• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Dat snap ik ja. X-Factor, One Direction en nu dit.'' grinnikte ik. Ik glimlachte breed naar Liam en knikte. ''Ik houd toch meer van jou.'' fluisterde ik zacht. Liam drukte zijn lippen op de mijne en een veilig gevoel raakte me. Zijn aanwezigheid voelde veilig voor me. Ik opende mijn mond en zocht naar zijn tong, waar ik rondjes omheen draaide.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Gelukkig kerstfeest trouwens!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [omg, eindelijk heb ik internet! Hij deec het de hele dag niet.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik luisterde naar wat Douglas zei. 'Wat ontzettend romantisch!' kirde ik. 'Ik wou dat er iemand was die zo over mij dacht,' lachte ik vervolgens en haalde een hand door mijn haar. 'Wat is het volgende wat Julia zegt? Dan neem ik haar rol wel even over.' Nieuwsgierig stond ik op van mijn stoel en liep naar hem toe, zodat ik bij hem op het papier kon kijken. Hij was heel wat groter dan mij, ik kwam ongeveer tot zijn schouder. Mijn ogen gleden over de tekst, maar ik kon Julia's tekst niet vinden. Vragend keek ik op naar zijn gezicht.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas' Boot
    ' Julia zegt: wat zegt een naam? Zou een roos nog even zoet ruiken als het een andere naam had? Verwerp je naam en ik doe hetzelfde daarvoor zijn wij dan samen'

    Liam James Payne

    'Dat is onmogelijk' mompelde ik tegen haar lippen aan en ik ging weer verder. Met mijn hand streelde ik zacht door haar haren en ik sloot mijn ogen. Hier genoot ik elke seconde van. Van de zoen, van de warmte en al helemaal van Mackenzie.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en duwde hem de bank op waarna ik mijn pumps uitdeed. Zonder onze zoen te verbreken. "Dat is heel erg mogelijk. Heel erg." Prevelde ik tegen Liam's lippen aan. Ik drukte hem nog dichter tegen me aan en begon kusjes op zijn kaaklijn te planten. Grinnikend drukte ik mijn lippen weer op de zijne.

    (Purrfect heeft forum ban. Dus doen we het even op deze manier.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hoe krijg je een forum ban? Oh my god. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    [Hoe krijg je een forum ban? Oh my god. Haha.]

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik knikte toen Douglas de tekst van Julia zei en ging klaar staan voor hem. Verliefd keek ik hem aan. ''Wat zegt een naam? Zou een roos nog even zoet ruiken als het een andere naam had? Verwerp je naam en ik doe hetzelfde daarvoor zijn wij dan samen.' Ik liep naar hem toe en ging dichterbij hem staan, zodat ik omhoog moest kijken naar zijn gezicht.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas

    Ze doet het tot mijn verbazing erg goed. Ik kijk een beetje naar beneden en glimlach als ze dichter bij me komt staan. 'Dan zal mijn eeuwige liefde voor jou blijven branden en mijn naam alleen nog Romeo zijn.' zeg ik zacht terug

    Penelope Charlotte Stone.
    Verwonderd bleef ik stil en keek naar zijn ogen, die schitterden door het licht wat van buiten erin scheen. Hij was echt een ontzettend goede acteur en ik baalde ervan dat ik op school geen verslag had gemaakt over Romeo en Julia. Zacht ademde ik in en uit. Was de scene nu afgelopen? Het klonk van wel. Ik moest het script echt nodig eens goed doorlezen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas

    Ik glimlach en kijk naar het papier. 'And then they kiss' mompel ik kijk haar kort aan voor ik het script aan haar geef.

    Penelope Charlotte Stone.
    'And then they kiss,' mompelde hij zacht voordat hij me aankeek en het script aan me gaf. Mijn ogen gleden even over de regels, waar het ook daadwerklijk stond. Mijn wangen kleurden lichtroze toen ik weer omhoog naar zijn gezicht keek. 'Wil je eh... Wil je dat ook oefenen?' Ik had eerder met mijn tegenspelers gezoend, maar dat waren allemaal net beginnende acteurs, net als ik. Zij waren ook niet zo knap geweest als Douglas, en ik kreeg het een beetje benauwd. Toch liet ik niets merken. Mijn groene en bruine ogen vonden de zijne.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 12:25 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Wil je eh... Wil je dat ook oefenen?' Ik glimlach verlegen en streel met trillende vingers over haar wang. 'O zalige, zalige nacht. Het is vast niet waar;
    het is nacht, dit alles is gewoon een droom, en veel te fijn om echt te zijn.' Zeg ik en kijk haar aan. Mijn vingers strelen haar lippen terwijl mijn ogen zich in die van haar lijken te boren. En ik blijf steeds, tot jij het steeds vergeet, en ik vergeet elk ander thuis dan dit. ' Dan raken mijn lippen lichtjes die van haar.

    Penelope Charlotte Stone.
    Verlegen glimlachte hij, waarna hij met trillende vingers over mijn wang streelde. Was hij net zo nerveus als ik of hoorde het nog steeds bij zijn rol? 'O zalige, zalige nacht. Het is vast niet waar;
    het is nacht, dit alles is gewoon een droom, en veel te fijn om echt te zijn.' Zei hij en keek me aan. Zijn vingers streelden mijn lippen terwijl zijn ogen zich in die van mij leken te boren. 'En ik blijf steeds, tot jij het steeds vergeet, en ik vergeet elk ander thuis dan dit. ' Dan raken zijn lippen zachtjes die van mij. Normaal zou me dit niets moeten doen, het was immers maar een normale toneelkus. Maar zijn lippen waren veel zachter dan ik verwacht had. Ik legde mijn handen op zijn borst en ging op mijn tenen staan, zodat ik er beter bij kon. 'Welterusten, lief.
    Dit knopje liefde rijpt op zomerwind,
    en bloeit vast prachtig als we elkaar weer zien.
    Welterusten, nu. Moge met vrede en rust
    jouw hart, zoals het mijne, zijn gekust,' fluisterde ik zacht zodra ik mijn lippen van de zijne had gehaald en mijn voorhoofd tegen die van hem rustte.

    [Klopt dat een beetje? Ik raak steeds de weg kwijt met de tekst >.<]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel