• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[lizl, zullen we gewoon volgende dag doen bij Jake en Les?]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[ja goed idee, maar kan maar af en toe posten, ga op gsm moeten aangezien ik moet leren dus ik post zo xd ]

[oke, begin jij?]

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik schrik als er nog iemand uitstapt. Oh ow niet goed. Wat heeft die man in zijn hoofd? Denkt hij nu echt dat hij zijn vriendin zo moet voorstellen aan zijn dochter? Je moet dat rustig doen en niet gewoon voor haar neus zetten zonder dat ze er zelf maar een idee van heeft. 'Dag meneer Evermore.' zeg ik en houd Braxlin iets beter vast.

Alexi
    Ik luister naar de muziek en er komen tranen in mijn ogen. Ik kijk naar mijn handen en zie alle beelden weer voor mijn ogen verschijnen. De goede maar vooral de slechte. Het is gewoon zo triestig. Ik bijt hard op mijn lip en smaak het bloed in mijn mond.

Braxlin
    "Dag Joshua, blij je nog eens te zien." zei mijn pa en ik keek hem kwaad aan.
    "Wie is zij?" siste ik nu.
    "Nou, nou, wat rustiger kan ook!" zei hij terug en ik wou al wat naar zijn hoofd roepen, maar een mierzoete stem onderbrak me.
    "Het is goed, Brandon, ik snap het dat ze wat geschrokken is. Je zal wel zien, we worden de beste vrienden." zei de modepop, terwijl ze haar hand op mijn vader zijn onderarm legde en wat naar voren boog. Alsof haar decolté zo al niet diep genoeg was.
    "Dat zou me verwonderen." zei ik spontaan.
    "En toch zal je maar met haar moeten leren leven, Brax. Dit is nu mijn vriendin. Dus een klein beetje jouw mama."
    Mijn ogen werden groot. Oh, ok, dat had hij zo niet moeten zeggen. Ik opende mijn mond al om hem van republiek te dienen.

Axton
    We speelden vanzelf verder naar een iets leuker en dynamischer muziekje.
    Ik glimlachte eens naar mijn vader, hij keek me net ook aan en glimlachte stralend terug.
    Ik keek naar Alexi en hoopte haar met dit liedje wat meer op te vrolijken.
    "Pap, neem je fluit! We doen die leuke." grijnsde ik, toen het liedje af was. Hij ging snel zijn fluit halen en het volgende liedje begon. Ik hoorde Mayra erdoor kirren. Deze vond ze blijkbaar leuk.

“To live will be an awfully big adventure.”

[moet ff weg... dus wil jij starten ? :$]

kindness is never a burden.

[lene aar profiel oeps xd]

kindness is never a burden.

jaimyhoi schreef:
    Hay
    Nick pakt mijn hand en we eindigen naast elkaar zittend in een rij. Ik heb mijn drinken in zo'n houder gezet en na even begint de film zelf. Het is een spannende film geloof ik. En ik schrik ook weleens. Ik pak mijn cola en begin er van te drinken.

Leslie Day
    'Een kerstfilm?' Stel ik dan voor aan Jake. 'Er zullen vast wel films zijn op tv. Die komen altijd met kerst.' Ik pak de afstandsbediening erbij en zet de tv aan en zap langs kanalen.

Nick
    Ik merk dat Hayden soms schrikt en pak haar hand vast, zelf vind ik de film niet heel eng. Maar ik word dan ook niet snel bang, zelfs niet van een demonenjager. Zelf neem ik een slok van mijn cola die nu al half leeg is.

[ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:11 ]

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Jake en ik hebben de film gekeken en zijn daarna naar bed gegaan. Geen seks gedoe of wat dan ook, gewoon lekker slapen. Ik heb een slaapkleedje en Jake slaapt in een boxer. Ik lag dit keer niet wakker en slaap heerlijk door. Ik heb wel dromen, maar het zijn normale dromen. Één keer schiet ik wakker, omdat ik denk dat ik geluiden bij het huis hoor. Maar het is stil zodra ik wakker ben, het zal wel niets zijn geweest. Ik viel al snel weer in slaap en ik word de volgende ochtend goed uitgeslapen wakker van mijn mobiel die afgaat. Ik wrijf in mijn ogen en tast met mijn hand naar mijn mobiel.

Jake
    Ik zie de glimlach die mijn hart een tel laat overslaan. Leslie kijkt me stralend aan en ik glimlach ook breed als ik het kleine mensje in haar armen zie liggen. Ik ga op het bed zitten en druk een kus op Les haar wang. Ik kijk haar trots en liefdevol aan en- op dat moment word ik wakker door een gsm die afgaat. Ik mompel even wat.Waarom nu? De droom was net zo mooi.

[ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:26 ]

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick
    Ik merk dat Hayden soms schrikt en pak haar hand vast, zelf vind ik de film niet heel eng. Maar ik word dan ook niet snel bang, zelfs niet van een demonenjager. Zelf neem ik een slok van mijn cola die nu al half leeg is.

Huaso schreef:
    (...)
    Braxlin
    "Dag Joshua, blij je nog eens te zien." zei mijn pa en ik keek hem kwaad aan.
    "Wie is zij?" siste ik nu.
    "Nou, nou, wat rustiger kan ook!" zei hij terug en ik wou al wat naar zijn hoofd roepen, maar een mierzoete stem onderbrak me.
    "Het is goed, Brandon, ik snap het dat ze wat geschrokken is. Je zal wel zien, we worden de beste vrienden." zei de modepop, terwijl ze haar hand op mijn vader zijn onderarm legde en wat naar voren boog. Alsof haar decolté zo al niet diep genoeg was.
    "Dat zou me verwonderen." zei ik spontaan.
    "En toch zal je maar met haar moeten leren leven, Brax. Dit is nu mijn vriendin. Dus een klein beetje jouw mama."
    Mijn ogen werden groot. Oh, ok, dat had hij zo niet moeten zeggen. Ik opende mijn mond al om hem van republiek te dienen.

Joshua
    Ik kijk even geschrokken maar de man en mijn blik verteld hem wat ik denk. Geen slimme zet. Ze is nu nog woedender. Ik wrijf over haar arm. 'Rustig ademhalen.' zeg ik zachtje stegen haar voor ze helemaal flipt.

Axton
    We speelden vanzelf verder naar een iets leuker en dynamischer muziekje.
    Ik glimlachte eens naar mijn vader, hij keek me net ook aan en glimlachte stralend terug.
    Ik keek naar Alexi en hoopte haar met dit liedje wat meer op te vrolijken.

"Pap, neem je fluit! We doen die leuke." grijnsde ik, toen het liedje af was. Hij ging snel zijn fluit halen en het volgende liedje begon. Ik hoorde Mayra erdoor kirren. Deze vond ze blijkbaar leuk.

Alexi
    Ik glimlach weer even naar Mayra en probeer gewoon normaal te doen ook al is het moeilijk. Gelukkig heeft Tyler me een uitlvlucht door te beginnen huilen omdat hij dorst heeft. Ik pak hem open draag hem naar een andere kamer zodat ik borstvoeding kan geven en mijn glimlach laten gaan.

Braxlin
    "Dat zal ze nooit zijn." zei ik dan. Mijn reactie zou veel erger geweest zijn moest Joshua er nu niet geweest zijn om mij te kalmeren.
    "Weet je, vergeet mijn nogal lompe manier van haar voorstellen. Stap gewoon in, schat. We kunnen er nog een leuk etentje van maken."
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en schudde mijn hoofd. "Nee."
    "Alsjeblieft. Het is Kerst, je kan me nu niet laten zitten."
    Ik keek hem woedend aan. Oh, ging hij het zo spelen?
    "Alsjeblieft, Rose. Het zou mijn hart breken moest je me nu achterlaten."
    Mijn ogen vernauwden zich tot spleetjes. Oh, ja, hoor. Hij wist precies hoe hij me moest paaien.
    Ik liep, stampte, naar de auto. Josh aan zijn hand mee slapend. Kwaad trok ik de deur open en stapte in.
    "Ik hoop voor je dat het een duur restaurant is, want met minder ben ik niet tevreden!" zei ik dan maar.

Axton
    Als het liedje gedaan is, stoppen we onze spullen weg en gingen weer gewoon zitten.
    "Ik heb de moordenaar van mama vermoord." zei ik zacht.
    "Een demonjager?"
    "Ja, zoals te denken... Ik heb de laatste tijd echt teveel demonjagers gezien." zuchtte ik.
    "Hoezo?"
    "Gisteren had er eentje Alexi ontvoerd... Hij... hij leeft niet meer, maar voor wat hij gedaan heeft..." ik schudde mijn hoofd. "Hij had veel meer moeten lijden."

“To live will be an awfully big adventure.”

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick

[Ik ben op visite :3 dus reageer laat]

Leslie Day
    Ik open mijn ogen en pak mijn mobiel. Ik hoor Jake naast me wat mompelen en ik neem de telefoon aan. 'Hallo,' zeg ik met een slaperige stem. Ik word helemaal van mijn oren gepraat. Reclame. 'Rot op en bel me nooit meer,' zeg ik zuchtend. Ik leg af en gooi mijn mobiel weg. Die kan wel tegen een stootje. Ik draai me op mijn andere zij richting Jake en sluit mijn ogen weer. 'Hm, rot reclame,' mompel ik.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

NIEUW TOPIC

[ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:09 ]