• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Wij gaan naar huis.' mompel ik en trek haar los uit Nate's greep. 'Nate rot op, mam wil je hier niet.' Hij kijkt me met samengeknepen ogen aan en verdwijnt. Ik zucht. 'Ik ga naar huis.' zeg ik zuchtend. 'Ik heb niet zo veel zin meer om hier te zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake mompelt dat wij naar huis gaan en ik knik. Ik wil me al uit Nate's greep trekken als Jake het alsnog voor me doet. Nate verdwijnt en ik pak Jake's hand beet. 'Dank je,' zeg ik glimlachend tegen hem. 'Ik ga met je mee naar huis. Moeten we je moeder nog gedag zeggen?' Vraag ik aan Jake. Nate is al weer uit mijn gedachten verdwenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik en pak haar hand vast. Ik loop naar mijn moeder. 'Wij gaan naar huis.' zeg ik zachtjes. 'Kom anders morgen langs met Tessa en pap?' stel ik haar voor en ze knikt glimlachend. Ik omhels haar even en zwaai dan even naar iedereen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar ze en Jake nodigt ze uit voor morgen. Ik omhels haar ook nog en Jake en ik vertrekken dan. Ik ga morgen samen met Jake koken denk ik.. Lijkt me wel leuk. Ik flits ons naar huis. Geen last meer van Nate. 'Ik wilde gewoon met Nate praten, maar ja. Er viel niet echt wat te praten,' zeg ik dan met een klein glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht en pak haar hand vast. 'Wat wil je nog doen met kerst?' vraag ik haar om een ander onderwerp aan te snijden.
    Ik kus zachtjes haar lippen en leg mijn handen op haar heupen nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake verandert gelijk van onderwerp, oké duidelijk. Wat wil ik nog doen met Kerst.. Hm. Hij kust me zachtjes en automatisch maar met liefde kus ik hem terug. 'Ik wil van ons samenzijn genieten, baby all I want for christmas, is you.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach 'Dat is een makkelijke. Je hebt me al.' zeg ik dan glimlachend en ga in de zetel zitten.Ik trek haar op mijn schoot en zet onze kus verder. Ik druk kusjes in haar hals en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Als ik je al heb, dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde,' zeg ik glimlachend tegen hem. Ik zit weer op Jake's schoot en hij kust me en ik kus hem gewillig terug. Er ontstaat weer eens kippenvel in mijn hals als hij daar kusjes drukt. 'Doe je dat expres?' Fluister ik tegen hem.

    [Lol. En dan staat Nate te bespieden door het raam :') grapje hoor ;P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Misschien wel.' lach ik zachtjes en ga weer door met kusjes geven. 'Of vind je het niet fijn?' vraag ik haar. Ik kijk haar met een ondeugende glimlach aan en strijk een lok uit haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zijn stemming is weer omgeslagen naar goed gehumeurd. Hij vraagt of ik het niet fijn vind. 'Zou dat je weerhouden om me te pesten?' Zeg ik met een verleidelijke knipoog. Ik zie de ondeugende glimlach op zijn gezicht. Ik vind de kusjes wel fijn, maar mooi niet dat ik toe ga geven. Ik weet nog wel dat ik met Jake in het bubbelbad zat en ik aan hem vroeg om me te vingeren. Dat was alleen maar om hem uit te dagen en ik maakte toen een grapje!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes. 'Dus als dit pesten is vind je het dus fijn.' zeg ik met een grijns en druk weer een paar kusjes in haar hals. Ik streel zachtjes over haar heupen en wacht een antwoord af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik denk even na over zijn woorden en even is het een mindfuck. Als hij het zo beredeneert inderdaad ja. Hij drukt al weer kusjes in mijn hals. 'Hm,' zeg ik goedkeurend en sluit mijn ogen even. 'Ja je pest me,' zeg ik r dan nog snel achterna. Niet echt goed antwoord gevend op de vraag. 'Maar dat kan ik ook,' lach ik scheef en ik sta op. Ik ren lachend de trap op naar boven en laat mezelf op bed vallen en verstop me onder de dekens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ren haar lachend achterna en ga over haar hangen. Ik trek het deken van haar af en ga over haar hangen. 'Je kan kiezen: een kusje of kietelen?' lach ik zachtjes en strijk over haar wang weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is al snel weer bij me en trekt het dekbed van me af. Ik kijk naar hem met een scheve lach. 'Een kusje op de lippen,' zeg ik dan. De keuze een beetje meer naar mijn hand zettend.

    [Lizl.... :3 gaan ze Nate nog een keer tegenkomen? :Y) ooit, hoeft niet gelijk hoor :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en kus haar dan liefdevol op de lippen. 'Hier ga ik nooit genoeg van krijgen.' fluister ik zachtjes en kus haar dan weer op haar lippen.
    Ik draai ons om zodat ze op me ligt en kijk in haar wondermooie sprankelende ogen.

    [ja ooit xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'