• Hoi.
    Ik wil dus graag een hobby! yay!
    Alleen ik zou totaal niet weten wat!
    Dat komt omdat ik:
    -ik liefst geen match wil, wedstrijden mag wel, maar niet veel ;D
    -maximaal 1 of 2 keer in de week
    -geen hobby waar iedereen al is gevorderd en jij nog niet omdat je pas op je 13e met die hobby begint

    Ja,ja ik moet rekening houden met school... ik zit in de latijnse
    Dus... suggesties?

    Voor elke sport heb je een beginners groep dus alles kan wel eigenlijk, ligt eraan wat je allemaal kunt met je lichaam.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat holy shit had niet gehoeven,
    misschien iets met muziek?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ps3!


    quidquid excusatio prandium pro

    Paardrijden voldoet wel aan die eisen, maar je kunt natuurlijk ook altijd iets simpels nemen zoals tekenen of iets met muziek.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tekenen en/of schilderen :'D!.
    Je kan het altijd doen in je vrije tijd. Leeftijd maakt niet uit, want je kan het altijd leren :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een hobby betekent niet meteen dat je wedstrijden ervan moet doen :'D Thefuck.


    -

    Als je iets actiefs wils Squash is heel leuk en je kan het gewoon met vriendinnen doen. wanneer je maar wilt :)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    xDesire schreef:
    Dat holy shit had niet gehoeven,
    misschien iets met muziek?


    Ik heb al 4 jaar muziek gedaan & ik speel op het moment piano, gewoon thuis als ik zin heb, want het ligt me niet echt... :'D

    CallYouOut schreef:
    Tekenen en/of schilderen :'D!.
    Je kan het altijd doen in je vrije tijd. Leeftijd maakt niet uit, want je kan het altijd leren :Y)


    Ik ben... opzich... al zeg ik het zelf best goed in portretten maken! ik zal het onthouden! ;D

    Genius schreef:
    Een hobby betekent niet meteen dat je wedstrijden ervan moet doen :'D Thefuck.


    Bij de meeste sporten wel! :P

    Als je iets wilt doen wat je gewoon zelf kunt inplannen; skatenboarden, inline skaten, free-runnen, hardlopen, yoga, artistieke dingen, schrijven, tuinieren, horror make-up, techniek, gamen, fitness, bakken/koken, ect.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Genius schreef:
    Een hobby betekent niet meteen dat je wedstrijden ervan moet doen :'D Thefuck.


    •*• Lululu •*•

    Directionem schreef:
    (...)

    Bij de meeste sporten wel! :P

    Een hobby hoeft niet perse een sport te zijn :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Een hobby hoeft niet perse een sport te zijn :')

    Maar als je een sport voorstelt wilt ze liever niet te veel wedstrijden doen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    CallYouOut schreef:
    Tekenen en/of schilderen :'D!.
    Je kan het altijd doen in je vrije tijd. Leeftijd maakt niet uit, want je kan het altijd leren :Y)


    Hated by many, confronted by none!