• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Voldemort...?

ZO AWESOME C:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{hahaha, jaaaaaaah
    en eerst was ik best bang van hem, hij doet soms zijn naam eer aan, maar hij is eigenlijk een supersofty!!! Love him.
    Hij gaat zo schattig zitten flossen en aaitjes vragen in de stal (H)}

“To live will be an awfully big adventure.”

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick
    'Ik ben al 18' Een hele lange tijd maar dat terzijde, 'Zoals ik al zij hou ik niet van school.' Andwoord ik weer. 'Weet jij iets dan?' Vraag ik haar en kijk haar vervolgens aan.

{Hp is op tv. Dus die ga ik kijken :3}

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    'Ik nog niet,' zeg ik met een glimlach. 'Dus ik zal nog wel even naar school toe moeten.' Mijn vader verwacht dat ook wel van me, zodat ik ook succesvol word zoals hij. 'Hoe bedoel je?' Vraag ik aan hem. 'Of ik iets weet hier in de buurt?'

Leslie Day
    Hij vraagt aan me op welke manier en ik heb net een hap eten genomen dus wijs even op mijn mond om aan te geven dat ik even mijn mond moet leegeten. Dat doe ik snel en slik het door. 'Je demonenleeftijd,' zeg ik dan. Ik leg mijn bestek neer en pak mijn drinken. Met mijn ene hand heb ik namelijk nog Jake's hand beet en ik verstrengel onze vingers.

Jake
    'Wat ouder dat Jakey. 493 jaar denk ik ongeveer.' Mila rolt met haar ogen. 'Haal het niet in je hoofd Nate.' zegt ze waarschuwend en ik kijk haar dankbaar aan. Ik ontspan iets als ik haar vingers verstrengeld in de mijne voel.

LostMagic schreef:
    Joshua
    'Nee je bent niet gek' antwoord ik. 'Daarom had ik je dit niet verteld. Je zou me niet geloofd hebben en ik durfde niet.' zeg ik zachtjes. Ik laat een roos manifesteren voor haar voeten met een briefje waarop staat dat ze mooi is, niet gek en dat ik als ze me weg wil weg kan gaan.'

Alexi
    'Lach me niet uit.' mompel ik beschaamd en het bloed stijgt me naar de wangen. Ik leg de broodjes in een mandje en zet die op tafel.

Braxlin
    Ik staarde met open mond naar de roos. Met trillende vingers nam ik hem op en hield hem vlak bij mijn gezicht, zodat ik hem kon zien. Mijn vinger ging zachtjes over het blaadje. Het was echt! Het was hier echt! Zomaar...
    Ik las het briefje erbij en beet op mijn lip.
    "Ik wil je niet weg." zei ik na een tijdje.
    Ik stond stilletjes op en nam mijn badjas. Dit was zo al verwarrend en ongewoon genoeg, zonder dat ik er nog eens naakt bij liep. Heel langzaam duwde ik de deurklink naar beneden en trok de deur open.

Axton
    "Ik lach je niet uit schatje. Je hebt mij nog nooit in de keuken gezien. Op de spaghetti na is alles een ramp." grinnikte ik en nam meteen een broodje.
    "Oeh, warm." zei ik en liet het meteen voor me op tafel vallen.

Leslie Day
    Hij noemt Jake Jakey en ik weet dat hij het doet om Jake te pesten. Mila waarschuwt Nate en ik kijk naar haar en dan naar Jake en zie zijn blik. Mis ik soms iets? Nate doet toch gewoon normaal? Ik kijk gewoon terug naar Nate en glimlach naar hem. 'Hm oké, oudje,' zeg ik met een lachje. En ik eet weer verder en kijk naar de rest van de tafel even met een glimlach.

Joshua
    Ik kijk haar aarzelend aan en weet niet wat te doen. Ik durf haar niet knuffelen.
    'Denk je nu dat ik een freak ben?' vraag ik haar zachtjes.

Alexi
    Ik rol met mijn ogen en pak zijn hand vast die ik onder de kraan houd. 'Het is natuurlijk warm, net uit de oven. Ik druk een kusje op zijn wang en streel zachtjes over zijn kaaklijn. Alsof ik alles aan het herontdekken ben.

Jake
    Ik eet verder in stilte, ik voel niet echt de drang om iets te zeggen. 'Zo Leslie, waarom ben je met Jake.' zegt Nate dan en Mila heeft hem een harde klap tegen zijn achterhoofd. 'Eikel.' sist ze en ik kijk naar onze handen. 'He ik bedoelde het niet gemeen?!' protesteerd hij.

Braxlin
    Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. Ik stak mijn armen naar hem uit voor een knuffel.
    "Eigenlijk is het best logisch... Ik wist altijd al dat jij speciaal was." ok, voor de rest was en totaal geen logica in te vinden.

Axton
    Ik glimlachte. Eigenlijk had ik me helemaal niet verbrand. Want, dûh, een demon verbrandde zich gewoon niet, maar ik liet haar maar doen. Het was leuk als ze zo voor me zorgde. Ik keek haar glimlachend aan.
    "Dank je, schat."

Joshua
    Ik trek haar in een stevige knuffel en berg mijn gezicht in haar haren op. 'Ik dacht even dat ik je afgeschrikt had en je me nooit meer wilde zien.' zeg ik zachtjes en kijk haar dan even aan. 'Je bent echt speciaal voor me roosje.'

Leslie Day
    Jake is stilletjes naast me en ik kijk even naar hem. Ik praat zo wel met Jake. Ik kijk weer naar Nate en hij vraagt dan waarom ik met Jake ben en wil die vraag beantwoorden. Dat is namelijk een simpele vraag. Mila wordt boos op hem en ik kijk gelijk naar Jake. Ook hij vindt het niet een leuke vraag. 'Ik geef wel een antwoord gewoon,' zeg ik dan en kijk terug naar Nate. 'Ik ben met Jake omdat ik van hem houd, we bij elkaar horen en ik niemand anders dan hem zou willen.' En ik glimlach dan liefdevol en kijk naar Jake. Ik druk een kus op zijn wang en knijp weer even zachtjes in zijn hand.

Alexi
    Ik glimlach 'Graag gedaan.' zeg ik en tik op mijn lippen. 'Krijg ik nu een kusje?' vraag ik hem. Het voelt goed om normaal te kunnen doen zonder bang te zijn. Ik kijk hem aan met een lichte glimlach.

Jake
    'Je kan beter krijgen.' zegt Nate dan en mijn moeder kijkt Nate nu ook aan. 'Nate!' zegt ze streng. Ik zucht. Ik ben weg hier, als ik had geweten dat Nate me zo blijven pesten met het verleden en het feit dat ik een prachtige vriendin heb. 'Ik kom morgen wel nog eens langs mam.' zeg ik en loop de deur uit.