• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [My awesome topics!!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    'Serieus Ace?' grinnik ik en haal mijn laptop uit mijn tas. Ik had een bericht gekregen van een vriend dat ik naar een clipje moest kijken. Ik start internet op en kijk haar grinnikend aan. 'Achmed the dead terrorist zegt dat je iets?' vraag ik haar. Ik heb het nog niet gezien dus zoek ik het even op op Youtube


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'Wat? Dat is het geluidje van mijn vriend. Hij heeft een hekel aan al die social media, behalve aan twitter.' 'Achmed the dead terrorist zegt dat je iets?' vraagt Ryan. 'ACHMED!!!!' gil ik en spring achter hem. Achmed the dead terrorist is mijn favoriet, samen met Peanut. Jeff Dunham is gewoonweg geniaal vind ik. Het filmpje ken ik al uit mijn hoofd, maar het blijft grappig om het te zien.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Toopieks die mei tubuhoorun.]


    help

    [I know. :/

    Ik moet bijna weer beginnen huilen. :/

    AAAAND CRYING.


    NOOOOOOOOOOOO WHAT ARE YOU DOING TO CAROLINE?]

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    "Hé, girly!" zei Tyler quasi beledigd, waarna hij haar hand vastnam, maar daarna lachte hij. "Mij zo negeren!" Hij stopte plotsklaps met pratenen keen haar aan.
    "Alles goed?" vroeg hij, waarna hij zelf leek te beseffen dat dat een stomme vraag was.
    "Nee," zei ze. Ze aarzelde niet één fractie van een seconde en trok zichzelf tegen hem aan. Er rolde alweer een traan over haar wang, maar ze veegde hem weg en bleef sterk.


    help

    Ryan
    Ik grinnik om haar reactie en lach dan met het filmpje. Het is best leuk om te zien. Ik kijk naar Ace. 'Je vind dit blijkbaar wel leuk he?' glimlach ik en grinnik even. Dan plakt de man de benen van Achmed vast en ik grinnik weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'Leuk? Dat is nog zacht uitgedrukt. Jeff Dunhamm is gewoon een geniale man.' Ik sla mijn armen om Ryans middel en druk zijn organen omhoog. Ik grinnik kort en begin hem te kietelen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {Dobby didn’t mean to kill anyone. Only to maim or seriously injure}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    {Dobby didn’t mean to kill anyone. Only to maim or seriously injure}


    [OH!! I like that!!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Where's Perry?)


    Bowties were never Cooler

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    [OH!! I like that!!!]




    I love Dobby :3


    Don't be like the rest of them, darling

    SorrowPayne schreef:
    Acery Farelley
    'Leuk? Dat is nog zacht uitgedrukt. Jeff Dunhamm is gewoon een geniale man.' Ik sla mijn armen om Ryans middel en druk zijn organen omhoog. Ik grinnik kort en begin hem te kietelen.


    Ryan
    Ik kijk haar aan en begin te lachen. Mijn laptop glijd van mijn schoot en ik lig te rollen op mijn bed. 'Nee Ace! Genade!' roep ik en tranen rollen van het lachen over mijn wangen terwijl ik probeer te ontsnappen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Ryan
    Ik kijk haar aan en begin te lachen. Mijn laptop glijd van mijn schoot en ik lig te rollen op mijn bed. 'Nee Ace! Genade!' roep ik en tranen rollen van het lachen over mijn wangen terwijl ik probeer te ontsnappen.


    Acery
    'Nope! Ditmaal geen genade!' Ik houd hem in de houdgreep en kietel hem alsof mijn leven ervanaf hangt. 'Pussy,' grinnik ik. Ik begin zelf ook te lachen om Ryans gezicht. Het zag er zo geniaal uit.

    [Where's Perrie? She's with Zayn xD]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik kijk haar nepboos aan en draai ons dan om. 'Hm dus ik ben een pussy?' zeg ik en begin haar nu te kietelen zonder genade zoals ze zelf zo mooi gezegd had. Ik grinnik zachtjes in mezelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'