• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik kies altijd zinnen die ik erbij vind passen dus ja dit is prima!]

    Douglas Booth

    Ze komt dichterbij waardoor onze lippen dichter tegen elkaar een drukken. Als ze me los laat en haar voorhoofd tegen dat van mij leunt gaat ze verder. 'Welterusten, lief. Dit knopje liefde rijpt op zomerwind, en bloeit vast prachtig als we elkaar weer zien. Welterusten, nu. Moge met vrede en rust jouw hart, zoals het mijne, zijn gekust,' Ik glimlach. 'Einde scene.' Mompel ik zacht en laat haar dan voorzichtig los. 'Dat was echt heel goed.' Fluister ik.

    Penelope Charlotte Stone.
    Voorzichtig liet hij me los toen hij zei dat de scene afgelopen was. Ik glimlachte naar hem. Hij was echt een fantastische medespeler! 'Dat was echt heel goed,' fluisterde hij. Mijn wangen kleurden meteen weer, ik kon echt slecht tegen complimenten, maar ik voelde me wel gevleid. 'Vond je? Nou, dank je wel. Ik vond jou ook erg goed.' Ik stapte bij hem weg en pakte een glas uit het kastje, die ik vulde met water en er een slok van nam. Daarna draaide ik me weer terug naar hem.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 15:25 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Vond je? Nou, dank je wel. Ik vond jou ook erg goed.' Ik haal een hand door mijn haar als ze zich omdraait. 'Dus... Wanneer zou je auditie willen doen?' Vraag ik en ga aan de keuken tafel zitten met het script voor me.

    Penelope Charlotte Stone.
    Diep dacht ik na toen Douglas me vroeg wanneer ik auditie wilde gaan doen. 'Nou, ik denk nadat we hieruit zijn, anders worden we gediskwalificeerd. Tenzij het anders mag.' Ik dronk mijn water op en ging weer naast hem zitten. 'Het is echt een goed script,' zei ik toen ik het zag liggen. Ik draaide een plukje haar om mijn vinger en keek ernaar, waarna ik opkeek naar zijn gezicht.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Ja, Liam en Mackanzie zijn ook al een paar keer het huis uitgweest. Ik moet morgen terug voor de kledingmaten dus dan kan ik je wel mee nemen?' Stel ik voor.

    Penelope Charlotte Stone.
    'Dat zou echt fijn zijn!' zei ik en glimlachte naar hem. Mijn ogen gleden over de tafel naar buiten, waar de zon scheen. Opeens overspoelden de zenuwen me en ik zuchtte. 'Oké, nu ben ik zenuwachtig,' kreunde ik en verborg mijn gezicht in mijn handen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Oké, nu ben ik zenuwachtig,' Zegt ze en verbergt haar gezicht in haar handen. Ik aai gerustellend over haar rug. 'Het komt wel goed. Ik wil best je tegenspeler zijn tijdens je auditie als je je daar beter bij voelt.' Stel ik voor en haal mijn vijre hand door mijn haar.

    Penelope Charlotte Stone.
    Hij aaide geruststellend over mijn rug, wat me een iets rustiger gevoel gaf. Hij stelde voor mijn tegenspeler te zijn tijdens mijn auditie en ik knikte. 'Dat zou erg fijn zijn, dan kunnen we de afgelopen scene nog een keer doen?' Pas toen had ik door dat daar een kus bij zat en mijn wangen kleurden weer voor de zoveelste keer vandaag rood. 'Of, nouja, delen ervan,' stotterde ik en haalde mijn haar uit mijn staart, waardoor het krullend op mijn rug viel.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Of, nouja, delen ervan,' Ik glimlach. 'Ja ik vind het goed. Al denk ik dat we eerst morgen maar moeten zien voor welke rol je auditie mag doen. Dan help ik je nog verder op de set goed?'

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik knikte. 'Goed plan.' Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik lachte terug naar hem, voor mijn blik langs zijn kop koffie gleed. 'Je koffie is waarschijnlijk koud,' lachte ik. 'Zal ik nieuwe voor je zetten?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Ik haalde uiteindelijk mijn lippen van die van Mackenzie af en een luide lach vulde de kamer. 'Ik besef nu pas, dat je de komende negen maanden maar beter geen alcohol kan drinken' grijnsde ik naar Mackenzie en ik grinnikte. 'Een goede tijd om te beseffen dat je, je problemen niet met alcohol kan wegdrinken, maar er voor moet gaan vechten' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dinaggo schreef:
    Harry Styles.
    'Ik heb het wel gelezen, maar ik wil dan wel alles meemaken. En niet alleen zes maanden.' Ik trok een pruillipje. 'Ja, kan dat niet dan?' Lachend keek ik haar aan. 'Inderdaad, allemaal veels te mooi om waar te zijn eigenlijk...' Ik knikte toen Mackenzie op stond en wegliep en ging weer tegen Louis aanliggen. Die nu inmiddels ook wakker geworden was. Ik knikte. 'Hm, je hebt gelijk. Wat lijkt het me mooi om een kindje te hebben...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik slikte. Hij had gelijk. Honderd procent gelijk. ''Damnit. Negen maanden?'' zuchtte ik. Dat had ik een dag geleden nog tegen hem gezegd. Stom van me. ''Jesus. Dat zijn veel weken en dagen.'' mompelde ik zacht. ''Ik ben niet zo'n type die voor dingen vecht.'' mompelde ik. Ik legde mijn hoofd op Liam's borst en zuchtte weer.

    [Ben der, was even naar de stad^^]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 18:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Arme jij. Je zult het toch echt moeten. Negen maanden is niet veel. Iniedergeval beter dan een jaar, is het niet?' glimlachte ik. Ik knuffelde Mackenzie en zuchtte. 'Hmpf. Tegen die tijd word ik al weer bijna 20. Ik word bejaard' grinnikte ik en ik fronste even. 'De tijd gaat zo snel. Het liefste zou ik alles wat langzamer laten lopen' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Hm.. Dat zou best wel geniaal zijn. Een tijdmachine. Je hebt van die films van 'Back to the future' dinges en dan gaan ze naar het verleden of de toekomst. Zo wel grappig zijn als het er echt was.'' grinnikte ik. Ik ging met mijn hand door mijn haar en keek Liam schuin aan. ''Twintig. Dat is oud zeg.'' lachte ik. ''Dan ben ik nog negentien!'' lachte ik. ''Twaalf november dan word ik twintig.'' zuchtte ik. ''Dan ben ik oud.'' fronste ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.