• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate verbaasd me door wat hij dan zegt. Iemand beters? Dacht het niet. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Waarom zou hij Jake pijn willen doen. Jake loopt weg en ik kijk naar Nate. 'Dat was echt nergens voor nodig Nate,' zeg ik lichtelijk gefrustreerd. Ik kijk even verontschuldigend naar Veronica. 'Excuseer me, ik kan Jake niet alleen laten,' zeg ik tegen haar waarna ik ook opsta en mijn stoel aanschuif. Ik loop in de richting dat Jake verdwenen is. 'Jake wacht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schop tegen een plank die op de grond ligt buiten. Gefrustreerd en woedend. Moet hij echt alles voor me verpesten? Hij doet al zo nadat Lennert gestorven is. Ik zie Leslie naar me lopen en mijn blik verzacht even. 'Sorry dat ik kerst voor je verpest.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is boos, dat is te zien aan heel zijn houding. Ik zie zijn blik verzachten als hij mij ziet. Ik blijf voor hem staan en ik leg mijn hand tegen zijn wang. 'Je verpest mijn kerst niet Jake,' verzeker ik hem en kus hem kort. 'Mijn kerst kan niet verpest worden. Ik vier het met de liefste jongen op de wereld en de knapste ook nog eens. En zijn familie. Oké, wat Nate doet is belachelijk en slaat nergens op. Maar daarom kunnen wij toch nog wel genieten van kerst?' En ik glimlach naar hem. 'Laat het niet door Nate verpesten. En laten we gewoon terug naar binnen gaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schud mijn hoofd en ga op de grond zitten. Ik heb geen zin meer om hier te zijn. Ik ga op mijn rug liggen en kijk naar de sterren. Ik hoor de deur open en dicht slaan en Mila komt bij ons staan. 'Jake let niet op Nate ok? Hij mocht normaal zelfs niet komen van de jaar.' zegt ze en ik kijk haar even aan. '


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik trek haar in een stevige knuffel en berg mijn gezicht in haar haren op. 'Ik dacht even dat ik je afgeschrikt had en je me nooit meer wilde zien.' zeg ik zachtjes en kijk haar dan even aan. 'Je bent echt speciaal voor me roosje.'

    Alexi
    Ik glimlach 'Graag gedaan.' zeg ik en tik op mijn lippen. 'Krijg ik nu een kusje?' vraag ik hem. Het voelt goed om normaal te kunnen doen zonder bang te zijn. Ik kijk hem aan met een lichte glimlach.

    Braxlin
    Ik mompelde wat en knuffelde hem stevig terug.
    "Je geraakt me nooit kwijt... Ok, dit is... vreemd en verwarrend. Vooral onmogelijk, onbekend, verrassend, maar toch weer niet... Het komt erop neer... Man, ik snap hier niets meer van." zei ik zacht.

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Zeker." grijnsde ik en drukte mijn lippen op de hare. "Meer dan een zelfs." zei ik dan, waarna ik mijn lippen nog eens zachtjes op de hare drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake weigert en ik zucht onhoorbaar. Hij gaat zitten en uiteindelijk liggen. Hij kijkt naar de sterren. Ik hoop maar dat Jake het niet koud heeft zo op de grond. Mila komt dan ook naar ons toe en ik kijk naar haar. 'Waarom mocht hij niet komen?' Vraag ik aan haar. Ik ga zo met Nate praten, hij moet normaal doen tegen Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik druk een kusje op haar wang. 'Het komt wel nog, ik vertel je alles wat je wil weten, ik wil geen geheimen voor je hebben.' zeg ik zachtjes en glimlach zachtjes. Ik ga op het bed zitten en trek haar voorzichtig op mijn schoot.

    Alexi
    Ik glimlach en kus hem terug. Ik trek hem iets dichter naar me toe en glimlach tegen zijn lippen nu aan. 'Wat heb ik geluk dan.' prevel ik dan zachtjes als we even op adem moeten komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Omdat Nate, meisjes verhandelt.' zegt ze en ik kijk even naar Les. Vroeger was Nate vriendelijk. Een lieve jongen maar na Lennerts dood... is alles verandert. Hij begon met de verkeerde mensen om te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en nam zijn hand vast. Mijn blik bleef op onze handen gericht, terwijl ik nadacht.
    "Dus..." mompelde ik zacht. "Je kan... vliegen?" Dit was gewoon allemaal zo onwerkelijk.

    Axton
    "Je weet niet half hoeveel." grinnikte ik met een gespeeld ego. Ik kuste haar weer zachtjes en legde mijn armen losjes om haar middel.
    Ik liet mezelf meeslepen door het moment, tot mijn maag me weer naar de werkelijkheid riep. Ik grijnsde even tegen haar lippen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Hoe doet wat?!' Vraag ik dan echt met stomheid geslagen. Maar.. M-maar hij ziet er zo aardig en gewoon lief uit. 'Ik ga met hem praten,' zeg ik dan vastbesloten. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen Jake en druk een kus op zijn lippen en loop richting het huis naar de eetkamer. Ik kijk voor Nate en wenk hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Ja ik neem je ooit eens mee de lucht in.' beloof ik haar met een glimlachje. Ik kijk naar haar gezicht.
    'Ik wacht nog steeds op het moment dat je gillend wegrent om een gekkenhuis voor me te bellen.'

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes. 'Lieverd, eet maar.' zeg ik 'de broodjes zijn vast al afgekoeld. Ik ga zitten op een stoel en pak de choco en een broodje. Ik smeer choco op een broodje en begin er met kleine happen van te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Ik nog niet,' zeg ik met een glimlach. 'Dus ik zal nog wel even naar school toe moeten.' Mijn vader verwacht dat ook wel van me, zodat ik ook succesvol word zoals hij. 'Hoe bedoel je?' Vraag ik aan hem. 'Of ik iets weet hier in de buurt?'

    Leslie Day
    Hij vraagt aan me op welke manier en ik heb net een hap eten genomen dus wijs even op mijn mond om aan te geven dat ik even mijn mond moet leegeten. Dat doe ik snel en slik het door. 'Je demonenleeftijd,' zeg ik dan. Ik leg mijn bestek neer en pak mijn drinken. Met mijn ene hand heb ik namelijk nog Jake's hand beet en ik verstrengel onze vingers.


    Nick
    'Arme jij, ik zal na de vakantie wel proberen hoe lang ik de lessen volhoud.' zeg ik vervolgens, 'Ja, dat bedoelde ik' andwoord ik vervolgens met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    Ik haalde mijn wenkbrauwen op.
    "Ten eerste: waarheen rennen? Jij zou de persoon zijn waar ik naar ren. En ten tweede: dan zou ik eerder een gekkenhuis voor mezelf bellen." zei ik zacht en slikte toen...
    "En volgens mij ben ik eerder een grondpersoon..."

    Axton
    Ik neem de choco van haar over, als ze gedaan heeft en smeerde mijn broodje.
    Ik nam een hap en maakte meteen een hmm-geluidje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Arme jij, ik zal na de vakantie wel proberen hoe lang ik de lessen volhoud.' zeg ik vervolgens, 'Ja, dat bedoelde ik' andwoord ik vervolgens met een glimlach.


    Hayden
    'Dat hoef je niet voor me te doen hoor,' zeg ik glimlachend. 'Maar dan vraag ik me toch af hè... Als je niet naar school gaat, waarom ben je hier dan?' Vraag ik aan hem en kijk hem glimlachend aan. 'Hm, we kunnen gaan schaatsen? En naar een film in de bios? Of we gaan ergens gezellig uit eten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Geen idee wat ik anders moet doen, en daarbij ben jij hier nu, dus ik hoef nergens heen' andwoord ik, 'Waarom kom ik nooit met zulke goede idee'en?' vraag ik. Et een grijns en druk weer een kusjeop haar aantrekkelijke lippen


    Don't be like the rest of them, darling