• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Je lievelingskleur,' begin ik, 'je schoenmaat, linkshandig of rechtshandig? Wat is je favoriete fruit?' Ik noem gewoon hele random dingen. En ik ga door waar ik mee bezig was met een glimlach op mij gezicht.

    Leslie Day
    Hij doet gekwetst. En ik weet even niet of hij het meent of niet. Hij kan best wel goed acteren, want ik kies ervoor om het niet te geloven. Hij slaat dan zijn arm om me heen en ik kijk naar hem. Mee naar zijn huis. 'Wat is er mis met hier uitleggen?' Vraag ik hem dan en haal zijn arm bij me vandaan en zet een stap uit zijn richting.


    Nick
    'Lievelingskleur.. Blauw denk ik, schoenmaat 41, Linkshandig en ik hou het meest van appels' andwoord ik en volg met mijn ogen de viger die over mijn borstkas tekeningen maakt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Ik heb niet gezegd dat ik lief ben.' zeg ik grinnikend en kijk haar even aan. Ik glimlach als ze zegt dat ze van me houd. Ik zucht en trek haar naast me op de zetel. Gewoon even samen al knuffelend liggen zonder pesterijen.

    Joshua
    Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Je kan veranderen maar... dan heb je 3 dagen onmetelijk veel pijn aangezien je lichaam verandert.' zeg ik zacht. 'Ik zou je dat nooit aan willen doen.' Ik kijk haar aan en verstop mijn gezicht dan in haar haren.

    Alexi
    Ik knik en loop naar die opbergkamer waar ik eens had vastgezeten omdat ik hem niet wilde kussen. Ik pak de maxi-cosi's en loop dan naar de kinderkamer. Ik haal Mayra uit haar bedje. Ik kijk in het kastje naar dikke kleren voor haar en vind dan een gewoon rood kleedje met een broekje en kousjes en een jasje. Ik kleed haar om, ververs haar pamper en leg haar met een knuffel en dekentje in de maxi-cosi. Dan haal ik Tyler uit zijn bedje. Voor hem vind ik een soort pakje en na hem ook ververst en omgekleed te hebben leg ik hem ook in een maxi-cosi.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ^[verkeerd foto van de jas het is dit xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [nick wordt leuker en leuker :3]
    Hayden Fitch
    Hij geeft antwoord op de vragen en ik knik glimlachend. 'Heb je nog dromen die je wil laten uitkomen?' Vraag ik dan en ik kijk op naar hem. Daar ben ik wel erg benieuwd naar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [nick wordt leuker en leuker :3]
    Hayden Fitch
    Hij geeft antwoord op de vragen en ik knik glimlachend. 'Heb je nog dromen die je wil laten uitkomen?' Vraag ik dan en ik kijk op naar hem. Daar ben ik wel erg benieuwd naar.


    {:3 I like Nick. }

    Nick
    Over haar vraag denk ik even kort na maar druk vervolgens weer mijn lippen op die van haar, 'Nee, ik heb jouw' prevel ik vervolgolgens tegen haar lippen aan. Meer dromen had ik op dit moment niet.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Je kan veranderen maar... dan heb je 3 dagen onmetelijk veel pijn aangezien je lichaam verandert.' zeg ik zacht. 'Ik zou je dat nooit aan willen doen.' Ik kijk haar aan en verstop mijn gezicht dan in haar haren.

    Alexi
    Ik knik en loop naar die opbergkamer waar ik eens had vastgezeten omdat ik hem niet wilde kussen. Ik pak de maxi-cosi's en loop dan naar de kinderkamer. Ik haal Mayra uit haar bedje. Ik kijk in het kastje naar dikke kleren voor haar en vind dan een gewoon rood kleedje met een broekje en kousjes en een jasje. Ik kleed haar om, ververs haar pamper en leg haar met een knuffel en dekentje in de maxi-cosi. Dan haal ik Tyler uit zijn bedje. Voor hem vind ik een soort pakje en na hem ook ververst en omgekleed te hebben leg ik hem ook in een maxi-cosi.

    Braxlin
    "We hebben tijd, toch?" zei ik na een lange tijd nagedacht te hebben. "Als ik het wat meer gewend ben, kunnen we hier nog eens over spreken?" zei ik zacht.
    "En trouwens... die vleugels waren enorm, voor zover ik het me herinner, het is nogal een paniekerige waas.. Maar waar zijn ze nu dan?" ik streelde vanzelf met mijn handen over zijn rug, alsof ik iets zocht. "Zie je er niets meer van?"

    Axton
    Ik ging in de deuropening staan en keek liefdevol toe hoe ze de kindjes klaar maakte.
    "Wat zien ze er schattig uit." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik huiver even als ze daar over mijn rug streelt. 'Nee, ze zitten opgevouwen in me.' zeg ik en observeer haar gezicht. Ze is kalmer nu en ik vind het wel fijn dat ze het niet erg vind. Ik hoop dat ze het verander onderwerp laat rusten, want haar veranderen zou het meest egoïstische zijn dat ik ooit gedaan heb. Ik kus haar weer even lichtjes op haar lippen.

    Alexi
    Ik draai me glimlachend naar hem om en geef dan Tyler ook zijn dekentje en knuffel. Ik pak de maxi-cosi's op. 'En nu alleen nog onze koffers maken. Of ja ik moet mijn koffer maken alleszins.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hmm, dat heb je inderdaad niet gezegd nee,' geef ik toe. 'Maar ondanks dat vind ik je stiekem wel lief.' Jake zucht en trekt me naast zich. Ik knuffel met hem wat heerlijk warm zo is. Er is iets in onze relatie verandert, wat ik niet erg vind. Zo is het ook goed namelijk. 'Gaan we morgen samen koken als je ouders en Tessa komen?' Vraag ik dan glimlachend aan hem.

    Hayden
    Zijn antwoord is echt zo lief. Ik glimlach en druk een paar lieve kusjes op zijn lippen. 'Dan hoop ik maar dat ik in de buurt kom van die droom,' zeg ik met een glimlach tegen hem. Want dromen zijn perfect, ik ben niet perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Is goed.'glimlach ik. 'Wat wil je maken?' vraag ik haar zachtjes. Dan moeten we nog naar de winkel gaan. Hij is nu nog een halfuurtje open denk ik. Ik streel zachtjes over haar heupen nu. Onschuldig gewoon omdat ik haar wil aanraken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Je bent die droom' andwoord ik, in mijn ogen was ze Namelijk wel perfect. Simpelweg in alles wat ze deed, het enigste probleem was dat ik het niet was.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Jij bent hier degene die weet wat zijn familie lekker vindt met eten,' zeg ik lachend tegen hem. 'Dus wat gaan we maken Jake?' En ik kijk naar hem en druk een kus op zijn wang en houd mijn armen om hem heen voor een langdurige knuffel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik beantwoorde zijn kus eventjes en keek toen weer nieuwsgierig naar hem op.
    "Oh en wat je net zei van die balans. Wat is het tegengewicht?" vroeg ik door. Hij zou vast nog gek worden van mij.

    Axton
    "Ja, ik heb daar genoeg liggen." grinnikte ik.
    "En schoenen moet je ook niet teveel meenemen. Je kan altijd wel een paar sneakers van me lenen." grijnsde ik erna. Ik nam de maxi-cosi's op en liep ermee naar de slaapkamer.
    "Begin jij al je kleren uit te zoeken dan zoek ik wel een koffer." glimlachte ik. Dat zou wel ergens tussen de rommel moeten staan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Je bent die droom' andwoord ik, in mijn ogen was ze Namelijk wel perfect. Simpelweg in alles wat ze deed, het enigste probleem was dat ik het niet was.


    Hayden Fitch
    'Dan is dat eerder een nachtmerrie,' zeg ik lachend emmer een knipoog. Ik zou nooit tegen nick's zijn uiterlijk op kunnen. Hij is immens mooi. Het hele vuur ding gebeuren ben ik vergeten, ik heb het gewoon echt verdrongen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    'Dan is dat eerder een nachtmerrie,' zeg ik lachend emmer een knipoog. Ik zou nooit tegen nick's zijn uiterlijk op kunnen. Hij is immens mooi. Het hele vuur ding gebeuren ben ik vergeten, ik heb het gewoon echt verdrongen.


    Nick
    'Nee hoor' zeg ik met een grijns, 'Wat is jouw lieverlingskleur, schoenmaat, linkshandig of rechtshandig, lieverlingsfruit en heb je nog dromen die jij wilt laten uitkomen?' vraag ik nu aan haar en kijk haar aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik grinnik zachtjes. 'Ze eten eigenlijk alles... Zin om zelf pizza te maken?' vraag ik haar met een grote glimlach en knuffel haar terug. 'Wil je straks naar een film kijken of zo?' glimlach ik en strijk over haar wang. Ik moet haar nog eens doorvragen over het onderwerp waar Mila ons onderbroken had maar misschien beter niet nu.

    Joshua
    Ik kijk haar twijfelend aan. 'Niet schrikken.' zeg ik zachtjes. Je weet maar nooit dat ze plots moord en brand begint te gillen en iedereen bij elkaar gilt. Normaal mag ik dit niet eens tegen een stervelinge zeggen. 'Er is altijd een tegengewicht. En dat zijn nu demonen.' zeg ik zachtjes.

    Alexi
    Ik sta voor mijn kast en denk na. Ik pak wat kleedjes, jeansbroeken en topjes. Ik pak ook een sweater en een jas. Ik steel daar wel nog wat sweaters van Axton. Ik denk na over schoenen. Mijn lievelingssneakers -de rode die ik van hem gekregen had- leg ik bij de stapel en ook nog hakken voor het geval we toch uit zouden gaan. Ik kijk lipbijtend naar het ondergoed. Er liggen nu veel pikante spullen bij en ik weet niet wat ik mee moet doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'