• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nate is in dat steegje?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Teeeheeeee ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Ik volg Nick's voorbeeld en trek ook een jas aan. Iets dikker, want buiten is het koud. 'Gezellig zo,' zeg ik glimlachend en loop naar Nick toe en doe de deur open. Samen lopen we over de gang. 'Hoe gaan we erheen?' Vraag ik hem dan. 'Heb jij toevallig een auto?'


    Nick
    'Ja, die heb ik' Andwoord ik waarna ik de sleutels van mijn auto in mijn jaszak laat verschijen om ze daar vervolgens uit te halen zodat het niet opvalt. Wanneer we buiten zijn loop ik met haar naar mijn auto

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 13:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik glimlach. 'Gelukkig maar, op een motor naar de bioscoop is niet het allerhandigste op de wereld,' zeg ik lachend. We komen bij zijn auto aan. 'Wauw, die auto is echt gaaf,' zeg ik dan. Als nick de auto heeft open gedaan stap ik in. Het is een lage gestroomlijnde zwarte auto.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dankje' Andwoord ik met een glimlach en stap zelf ook in en start de auto om vervolgens de parkeerplaats af te rijden, het was best lang geleden dat ik hier weer in had gereden.. Volgensmij was de vorige keer nog met Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ma kvin da zo zielig dan als ze opgesloten zit nu xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach zachtjes maar kan de zenuwen niet weg stoppen. Ik was me en concentreer me dan maar op de warmte. Ik stap dan vanonder de douche en zet de roos in een vaas. Ik droog me af en bijt weer op mijn lip.

    Alexi
    Ik neem de andere maxi-cosi en loop naar de living. Ik steek de pakjes in een plastic zak behalve de gitaar die ik op mijn rug draag en til de maxi-cosi weer op. 'Eerst je vader? Dan hebben we dat achter de rug?' vraag ik hem.

    Braxlin
    Ik moest een beetje glimlachen om zijn zenuwen. Wat is hij toch schattig. Wel jammer dat hij zo zenuwachtig was, maar het bleef heel cute.
    Ik zette het water af en stapte ook vanonder de douche vandaan. Ik droogde me af en liep met de handdoek om mijn middel naar de kamer, waar ik voor mijn kast bleef staan. Hmm, wat zou ik eens gaan aandoen...

    Axton
    Ik zuchtte. "Je bent echt te slim." mompelde ik. Ik ging dicht tegen haar staan, zodat ik haar gemakkelijk mee kon flitsen.
    "Nou... hier gaan we dan zeker."
    Ik liet ons tot voor het huis verschijnen. Ik keek ernaar op en zuchtte. Oh ja, heel vertrouwd en zo. Maar het belangrijkste eraan ontbrak nu...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik loop haar achterna naar de slaapkamer. Ik pak een zwarte jeans, een wit hemd, zwarte das en zwart jasje uit de kast en kleed me dan zuchtend aan. Ik laat het jasje open hangen en probeer de das goed aan te doen maar het lukt me niet. 'Rose?' vraag ik haar zachtjes.

    Alexi
    'Nee ik ken je gewoon goed.' grinnik ik en pak dan zijn hand vast en knijp er zachtjes in. 'Het komt wel goed.' Ik bel aan en wacht tot er opengedaan word terwijl mijn ene hand nog steeds de maxi-cosi cast heeft met Mayra erin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik vond het ook zielig om Alexi verkracht te lezen >_<]

    Hayden Fitch
    Nick start de auto en rijdt weg. Ik kijk naar buiten, het is avond. Het landschap glijdt aan me voorbij. Ik zet de radio aan en luister gewoon naar het liedje. 'Kan jij zingen?'vraag ik aan Nick.

    [Maar het komt dan wel een andere keer Lizl :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja andere keer xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop gauw door richting de supermarkt, naar de menigte. In de supermarkt zoek ik naar Jake, ik ga namelijk niet roepen ofzo. Dat is zo gênant altijd. Alsof je helemaal verdwaalt bent ofzo. Ik zoek door de gangen heen,


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Ja?" ik keek naar hem om en grijnsde dan. "Ik kom al." glimlachte ik.
    Ik liep op hem af en begon rustig zijn das goed te knopen. "Rustig, schatje, je doet het vast geweldig." glimlachte ik en klopte op zijn borstkas.
    Ik liep naar de kast en nam toen snel wat spullen voor mij. In de badkamer trok ik alles aan. Ik deed mijn haar in een slordige knot en liep toen terug de kamer in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zie Leslie zoeken en sluip achter haar aan. Ik ga vlak achter haar staan en fluister 'Zoek je mij?' in haar oor. Ik lach dan zachtjes en draai haar naar me om.
    'Ik heb alles denk ik.' zeg ik en kijk haar glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Je bent prachtig.' glimlach ik. Haar kleren doen haar bijnaam nu wel eer aan. Roosje, en ze is helemaal in het rood met roosjes in haar oren. Het is wel leuk. Ik sla mijn armen om haar middel en glimlach naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'