• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik vind het goed.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Huh? Nee. Het is alweer avond >_< Zayn had het avondeten klaargemaakt etc.]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, echt? Haha. Komt zeker omdat ik hier niet zovaak kan reageren. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Achja, geeft niks]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (En nu? :/ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Idk o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Hmpf. Ik heb nu niets te doen, idk.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zal ik dan maar een nieuwe dag starten ;p?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Is goed voor mij (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik reageer zometeen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Gapend werd ik wakker. Er lag een hand op mijn hart, van wie ik het in een keer kon raden. Mackenzie. Trots keek ik naar haar. Ze lag in een rustige slaap, dus ik legde zo zacht mogelijk haar hand van me af en sloop het bed uit, waarna ik vervolgens in een joggingbroek schoot en naar beneden liep. Het was redelijk warm, dus een shirt was niet bepaald nodig. Voordat ik doorliep naar de keuken, viel mijn oog op de tv die nog aanstond. Het nieuws. Ik ging maar weer op de bank zitten en keek naar het scherm van de tv. 'Over muziek gesproken, de jongens van One Direction zijn nog lang niet uitgeput van hun liefdesleven, want de leden Louis Tomlinson en Harry Styles zijn een koppel. Ook het bandlid Liam Payne blijkt niet op te houden, want na een dag dat het uit was met Danielle Peazer, is hij alweer met Mackenzie Arretez. Mackenzie blijkt zwanger te zijn en-' verder liet ik het niet komen want ik zette de tv uit. 'We weten het verdomme geen eens zeker!' Zei ik, tegen niemand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Vaag voelde ik hoe Liam opstond, ik murmelde wat in mijn slaap. Uiteindelijk werd ik mompelend wakker en wreef wat over mijn hoofd. Ik liep naar beneden in mijn pyjama en trof Liam aan bij de TV, ietsjes gestrest. Ik keek hem schuin aan, misschien had hij iets gezien op de tv dat hem boosmaakte. Of iets anders.. Ik ging voorzichtig achter hem staan en legde een hand op zijn schouder. "Liam, wat hebben ze gezegd?" Vroeg ik. Ik beet op mijn lip en keek Liam aan. Daarna ging ik toch naast hem zitten.

    (En weer in slaap gevallen met mijn mobiel en bril -_- )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Dit keer ben ik in slaap gevallen op de piano. Tweede keer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Liam dit, Liam dat. Mackenzie dit, Mackenzie dat' siste ik. 'Ze hebben geen eigen leven. Driekwart verzinnen ze gewoon' mompelde ik en ik drukte een kus op Mackenzie's mond. 'Maar ach. Zolang wij maar weten wat echt is' zuchtte ik en ik glimlachte. 'Heb je honger?' vroeg ik en nieuwsgierig keek ik haar aan. 'Zal ik anders ontbijt voor je maken?' vroeg ik erna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.