• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn pa deed open. Hij zag er niet echt heel goed uit. Hij oogde wat vermoeid door de wallen onder zijn ogen. Zijn gezicht klaarde wat op, toen hij ons zag staan en ik zuchtte. Hier kon ik dus niet tegen. Op die manier kon ik echt niet kwaad blijven!
    "Axton..." zei hij zacht, hoopvol.
    "Dag pap... Vrolijk kerstfeest."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik schrik lichtelijk als ineens iemand iets in mijn oor fluistert. Het is Jake. Hij draait me om en lacht. 'Ja ik zocht jou, maar jij hebt mij al gevonden,' zeg ik dan met een glimlach. 'En dat heb je dan snel gedaan. Ik sta ook redelijk ver weg met de auto. Het is heel erg druk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach vriendelijk naar de man. Hij ziet er niet zo goed uit wat ik best wel snap. Zijn vrouw is dood en zijn zoon wil niet meer tegen hem praten maar als het aan mij ligt komt er daar nu verandering in. 'Vrolijke kerstfeest meneer Crawford.' zeg ik en kijk even naar Mayra. Eerste keer dat ze hun opa zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik. 'Geen probleem.' zeg ik met een lachje en verstrengel onze vingers. Ik loop samen naar de kassa en begin aan te schuiven.
    Het is een hele rij die voor ons staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Gelukkig maar,' zeg ik met een lachje. Het is een lange rij voor ons. Ik zucht een keer zachtjes. ' kunnen ze niet allemaal weg gaan?' Zeg ik met een klein lachje. Ik leun met mijn hoofd tegen Jake's schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik vond het ook zielig om Alexi verkracht te lezen >_<]

    Hayden Fitch
    Nick start de auto en rijdt weg. Ik kijk naar buiten, het is avond. Het landschap glijdt aan me voorbij. Ik zet de radio aan en luister gewoon naar het liedje. 'Kan jij zingen?'vraag ik aan Nick.

    [Maar het komt dan wel een andere keer Lizl :3]


    Nick
    'Geen idee' Andwoorde ik schouderophalend, ik zong nooit.. Ik luisterde liever hoe andere mensen zongen dan dat ik het zelf deed. Ik luisterde naar het kerstliedje op de radio. 'Kan jij zingen?' Vraag ik aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Beetje moe?' vraag ik haar glimlachend en strijk even door haar haren. 'Het is zo voorbij... het wachten.' lach ik maar erger me ook wat aan de vrouw die achter de kassa zit. Zo traag inscannen dat ze doet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    'Heb je nog nooit gezongen?' Vraag ik dan aan hem. Ik moet lachen als Nick vraagt of ik kan zingen. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat is niet aan mij weggelegd,' grinnik ik. Ik zing heel vals, vandaar dat ik ook nooit de behoefte heb om mee te zingen met een liedje op de radio.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Hm, niet zo goed geslapen vannacht,' zeg ik dan tegen Jake zonder dat ik er erg ik heb. 'Ja ja, wachten zo voorbij,' zeg ik met een lachje. 'Saaie dingen duren altijd lang.' Ik kijk naar de kassa. Schiet op traag mens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Vast wel een keer, maar niet zo dat mensen het kunnen horen' Andwoord ik met een grijns, en rem aangezien het stoplicht op rood staat en wacht tot het weer op groen komt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Naar gedroomt? Vertel?' vraag ik zachtjes en stap wat vooruit. Er zijn nog 6 mensen voor ons. Ik sla mijn vrije arm om haar middel en streel zachtjes met mijn duim over de stof van haar jas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Je bent prachtig.' glimlach ik. Haar kleren doen haar bijnaam nu wel eer aan. Roosje, en ze is helemaal in het rood met roosjes in haar oren. Het is wel leuk. Ik sla mijn armen om haar middel en glimlach naar haar.

    Alexi
    Ik glimlach vriendelijk naar de man. Hij ziet er niet zo goed uit wat ik best wel snap. Zijn vrouw is dood en zijn zoon wil niet meer tegen hem praten maar als het aan mij ligt komt er daar nu verandering in. 'Vrolijke kerstfeest meneer Crawford.' zeg ik en kijk even naar Mayra. Eerste keer dat ze hun opa zien.

    Braxlin
    Ik grinnikte en sloeg mijn armen ook om hem heen.
    "Hoor wie het zegt." glimlachte ik.

    Axton
    "Vrolijk kerstfeest." antwoordde hij blij en kreeg wat tranen in zijn ogen. "Kom binnen, kom binnen!" zei hij snel.
    "Zijn dat dan eindelijk mijn kleinkinderen?" vroeg hij blij en deed nog eens teken dat we naar binnen moesten komen.
    Ik stapte rustig naar de woonkamer en zette de maxi-cosi van Tyler in de zetel. Hij stond er meteen bij en keek naar Tyler. Hij stak voorzichtig zijn hand uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Gaan we weer die discussie houden?' lach ik en kijk haar glimlachend aan. 'Je bent nu echt een roos.' glimlach ik.
    Ik til haar eens op, draai met haar in het rond maar verlies mijn evenwicht en val dan op een bed. Ik lach zachtjes. 'Oeps.'

    Alexi
    Is dit dezelfde man die me 4-5 maanden geleden probeerde te vermoorden? Nee, hij is veranderend dat kan zelfs een blinde zien. Ik glimlach en knik naar hem dat hij hem wel mocht oppakken. Ik zet de maxi-cosi van Mayra ernaast omdat ik hen niet graag gescheiden houd. 'We hebben een cadeautje voor u.' glimlach ik en overhandig hem de gitaarzak met de rode strik er rond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Vast wel een keer, maar niet zo dat mensen het kunnen horen' Andwoord ik met een grijns, en rem aangezien het stoplicht op rood staat en wacht tot het weer op groen komt.


    Hayden Fitch
    'Wil je eens een keer zingen?' Vraag ik dan aan hem. Ik ben er benieuwd naar. Mensen steken over en het licht gaat dan weer op groen. We zijn volgens mij bijna bij de bios.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    'Naar gedroomt? Vertel?' vraag ik zachtjes en stap wat vooruit. Er zijn nog 6 mensen voor ons. Ik sla mijn vrije arm om haar middel en streel zachtjes met mijn duim over de stof van haar jas.


    Leslie Day
    'Hm, wat?' Vraag ik dan aan Jake. 'O. Eh nee, niet naar gedroomd.' Nog veel te veel mensen voor ons. Jake's arm ligt om mijn middel en het voelt heel bevredigend zo. Gewoon lekker saampjes met Jake boodschappen doen omdat zijn familie komt voor kerst. Heel menselijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.