• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij vraagt de vragen die ik hem ook gesteld heb. 'Zwart, als dat al een kleur is. 37, rechtshandig en mijn droom is... Om oud te worden,' zeg ik glimlachend. [ja, ik ben evolutie ^^]. 'Oud en gelukkig.' Ik vind het altijd zo naar als mensen op jonge leeftijd sterven. 'O en mijn lievelingsfruit zijn mango's.'

    Leslie Day
    'Ja hoor, daar heb ik zin in. Zullen we dan nog even langs de supermarkt gaan?' Vraag ik aan hem. 'Dan rijd ik wel.' Jake vraagt of ik straks nog naar een film wil kijken en ik knik. 'Een kerstfilm met hele knappe acteurs,' zeg ik met een knipoogje.' Jake streelt over mijn wang en ik druk een kusje op die hand door mijn hoofd even opzij te doen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik en trek haar dan recht. Ik pak mijn hemd en knoop die weer dicht. 'Hoeveel keer is deze nu al en uit gegaan vandaag?' grinnik ik zachtjes en pak dan mijn portefeuille. 'Rij jij of ik?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik knik met een brok in mijn keel, als zij oud en gelukkig wou worden zou dat nooit lukken met mij, geweldig, ik had gewoon weg moeten gaan toen ik beter was, dan was dit alles nu ook niet gebeurt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    Demonen? Als in, vreselijke, kwaadaardige wezens? Ik zou nog honderd vragen kunnen stellen, maar hield mijn mond.
    "Dat is wel genoeg informatie voor vandaag, denk ik." zei ik zacht en glimlachte eens naar hem. Ik nam de shampoo en spoot wat op mijn hand, dan gaf ik de fles aan hem en begon mijn haren te wassen. Dat was tenminste iets wat ik wel nog begreep.

    Axton
    Ik kwam terug met een blauwe koffer. Wat dacht je, natuurlijk was hij blauw.
    Ik zag haar twijfelen bij haar ondergoed, maar bestede er geen aandacht aan. Ze moest zelf maar kiezen. Ik zou haar tot niets verplichten, maar zeker niets verbieden ook. Ik begon rustig de kleren die ze al gekozen had op te vouwen en in de koffer te stoppen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij trekt me recht en ik lach als hij wat aan me vraagt. 'Hm, minstens drie keer,' zeg ik lachend en kijk hem aan. Hij vraagt wie er rijdt. 'Ik rijd wel,' zeg ik dan en pak mijn autosleutels. Ook mijn jas pak ik en doe die aan over mijn jurkje. Anders krijg ik het misschien koud.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik glimlach en was dan ook mijn haren. 'Weet je nu ben ik nog zenuwachtiger voor vanavond.' mompel ik en kijk haar even aan. Ik druk even mijn lippen op de hare en lach dan. 'Je lippen smaken naar shampoo.' grinnik ik.

    Alexi
    Ik zucht en begin van mijn gewone ondergoed wat te pakken en van het pikante. Ik zie nog wel hoeveel ik aankan. Ik loop naar hem en druk een kusje op zijn wang. Ik leg het ondergoed erbij en als alles weg zit sluit ik de koffer nog niet. Ik ren naar de kinderkamer en pak nog kleren en pampers voor hen. Ik stop die ook weg en sluit dan de koffer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S
    Ik loop mee naar de auto en ga in de passagierszetel zitten. Ik zet de radio aan en glimlach dan naar haar. Dan frons ik even en kijk haar aan. 'Mam of Mila hebben toch niets verkeerd gezegd he?' vraag ik haar voor de zekerheid. Mila kan soms... kort zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ik knik met een brok in mijn keel, als zij oud en gelukkig wou worden zou dat nooit lukken met mij, geweldig, ik had gewoon weg moeten gaan toen ik beter was, dan was dit alles nu ook niet gebeurt.


    Hayden Fitch
    Hij knikt en ik glimlach naar hem. 'Voor de rest heb ik geen dromen behalve dat ik heel dat leven met jou mag delen,' zeg ik dan glimlachend en druk een kus op zijn lippen. 'Zullen we zo naar de bios gaan?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S
    Ik loop mee naar de auto en ga in de passagierszetel zitten. Ik zet de radio aan en glimlach dan naar haar. Dan frons ik even en kijk haar aan. 'Mam of Mila hebben toch niets verkeerd gezegd he?' vraag ik haar voor de zekerheid. Mila kan soms... kort zijn.


    Leslie Day
    We lopen naar de auto en ik stap in en start de auto. Jake doet de radio aan en ik zie Jake naar manlijker. Hij fronst. 'Eh nee,' zeg ik dan. 'Met je moeder heb ik gewoon even gepraat en Mila heb ik niet zonder jou erbij gesproken.' Ik glimlach naar Jake. 'Hoezo dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Hij knikt en ik glimlach naar hem. 'Voor de rest heb ik geen dromen behalve dat ik heel dat leven met jou mag delen,' zeg ik dan glimlachend en druk een kus op zijn lippen. 'Zullen we zo naar de bios gaan?' Vraag ik aan hem.


    Nick
    Haal die gedachten uit je hooft Nick, het is en blijft een mens en die veranderen nog wel eens van gedachten. Mischien ook wel over de keuze dat ze van jouw houd. 'is goed, weet je een leuke film die in de bios is?' vraag ik haar met een korte glimlach.

    {Mischien een film over demonen? -wbw}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Mila is ouder en kan redelijk beschermend voorkomen waardoor ze soms kortaf doet.' zeg ik gewoon. 'Ze mag je, dat heb ik gezien, maar als het over ik, en mijn jongere neefjes en nichtjes gaat dan ja. Je hebt gezien hoe ze tegen Nate deed toen hij me aan het pesten was.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Goed idee (;]

    Hayden Fitch
    Hij vraagt aan me of ik een leuke film weet en ik denk even na. 'Ja, ik heb laatst een trailer gezien. Hoe heet die ook alweer..' Ik denk even na. 'Oja! Darkness in me. Die is met demonen en dat lijkt me echt gaaf.'

    Leslie Day
    Jake geeft me uitleg en ik knik. Dat kan ik wel begrijpen. 'Het was lief dat ze voor je opkwam. Maar in eerste instantie vond ik dat Nate gewoon onschuldig deed,' zeg ik tegen Jake. 'Ik noem jou toch ook weleens Jakey?'

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik grinnikte ook en spoelde mijn haren uit.
    "Je hoeft niet zenuwachtig te zijn. Papa eet je niet op. En ik zorg er wel voor dat hij geen moeilijk gerecht, zoals kreeft bestelt voor je." grinnikte ik. "Want zo had hij me ook eens liggen... Ik wist niet eens hoe je het moest eten!"
    Ik nam zeep en een washandje en begon me in te zepen.
    "Maar zoals ik al zei, ik zorg ervoor dat hij dat niet bij jou doet." glimlachte ik geruststellend. "Het kan niet erger worden dan ik toen met die kreeft." Ik grinnikte bij de herinnering. Wat ik dat arme beest niet allemaal had aangedaan...

    Axton
    Ik nam glimlachend de koffer op en 1 van de maxi-cosi's.
    "We zullen eerst de koffer wegzetten en dan op bezoek gaan... Hmm, we nemen best alle pakjes ook al mee."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Voor anderen lijkt het onschuldig maar ik ken hem al langer dan jij Les, ik weet wat er achter elk woord van hem schuilt. Het was kleinerend bedoelt. Bij jouw doe je dat om me te plagen en dat vind ik leuk als jij dat doet.'

    Joshua
    Ik lach zachtjes maar kan de zenuwen niet weg stoppen. Ik was me en concentreer me dan maar op de warmte. Ik stap dan vanonder de douche en zet de roos in een vaas. Ik droog me af en bijt weer op mijn lip.

    Alexi
    Ik neem de andere maxi-cosi en loop naar de living. Ik steek de pakjes in een plastic zak behalve de gitaar die ik op mijn rug draag en til de maxi-cosi weer op. 'Eerst je vader? Dan hebben we dat achter de rug?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Goed idee (;]

    Hayden Fitch
    Hij vraagt aan me of ik een leuke film weet en ik denk even na. 'Ja, ik heb laatst een trailer gezien. Hoe heet die ook alweer..' Ik denk even na. 'Oja! Darkness in me. Die is met demonen en dat lijkt me echt gaaf.'

    Leslie Day
    Jake geeft me uitleg en ik knik. Dat kan ik wel begrijpen. 'Het was lief dat ze voor je opkwam. Maar in eerste instantie vond ik dat Nate gewoon onschuldig deed,' zeg ik tegen Jake. 'Ik noem jou toch ook weleens Jakey?'


    Nick
    'Klinkt leuk' andwoord ik, een film over demonen.. Tsjaa heel erg zou het toch niet op het echte soort lijken. Het altijd slechte, egoistische en duivelse type.. Mischien komt dat toch wel ergens in de buurt van mij, maar dan vooral het egoïstische.


    Don't be like the rest of them, darling