• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Maak je geen zorgen. Negeren, hetzelfde zei je tegen mij." Glimlachte ik. Ik grinnikte even en keek hem aan. "Hum.. Dat kun je wel zeggen. We weten sowieso wat echt is en wat niet. We zijn er een deel van. Helaas." Mompelde ik. "Alleen als jij honger hebt. Anders niet." Grinnikte ik. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en zuchtte. Nog steeds niet ongesteld. Hard beet ik op mijn lip.

    (Ik val echt makkelijk in slaap :/ The Hobbit was echt leuk^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Voordat ik wat kon zeggen, knorde mijn maag. 'Nou, dat klinkt als een ja' grijnsde ik en ik stond op. 'Maar, op één voorwaarde. Jij helpt me' zei ik en ik trok Mackenzie overeind. 'Wat wil je hebben?' vroeg ik aan haar. Voordat ze wat kon zeggen nam ik haar mee naar de keuken en keek haar nogmaals nieuwsgierig aan. Ik zag de stress in Mackenzie's ogen. 'Dat word dan tot morgen wachten, is het niet?' vroeg ik zachtjes. Als Mackenzie morgen nog niet ongesteld was, dan kon ze het beste een zwangerschapstest doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en keek hem lachend aan. "Veras me." Lachte ik. Liam trok me mee naar de keuken en keek me ietsje bezorgd aan. Ik zuchtte en slikte. "Ja. Morgen dan. En als het dan niet is, dan een test." Zuchtte ik. Ik sloeg mijn ogen neer en leunde tegen het keukenblad. "Dit is zo stresvol. Ik haat het." Mompelde ik. Ik keek Liam aan en slikte weer. Weer beet ik op mijn lip.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Achja. Dalijk is het niet zo, en dan zijn we opgelucht' grinnikte ik. Ik zette borden en glazen neer. 'Hm. Eens kijken' mompelde ik en ik doorzocht alle keukenkastjes, inclusief de koelkast. Nog geen tien minuten later stond alles klaar. Ik had alles alweer opgeruimd en keek hoofdschuddend naar Mackenzie. 'Lekker lui' lachte ik, wetend dat Mackenzie helemaal geen kans had om ook iets te doen. 'Vooruit. Ik moet je goedkeuring' Ik keek naar het dienblad, waar van alles op stond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte en knikte. "Ja dat is waar." Grinnikte ik. Liam deed van alles en keek hem lachend aan. Soms was hij echt in zijn eigen wereldje. Liam kwam weer terug naar me met het dienblad en keek me lachend aan. "Ziet er goed uit, Payne." Grinnikte ik. "Daarmee bedoelde ik ook jou. En het eten." Ik drukte een kus op zijn mond en plofte neer op de bank. Zonder erbij na te denken deed ik het nieuws aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik lachte om Mackenzie. Het dienblad zette ik neer en ik ging naast Mackenzie zitten. 'Mackenzie? Eerlijk zeggen. Ik wil de waarheid weten. Als het niet zo is. Ben je dan blij of teleurgesteld?' vroeg ik haar, en ik hield haar kin omhoog met één vinger zodat ze me wel aan moest kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [sorry, kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik beet wat op mijn lip en zuchtte uiteindelijk. "Ik weet het niet Liam. Als we erachter komen gaat er een grote last van me af.. Het maakt niet uit of het waar is of niet." Mompelde ik. Ik wendde mijn blik van hem af en keek naar het nieuws, ongeïntresseerd. Er was niets bijzonders op tv. "En wat is dan jou reactie?" Vroeg ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik pakte een broodje met kaas en keek op. 'Eerlijk gezegd als het niet zo is, ben ik echt blij. En als het wel zo is, dan ben ik wat teleurgesteld. Maar met de dag ebt dat weg, om ik weet dat jij de beste moeder ooit wordt' glimlachte ik toen ik een kus op Mackenzie's mond drukte. 'Dus, eigenlijk maakt het niks uit. Waar ik dan wel bang voor ben is dat de fans anders zullen reageren. Kijk maar hoe het was toen Louis voor de grap op 1 April postte op Twitter dat ie vader zou worden' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. "Maar.. Waar ben je dan teleurgesteld om?" Vroeg ik. Ik nam een broodje met jam en at die op. "Nah. Je moet je even geen zorgen maken over de fans. Desnoods kan ik bij een paar kranten ervoor zorgen dat ze iets positiefs schrijven." Grinnikte ik. "Alleen het nieuws kan ik niet in bedwang houden." Ik wenkte naar het nieuws en luisterde er even naar. " 'Mackenzie Arretez biecht op zwange-' " gelijk deed ik de tv uit. "Laat maar." Mompelde ik en pakte een ander broodje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Snel pakte ik de afstandsbediening van Mackenzie af en zette de tv weer aan. 'Mackenzie?' vroeg ik langzaam, nogsteeds naar het scherm kijkend. 'Waarom zeggen ze dat je het opgebiecht hebt?' vroeg ik en ik draaide paniekerig mijn hoofd naar Mackenzie. 'Zeg de waarheid' beviel ik haar en mijn ogen werden groot. 'Is het waar?' vroeg ik zacht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Humpf. Haar laten opbiechten? Ik weet het niet, haha)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Doe maar, hoe eerder hoe beter ô_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam lipbijtend aan en zuchtte. "Ik heb het niet opgebiecht, maar ik moest gisteren of eergisteren ongesteld zijn." Zei ik neutraal. "Ik heb ook nog geen test gedaan." Mompelde ik. "Maar ik denk dat het er wel tijd voor is." Zuchtend keek ik naar Liam. "Dat is waarom ik zo bot overkwam gisteren." Ik liet me achterover op de bank vallen en keek Liam aan. "Betekent dit iets?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dus je hebt tegen me gelogen?' vroeg ik, met opgetrokken wenkbrauwen. Ik stond op en legde het broodje neer. Gefronst keek ik naar Mackenzie. 'Ik.. Sorry, maar ik ga even naar boven' mompelde ik en ik stormde gelijk de trap op. Daar liep ik naar de muziekkamer en ging achter de piano zitten, waarbij ik zonder één woord te zingen of te zeggen gewoon wat begon te spelen. Zoals ik al zei, ik vond het niet meer zo erg als Mackenzie zwanger was, maar ze had gewoon kunnen zeggen dat ze eergisteren of gisteren ongesteld moest worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."