voor eten.
          Aurora haar kledingstijl is erg verschillend. Op het ene moment is ze niet in een jurk te krijgen, maar op het andere moment draagt ze absoluut niets anders. Toch valt ze erg vaak terug op dingen die gewoon comfortabel zitten, als het niet fijn zit trekt ze het niet meer aan ook. Op hakken zal je haar dan ook nooit zien.

    • Innerlijk
          Aurora is een spontane, misschien wat aparte meid. Ze is erg duidelijk in wat ze wilt

    • Naam entiteit
          Lucas, al noemt ze hem sneller Luke.

    • Extra's

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:02 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zou ik nog een speciaal meisje mogen, of?..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    Zou ik nog een speciaal meisje mogen, of?..


    Ik zou eerst wat jongens willen, of onderzoekers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik zou eerst wat jongens willen, of onderzoekers.


    Ah, oké. Waarschuw me anders als er weer rollen voor een speciaal meisje vrij is.
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Kan ik Addison Timlin faceclaimen?


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    Kan ik Addison Timlin faceclaimen?


    Ik weet begod niet wie het is dus ga je gang denk ik?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik weet begod niet wie het is dus ga je gang denk ik?


    Beter haha ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Gently schreef:
    (...)

    Ah, oké. Waarschuw me anders als er weer rollen voor een speciaal meisje vrij is.
    :3

    Zal ik doen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het echt nodig is wil ik wel een tweede personage trouwens hoor :'3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.