• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik lach zachtjes. 'Je bent niet gek en misschien vind je het wel leuk?' probeer ik maar glimlach dan. 'Geen zorgen. Ik dwing je niet. Als je niet wilt vliegen dan vliegen we niet.' Ik grinnik en kijk haar even aan. 'Niet om het één of ander maar moeten we ons niet klaarmaken?' vraag ik haar zachtjes.

    Alexi
    Ik grinnik en eet traag met kleine hapjes. Ik wil niet echt eten maar zo heeft hij niets door. Ik peuzel langzaam mijn broodje op en leun dan weer naar achteren. Ik drink wat van mijn water en kijk hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Hoe doet wat?!' Vraag ik dan echt met stomheid geslagen. Maar.. M-maar hij ziet er zo aardig en gewoon lief uit. 'Ik ga met hem praten,' zeg ik dan vastbesloten. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen Jake en druk een kus op zijn lippen en loop richting het huis naar de eetkamer. Ik kijk voor Nate en wenk hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Geen idee wat ik anders moet doen, en daarbij ben jij hier nu, dus ik hoef nergens heen' andwoord ik, 'Waarom kom ik nooit met zulke goede idee'en?' vraag ik. Et een grijns en druk weer een kusjeop haar aantrekkelijke lippen


    Hayden Fitch
    'Dat is waar, wat deed je hiervoor?' Vraag ik hem en leg mijn hoofd neer op zijn borstkas even maar kijk al snel weer op naar hem. Hij vraagt waarom hij nooit op die goede ideeën komt en ik lach zachtjes. Hij kust me weer even zachtjes en ik glimlach. 'Omdat jij een jongen bent,' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    'Dat is waar, wat deed je hiervoor?' Vraag ik hem en leg mijn hoofd neer op zijn borstkas even maar kijk al snel weer op naar hem. Hij vraagt waarom hij nooit op die goede ideeën komt en ik lach zachtjes. Hij kust me weer even zachtjes en ik glimlach. 'Omdat jij een jongen bent,' plaag ik hem.


    Nick
    'Niet veel' andwoorde ik, ik had in de jaren dat ik demon was.. Niet heel veel inderukwekkends gedaan. Mischien een paar jaar bij het leger maar dat was dan alles.

    {I heb een idee hoe Allison erachterkomt wat Nick is, mischien zoekt ze naar iets te lezen op zolder en vind daar een boek over deomonen en gaat vervolgens kijken of Nick daar op lijkt. Beetje Skaniel en twilight achtig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik grijns als ik Leslie zie wenken en sta op mijn dode gemak op. Ik volg haar en leun dan tegen de muur. 'Is er iets?' vraag ik haar onschuldig. In mezelf zit ik me dood te lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Niet veel' andwoorde ik, ik had in de jaren dat ik demon was.. Niet heel veel inderukwekkends gedaan. Mischien een paar jaar bij het leger maar dat was dan alles.

    {I heb een idee hoe Allison erachterkomt wat Nick is, mischien zoekt ze naar iets te lezen op zolder en vind daar een boek over deomonen en gaat vervolgens kijken of Nick daar op lijkt. Beetje Skaniel en twilight achtig.


    [Hayden. Niet Allison :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden
    'Vertel, ik ben nieuwsgierig naar je,' zeg ik glimlachend en leg mijn hoofd weer neer. Ik luister naar zijn hartslag en leg mij hand neer op zijn borstkas. Ik teken er figuurtjes op met mijn vingers.

    Leslie Day
    Hij volgt me, we zijn de kamer uit, en ik zie hoe hij tegen de muur leunt. Hij vraagt me of er iets is. 'Dat zie ik zo vanzelf wel,' zeg ik tegen hem. 'Dus, vertel me eens de reden dat jij niet gewenst was op het familie diner?' Vraag ik hem dan en kijk hem aan. Hij ziet er zo onschuldig uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ook goed xD ik moest snel so}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    'Vertel, ik ben nieuwsgierig naar je,' zeg ik glimlachend en leg mijn hoofd weer neer. Ik luister naar zijn hartslag en leg mij hand neer op zijn borstkas. Ik teken er figuurtjes op met mijn vingers.


    Nick
    'Wat wil je over mij weten?' vraag ik en laat mijn Hooft tegen het van haar rusten terwijl zij haar hand tekeningetjes maakt op mijn borstkas waarvan ik probeer uit te vinden wat ze tekend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Ben ik niet gewenst dan?' zeg ik zogenaamd gekwetst en lach dan. Ik sla mijn arm om haar schouders. 'Hm laten we naar mijn huis gaan daar wil ik je heus alles wel uitleggen.' zeg ik en glimlach verleidelijk. Eenmaal daar komt ze niet meer weg, er zijn vast wel demonen die willen betalen voor een mooie brunette.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Je lievelingskleur,' begin ik, 'je schoenmaat, linkshandig of rechtshandig? Wat is je favoriete fruit?' Ik noem gewoon hele random dingen. En ik ga door waar ik mee bezig was met een glimlach op mij gezicht.

    Leslie Day
    Hij doet gekwetst. En ik weet even niet of hij het meent of niet. Hij kan best wel goed acteren, want ik kies ervoor om het niet te geloven. Hij slaat dan zijn arm om me heen en ik kijk naar hem. Mee naar zijn huis. 'Wat is er mis met hier uitleggen?' Vraag ik hem dan en haal zijn arm bij me vandaan en zet een stap uit zijn richting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Mijn blik verduisterd even en ik pak haar pols vast. 'We kunnen het op de makkelijke of de moeilijke manier doen.' sis ik zachtjes. Ik laat haar los als Mila even binnenkijkt om dan weer op haar stoel te gaan zitten. Ik grijp haar pols weer stevig beet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn blik verandert en ik kijk naar hem. Hij pakt dan mijn pols vast en ik voel dit de verkeerde kant op gaan. Hij sist zachtjes naar me en ik voel heel even wat angst. Maar Mila komt voorbij en ik wil net wat tegen haar zeggen als ze al weer weg is en Nate me weer beet pakt. 'Nate kan je me los laten wil je? Doe normaal! Jake heeft het al verteld hoor wat je doet en mooi niet dat je dat met mij gaat doen,' zeg ik dan lichtelijk geïrriteerd. Dit meent hij toch niet? En anders flits ik mezelf gewoon weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik rol met mijn ogen. 'Ik ben ouder dan je, denk je nu echt dat ik je zomaar door mijn vingers laat glijden.' Ik pak haar iets steviger vast en trek haar naar me toe. Op dat moment hoor ik de deur dichtslaan en komt Jake naar ons toegelopen. 'Erg als ik je vriendin even leen?' Hij balt zijn vuist en die komt voor ik iets kan doen terrecht op mijn kaak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij is het volgens mij echt van plan en even voel ik weer wat angst in mijn buik. Hij trekt me naar zich toe. Hij heeft me steviger vast gepakt. Dan wordt er een deur dicht geslagen en ik glimlach als ik Jake zie. Nate's woorden zijn lichtelijk angstaanjagend maar dan slaat Jake hem al. 'Mooie slag,' zeg ik glimlachend tegen Jake en probeer Nate dan van me af te duwen wat niet zo 1, 2, 3 lukt. Ik moet echt sterker zien te woorden. 'Het lukt wel Jake,' zeg ik dan geruststellend tegen Jake. Ik zie Nate niet meer echt als bedreiging.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.