• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me en ik glimlach onder zijn lippen. 'Neither will I,' fluister ik terug. Ik lig nu op Jake en ik breng mijn handen met een licht ondeugende blik naar zijn hemd en begin zijn knoopjes te openen terwijl ik Jake aan kijk met een scheef lachje. 'Slechte keuze om mij boven op te laten liggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Waarom dat?' grinnik ik zachtjes en kijk haar aan. Ik druk mijn lippen weer op de hare en leg mijn handen op haar kont. Ik knijp er zachtjes plagerig in en vraag toegang voor een tongzoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, ik ben de braafste niet,' knipoog ik naar hem. Ik ga langzaam verder met de knoopjes en voel zijn lippen. Ik maak een zacht geluidje als hij in mijn kont knijpt. Mijn mond opent zich tegelijk met Jake's hemd en ik haal die van zijn schouders af. Ik ga recht zitten op Jake's schoot en trek hem tegelijk mee omhoog zodat hij nu ook weer zit. Mijn benen zijn aan weerszijden van hem. Ik laat zijn hemd van zijn schouders afglijden en dat alles zonder de zoen te verbreken.

    [yay! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach naar haar tegen haar lippen aan en mijn hand gaat even door haar lokken. Ik haal mijn lippen van de hare. 'Hm dat wist ik denk ik wel.' lach ik en kus haar weer. Mijn handen prutsen wat aan de onderkant van haar kleedje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hm. 'Maar weet je ook hoe bad ik wel kan zijn?' Vraag ik speels aan hem. Ik ben niet zo bad eigenlijk. Alleen pestend. Ik lach. 'Nee, ik ben inderdaad niet zo bad,' grinnik ik. Jake prutst aan mijn jurkje en ik zoen hem weer terug. Pruts maar een lekker eindje weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach zachtjes. 'Je bent niet gek en misschien vind je het wel leuk?' probeer ik maar glimlach dan. 'Geen zorgen. Ik dwing je niet. Als je niet wilt vliegen dan vliegen we niet.' Ik grinnik en kijk haar even aan. 'Niet om het één of ander maar moeten we ons niet klaarmaken?' vraag ik haar zachtjes.

    Alexi
    Ik grinnik en eet traag met kleine hapjes. Ik wil niet echt eten maar zo heeft hij niets door. Ik peuzel langzaam mijn broodje op en leun dan weer naar achteren. Ik drink wat van mijn water en kijk hem aan.

    Braxlin
    "Hmm, misschien... ooit." mompelde ik zacht en boog me bij zijn volgende woorden voorover om mijn jeans van de grond te rapen. Ik haalde mijn gsm uit mijn broekzak en keek hoe laat het was.
    "We hebben nog een 1uur en 14 minuten." zei ik dan. "Ga je mee douchen?"
    Dit alles was vreemd, maar er moest niks voor veranderen, toch? Ik bedoel: hij was al die tijd al... zichzelf, alleen had ik het niet door. Nu wist ik het, maar er was niets anders...

    Axton
    Na mijn tweede broodje schonk ik mezelf wat fruitsap in en hield de fles dan bij Alexis glas.
    "Ook wat?" vroeg ik glimlachend. "Oh, en wanneer wil je naar het eiland vertrekken?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Graag.' glimlach ik en loop samen met haar naar de douche. Ik trek de deur dicht achter ons en leg de douche aan. Ik verstrengel onze vingers, voel of het warm genoeg is en trek haar dan samen met me onder de douche.

    Alexi
    Ik denk na en kijk hem even aan. 'Kies jij maar en nee ik heb geen dorst.' glimlach ik dan en pak zij hand vast over de tafel heen. Ik denk weer terug een beetje na. Over wat er gebeurt is...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik leg mijn handen dan onder haar jurkje en streel zachtjes haar bovenbenen. Onze lippen wijken bijna geen seconde van elkaar af en als we beide lucht nodig hebben zak ik alweer af maar nu naar haar oor om haar daar wat te plagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik ga onder het water tegen hem aan staan en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik bleef erover nadenken.
    "Wat houdt dat dan eigenlijk in? Engel zijn?" vroeg ik toen, want ik wist niet goed wat ik me erbij moest voorstellen.

    Axton
    Ik deed de fles weer toe en begon van mijn glas te drinken. Ondertussen kneep ik in haar hand.
    "Hmm, voor mijn part kunnen we meteen vertrekken." zei ik toen mijn glas leeg was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik denk even na om een antwoord samen te stellen . 'We houden het balans in evenwicht, we kunnen dingen laten verschijnen zoals je daarnet gezien hebt met die roos, we kunnen genezen en hebben wat meer kracht dan gewone mensen, en o ja, we worden niet ouder.' zeg ik zachtjes. Volgens mij heb ik alles al gezegd.

    Alexi
    'Nu?' vraag ik hem zachtjes. 'En hoe dan? Je auto staat nog bij Leslie en we hebben geen boot en ...' Dan valt het me in. Verdwijnen en verschijnen. 'Ax... weet je zeker dat je daar nu al sterk genoeg voor bent?'

    [douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Balans... balans... dus er moet ook een tegengewicht zijn. Daar moest ik ook naar vragen. En dat verschijnen was ook al zoiets. Puur magie. Genezen, ok, dat kon ik me wel bij een engel voorstellen. Wat meer kracht dan mensen, ok, ok... maar dat laatste... We worden niet ouder...
    "Dus..." begon ik voorzichtig. "Ik ga dood en jij blijft leven?" zei ik het zoals het was. Ik bedoel... Ok, het was misschien beter dat dan omgekeerd. Ik zou het niet aankunnen om hem te zien sterven, maar toch... Dus ik werd een oude oma en hij bleef zo ontzettend mooi?

    Axton
    "Ja, hoor. Sinds dat ritueelding kost het me minder moeite en bovendien voel ik me weer helemaal goed." glimlachte ik.
    Oh, we waren niet bij mijn pa langs geweest... Hmm, daar zei ik maar beter niets over. misschien kwam ik er dan nog onderuit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik leg mijn handen dan onder haar jurkje en streel zachtjes haar bovenbenen. Onze lippen wijken bijna geen seconde van elkaar af en als we beide lucht nodig hebben zak ik alweer af maar nu naar haar oor om haar daar wat te plagen.


    Leslie Day
    Zijn handen voel ik op mijn bovenbenen en ze strelen daar dan. Jake en ik zijn met de kussen helemaal op elkaar ingespeeld. We zitten nog steeds zo overeind. Maar Jake zakt dan af en ik voel zijn lippen bij mijn oor. Ik kreun een keer zachtjes want hij pest me. 'Je pest me,' zeg ik zachtjes. Mijn ogen zijn gesloten maar dan open ik ze om Jake aan te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Ik ga dan ook dood Roosje, ik denk niet dat ik nog zonder je kan.' Ik strijk over haar wang. 'Er is een manier maar dat zou ik nooit van je durven vragen.' zeg ik zachtjes en neem haar in mijn armen.

    Alexi
    'Ok maar we moeten nog 5 cadeautjes afgeven. Maddie, oma, opa, Vans en jouw vader.' wijs ik hem erop als ik even naar de kerstboom kijk. Ik druk weer zachtjes mijn lippen op de zijne.

    Jake
    Ik knik grijnzend. 'Inderdaad.' zeg ik en streel weer over haar benen. Ik kus weer haar lippen.
    'Ik hou van je.' prevel ik zachtjes tegen haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De grijns op zijn gezicht geeft me al bevestiging voordat hij antwoord geeft. 'Hm, dan is dat niet bepaald lief van je,' zeg ik tegen hem. Zijn handen zijn nog niet verschoven en ik kus hem weer terug. 'Ik hou ook van jou,' fluister ik. 'Van jou en van niemand anders op deze wereld.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik keek naar hem op.
    "Wat voor manier?" vroeg ik zacht. Als hij me dat beetje hoop gaf, kon hij niet schrikken omdat ik die met beiden handen vastgreep.

    Axton
    "Damn." mompelde ik zo zacht dat ze het vast niet gehoord had. Hmm, misschien als ik ieder bezoek zo lang rekte dat we geen tijd meer hadden om bij mijn vader langs te gaan...
    "Ok... Weet jij nog waar we die maxi-cosi's gezet hebben?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”