• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [MAIINNN TOPICS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik rol zachtjes met mijn ogen en doe mijn jeans ook uit dan. Ik trek de gordijnen dicht zodat de "ramen" dicht zijn en klik het licht aan. Niet iedereen moet me in mijn boxer zien. Dan ga ik weer verder met haar buik strelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik fluit een keer naar Jake. 'Sexy,' zeg ik met een knipoog. Jake doet de gordijnen dicht en ik kijk naar hem. Ik voel dat hij mijn buik weer streelt en kijk ernaar. Jake wil het echt graag. Er is een reden waarom ik erover twijfel. Ik slik een keer. Nee, dat vertel ik Jake later nog wel. Ik glimlach naar Jake en druk een kus op zijn wang. Hij heeft echt een goed lichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik trek haar zachtjes op het bed en ga dan gewoon naast haar liggen met mijn armen om haar heen. Gewoon liggen knuffelen. Ik leg het deken over ons heen omdat er kippenvel op mijn armen staat en geniet van haar warmte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me mee richting het bed en we liggen te knuffelen op bed. Jake heeft kippenvel. 'Je mag je kleren wel weer aan doen lief, ik wil niet dat je koud lijdt.' En ik verwarm hem met mijn krachten zodat hij het warmer heeft. Jake streelde daarstraks weer mijn buik, en het doet me herinneringen geven. Niet perse aan Nick, want zo hebben Nick en ik nooit gezeten.. Maar aan iets anders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Lief, is er nog een andere reden naast het feit dat je denkt dat we nog te jong zijn?' vraag ik haar dan twijfelend. 'Voor kinderen bedoel ik.' Ik kijk haar afwachtend en liefdevol aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake's blik breekt me zowat op. Hij wil graag kinderen met me, en ik wil het ook met hem. Hij is zo lief, en bijna ga ik de echte reden vertellen. 'Ik wil gewoon nog eerst van ons samen genieten,' zeg ik glimlachend dan. 'We zijn nog niet zo heel lang samen, en als er dan kinderen komen dan hebben we minder tijd samen..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is dat de echte reden?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [nopppeesss ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet ff gaan]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okkiiii ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zeker dat dat alles is?' zeg ik nog niet helemaal zeker van haar antwoord. Ik kijk haar nog steeds even liefdevol aan. 'Je kan me alles vertellen, Les. Dat weet je toch?' vraag ik zachtjes en streel weer over haar zij nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    AAAHHHH EINDELIJK MAG IK HET VERTELLEN!

    Jullie weten allemaal van Lieke c: dat is mijn nichtje, dochtertje van mijn oudste broer van een jaar c: maar ze zijn weer zwanger! En dit keer van een eeneiige tweeling! <3333 en dat is voor ons best speciaal. Aangezien wij met 4 zijn. Mijn oudste broer, dan mijn twee andere broers en ik. En mijn twee andere broers zijn ook een eeneiige tweeling ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Thaha!!! Zo leuk :) Wil ook dat mijn grote zus zwanger is :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ik ook van jouw, verwijt jezelf niet wat er gebeurt is ok? Blijkbaar zou hij me vroeg of laat te pakken hebben gekregen.' zeg ik zachtjes. 'Hij hield ons in de gaten.' Ik kijk hem liefdevol aan. 'Als het iemands schuld is dan is het die van Flip.' Ik streel weer zachtjes over zijn wang en druk nog een teder kusje op zijn lippen.

    Joshua
    Ik glimlach 'Ik ben niet mooi.' zeg ik en druk weer een kusje op haar lippen. 'Roosje? Ik moet je iets vertellen.' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Nu komt het, nu moet ik haar vertellen.

    Axton
    Ik verweet het mezelf toch. Moest ze niet met mij omgaan, zou het niet gebeurd zijn, maar ik glimlachte en knikte gewoon.
    "Flip?" mompelde ik dan. "Was hij nog eens vernoemd naar een kanarie ook?"

    Braxlin
    "Ben je wel." glimlachte ik en keek hem toen aan.
    "Oh, doe maar." zei ik afwachtend en keek glimlachend naar hem. Ok, hij klonk plots zo serieus... Wat zou hij willen zeggen? Zou hij het willen uitmaken?!
    Ik beet op mijn lip, maar probeerde mijn onzekerheid verder niet te laten zien.

    :P(6)


    “To live will be an awfully big adventure.”